15 mei 2025, 01:15:35

eivoer maken

Gestart door jourike, 3 juni 2008, 11:27:24

« vorige - volgende »

jourike

hoe doen jullie dit. Heb al veel recepten gevonden op internet maar jullie gebruiken het ook echt dus ... laat maar komen :)

Sjimmie

Eivoer zelf maken  ???

Ik koop het lekker kant en klaar bij de winkel, hier maken we dan een klein beetje het vochtig en dan doen we er fruit doorheen (of wat anders).

Sjorsje :-)

Always look..

Wat is nou beter om te gebruiken bij valken, ik doe nu breaphar door Vito zijn voer een keer in de 2 dagen (gewoon droog) maar heb hier ook eivoer liggen dat vochtig gemaakt moet worden..

Sjimmie

Wat ze het lekkerst vinden toch?
Altans, mijn valkje vindt het droog volgens mij niet lekker, eerst had ik het droog in z'n kooi gezet -> volgende dag nog geen hap uit, toen weer nieuw eiveor wat vochtig gemaakt en vochtig vindt die 't heerlijk (zo te zien ;D)
Heb er vandaag vlo kreeftjes (brr..) doorgedaan, en hij vond 't zo te zien echt heerlijk.

Sjorsje :-)

jourike

Ik geef CEDE voor grote parkieten. Droog lusten ze het wel, nat niet :s

ook mijn grasjes lusten het hunne enkel droog blijkbaar ...

kanariekweker

Is het eigenlijk wel goed om eivoer te geven als ze geen jongen hebben? Ik heb namelijk gehoord dat ze redelijk snel vet worden .
Ik kweek nu nog geen valkparkieten maar ga ermee beginnen . En moet het echt gegeven worden als ze geen jongen hebben?
Alvast bedankt

Mara

Hoi

Ik geef mijn valkjes en andere vogels in de voliere ook eivoer als ze geen jongen hebben. Dan krijgen ze het mss een keer in de week of een keer in de twee weken, dat ligt er net aan.

Groetjes

mara

kanariekweker

16 juni 2008, 19:39:32 #7 Last Edit: 3 juli 2008, 11:02:45 by kanariekweker
ha oke