2 mei 2025, 23:17:39

Ik zal me ook even voorstellen

Gestart door senga_66, 12 juni 2008, 12:34:27

« vorige - volgende »

senga_66

Wij hebben de afgelopen jaren al vaker valken gehad,
Helaas  hebben we er schijnbaar altijd pech mee gehad de eerste is 6 jaar geworden en is het tamst geweest doordat manlief  veel thuis was heeft toen een tijd in de ziektewet gezeten de andere 4 zijn niet ouder dan een jaar of 4 geworden.
Nu hebben we sinds afgelopen zaterdag 2 valkjes volgens de dierenspeciaalzaak zouden ze van ongeveer December/Januari zijn,
Het zijn  van die grijzen ze heten Falco en Chicco.
We zijn  nu vanaf maandag aan het trainen want echt bang zijn ze niet, Falco is de makkelijke van de 2 hij vindt het goed als je  hem op het buikje kroelt en hij zet 1 pootje op je vinger  de stap om er echt op te gaan zitten is nog te groot vindt hij.
Chicco is iets nerveuzer hij doet aan "breakdance" als we met hem gaan trainen, dan draait hij met zijn koppie ( heb er al ergens een vraag over staan)
Inmiddels is dat ook al beter en hij vindt het wel goed als je over zijn rug aait.
Dus het zal wel loslopen  gewoon door trainen en aangezien we het met zijn drieën doe gebeurt dat meerdere keren per dag ;)

Groetjes Agnes

Yvette

Anja

Hallo Agnes,

op het forum. Ik hoop dat je veel gezellige uurtjes maar ook veel leerzame uurtjes hier door zult brengen.

Groetejs Anja