Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

willianne


willianne

Leuke verrassing Manon,spannend!!

* ben zo blij* (je weet vast wel waarom ;) ,de goede keus geweest een vriendje voor Tara)

Fijn weekend!! :-*

Caroline





Lieve Jael,

nog dank je wel voor de mooie tekening/kaart die je me stuurde voor mijn verjaardag.  :-*

Ik vind hem heel mooi en vind het heel erg lief van je.  :)

Ik heb hem opgehangen in de huiskamer, tussen mijn kaarten.  :D

Groetjes van Sanne



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Manon,

Gefeliciteerd met de bevruchte eitjes :D
En ik ben ook helemaal gek van wildkleurtjes, dat weet je  :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Kimm

hee manon,

hoe gaat het hier?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

ik kom snel met een updeetje, we zijn momenteel aan het verven en kwasten van de vloer en de deuren en kozijnen... alles krijgt een white wash look.... heerlijk alles wit!!

de kaka's gaan erg goed, beginnen al te eten zelluf... van shauny krijg ik rimpels en grijze haren... die verrekt het gewoon om zelf te eten en de B-tjes broeden erg goed en kan ik over een week het eerste donsje verwachten... mits alles goed gaat!!

Liefs Manon

amazingleeuwtje

Citaat van: *Manon* op 23 mei 2010, 10:20:01
ik kom snel met een updeetje, we zijn momenteel aan het verven en kwasten van de vloer en de deuren en kozijnen... alles krijgt een white wash look.... heerlijk alles wit!!

de kaka's gaan erg goed, beginnen al te eten zelluf... van shauny krijg ik rimpels en grijze haren... die verrekt het gewoon om zelf te eten en de B-tjes broeden erg goed en kan ik over een week het eerste donsje verwachten... mits alles goed gaat!!

Liefs Manon


euh manon als je toch aan het verven ben, neem dan gelijk ff je grijze haren mee :P ;)... wat dat betreft is shauny precies barry :-\ ze zijn erg lief maar ook erg lui en eigenwijs :o

verfse :-*

Machootje

Hee Manon,
Even snel wat bladzijdes gelezen en zag superleuke foto's! Wat een poepies die Lisa en David!! Echt heel schattig. Heb ook het filmpje gezien van het pappen met het lepeltje, ik ben helemaal verkocht  :D

En leuk dat er bevruchte eitjes zijn, spannend! Ik hou ook van wildkleurtjes trouwens.

Liefs,
Judith

Rust zacht, lieve Macho! 22-8-2009

Paula

Even off-topic in Manon's boekje  ;)

Citaat van: Machootje op 23 mei 2010, 21:50:22
Hee Manon,
Wat een poepies die Lisa en David!! Echt heel schattig. Heb ook het filmpje gezien van het pappen met het lepeltje, ik ben helemaal verkocht  :D
Judith

Nou, als je interesse hebt, Machootje, ik heb momenteel 5 jonge kakariki's in de nestkast zitten!  ;)   :D

Dat gaat snel he, Manon, die Kakariki's! Voor je het weet zijn ze groot!
Succes met de B-tjes en hun eitjes.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline

"Machootje" woont in Turkije, Paula.  8)

Beetje ver weg dus.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Ik had het gezien, Caroline. (Vandaar ook mijn knipoog in het berichtje). Maar wie weet waar ze haar vakantie doorbrengt!  :D
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

*Manon*

Waar Shauny het gisteren zo goed deed in de voliere ( zelf eten) zo maakte hij er vandaag weer behoorlijk een potje van!
Ik had hem vanmorgen gewogen en hij woog 67 gram... 2 gram lichter als wat hij normaal weegt.

Het punt was trouwens ook nog, dat ik gisteren gezellig met Kim aan het kletsen was en dus totaal de tijd vergat en om half elf was het donker en durfde ik de voliere niet in te gaan omdat merendeel van de valkjes al op stok zat te slapen... heb shauny geroepen, normaal reageert hij met een hevig geroep om eten, maar het bleef stil... dus op zich had hij het ook nog niet zo slecht gedaan.

Maar om 12 uur begon hij lekker te schreeuwen, hij had honger... weer gewogen... 65 gram  :-\ dit ging m niet worden vandaag, dus pap gemaakt, en hij woog weer 75 gram  :D :D Vanmiddag heeft hij zelf zitten eten en zo net weer en nu ben ik benieuwd wat hij straks om tien uur gaat doen qua gewicht!

De keuken en bijkeuken is lekker wit.... wat een ruimte lijkt het nu zeg!!!

Ik kwast a.s. week vrolijk verder en dan pakken we de huiskamer aan, tot alles lekker helder en wit is....

Nu gaan we zo in het dorp een hapje eten... Jael komt straks lekker weer thuis!!
Ha, kijk er naar uit!!
Heb ik heel de familie weer onder dak, fijn gevoel is dat altijd  ;D ;D

Fijne avond!!

Machootje

Hoi Paula,
Het is wel verleidelijk, maar denk niet dat ik ze kan meenemen in het vliegtuig of wel?  ;D

Rust zacht, lieve Macho! 22-8-2009

Caroline

Opgerold in een lege rol van keukenrol.  :P

Grapjuh!!!  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

ja dat was laat he manon gisteren. haha ik had zelf hier de boel ook op de kop en de stofzuiger lag nog in de kamer gisteravond  :-X

fijn dat het vandaag weer wat beter gaat met shauny  :D
heb je lekker geslapen  :P

veel plezier in het dorp!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010