Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Kimm

hoi manon,

ik vond het zelf ook een goed idee ;D
ik vind het dan ook super om je weer te gaan zien!!
en daarna kan je lekker shauny mee naar huis toenemen. heerlijk meid en dan ga ik richting Pheebee ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, hij is echt prachtig!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

christa

ha manon

'het valkjes relatie bemiddelingsburo'  is dat een leuke nieuwe naam voor jou en je valkjes?

:D   :P      ;)   


dikke kus christa

ik hoop dat je dat allemaal gaat lukken.

*Manon*

whahahaha Christa, ja ik koppel wat raak, maar tot nu toe heeft het nog weinig opgeleverd, dus of dat nu zo'n spectaculaire business gaat worden......  ??? ???
Nee ik hou het wel bij nagelen, daar ben ik beter in, maar ja... wie niet waagt wie niet wint!!


Marian

Hoi Manon,

Gefeliciteerd hoor! Jij gaat er een prachtig lief valkje bij krijgen, Shaune :D

Hé en wat gaaf dat je weet wie, hoe, wat en waar je je valkjes wilt koppelen. Ik vind het knap hoor! 8)
Hihi, krijg ik niet voor elkaar ;)
En nu mogen de valkjes aan de slag ;D

Groetjes, Marian

Kaatje

Hoi Manon,

Ik kom je ook even van harte feliciteren met Shauny. Een schatje is het, dus ik sluit me bij iedereen aan, je krijgt er een ontzettend lief valkje bij  :-*

Larissa


willianne

Gefeliciteerd!!
Zo te zien op tv is het een groots feest bij jullie!! :D

Fijne avond! :-*

*Yvon

Hoi hoi

Ik hoop met je mee dat de koppelsessies goed gaan verlopen.  :D

Gefeliciteerd met je nieuwe mooie,lieve Shauny !!  ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Larissa

Hey Manon

Het was beetje gekkenhuis vanmorgen in het ziekenhuis maar heb ze net aan de lijn gehad

Het was inderdaad een krob afwijking en dat witte puntje onder op buik was iets met de darm wat naar buiten kwam  :-\

Voor de rest hebben ze niks kunne vinden

groetjes Larissa

♪ Marlies


amazingleeuwtje

Woehahahaha gefeliciteerd Manon ;D ;D...
Nog steeds aan het feesten, zit jij bij de HOOLIGAN'S hak niet achter je gezocht Manon ;)

*Manon*

Bedankt voor de felicitaties van Shauny, die hier het team komt versterken  ;D ;D ;D Ik heb er echt zin in om hem op te halen en om Kim weer te zien en om Syl te ontmoeten.... ik kijk er naar uit meiden  :-*

Citaat van: ♪ Marlies op  3 mei 2010, 22:01:03
Heey hooligan, ben je al uitgefeest ? ;D


Nee, was geen feestdag voor mij... heb een mega kl*te bericht gekregen   :'(

Citaat van: sylvia59 op  4 mei 2010, 16:41:22
Woehahahaha gefeliciteerd Manon ;D ;D...
Nog steeds aan het feesten, zit jij bij de HOOLIGAN'S hak niet achter je gezocht Manon ;)



Nee hoor Syl, vind het super dat twente heeft gewonnen, als ik nog in Enschede had gewoond was ik zeker er naar toe gegaan om te feesten, maar ik denk dat je er geen poot kon trekken dus dat is niet aan mij besteed....  ;)

Met de valkjes gaat het goed!
Billie zit regelmatig in het blok en laat Bibi ook toe.... gaat helemaal goed komen met die twee.
hoop ik ..

Liefs Manon

Caroline

Hey meis, is alles goed??

Tussen de regeltjes door in mijn boekje en in je eigen boekje lees ik dingen waaruit ik op maak dat je niet zo lekker in je velletje zit.  :-\

Hopelijk kom je er snel uit .... in ieder geval een hele dikke knuffel.  :-*

Enne foto's van Nikki .... die komen wel meis, ik weet dat ze goed zit bij je en jij bent nu veel belangrijker hoor.  ;)

Liefs Caroline

PS. als je je eitje kwijt wil weet je me te vinden hè??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi,

Heb er al bijna een halve dag op zitten..... was vroeg wakker vanmorgen en ben maar gaan freubelen met mijn nageltjes... stilletto's eraf en nu een keurige witte french, dus niks geen spectaculairs dit keer  ;)

Ga zo de valkjes buiten verzorgen, neem de camera even mee, zodat ik wat fotootjes kan schieten van de knapzakken.
Zazcha en Zaura zitten ook in de voliere.... al begreep zazcha er eerst niet veel van.... hij zat maar raar te kijken   ??? Gelukkig had hij zijn vrouwtje bij zich, die het de normaalste zaak van de wereld leek te vinden  ;D ;D ;D Maar ik weet nu dat het even tijd nodig heeft als ze hun plekkie vinden in de voliere... komt wel!

Vanmiddag ga ik met Jael terug naar het ziekenhuis en ben benieuwd wat er gebeuren gaat... Jael hoopt zelf dat het gips eraf mag, maar soms doet haar voetje nog pijn, dus ik ben er bang voor of dat door gaat!

Aansluitend van het ziekenhuis gaan we op verjaardagsvisite, en vanavond heb ik koor, dus het wordt een druk daggie.... maar we hebben nog even lekker vakantie dus geen drukte  ;)

Fijne dag voor jullie allemaal  :-*