Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Caroline

Ach meis, wat triest ....  :'(

Ik ben het met de andere eens, je hebt meer dan je best gedaan.

Heel veel sterkte.  :-*

Rust zacht, lieve Nemo.  :-*

PS. ik wilde je na het eten bellen en hoorde je berichtje op mijn voicemail .... mocht je nog even willen kletsen over Nemo, laat me dit dan weten.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

hilde

Larissa

Hey Iedereen

Zoals de meeste nu wel weten heb ik besloten om Nemo in te laten slapen.....    Dit was een heel moeilijke beslissing vooral na gisteren   :'( :'( :'( :'(

Ben inmiddels in huis en nemotje is rustig heen gegaan, mijn DA dacht ook aan een afwijking in de krob.
hij wordt  naar een VA om zekerheid te hebben dat het dus inderdaad een afwijking in de krob was

:'( :'( :'( :'(  

Ik wil Manon en iedereen onwijs bedanken voor alle hulp tips en adviezen
Ik wil binnenkort nog ff een keertje naar Manon om haar wat te geven voor alle hulp weet dat ze dit waarschijnlijk niet wil hebben maar tis nie anders......het ging nu eigenlijk wel heel erg snel.

Groetjes

Paula

Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

*Manon*

Citaat van: Caroline op 23 april 2010, 18:50:37
Ach meis, wat triest ....  :'(

Ik ben het met de andere eens, je hebt meer dan je best gedaan.

Heel veel sterkte.  :-*

Rust zacht, lieve Nemo.  :-*

PS. ik wilde je na het eten bellen en hoorde je berichtje op mijn voicemail .... mocht je nog even willen kletsen over Nemo, laat me dit dan weten.  :)

we kletsen woensdag even lekker!

Met Jael gaat het naar omstandigheden goed, ze heeft rubbergips waar ze in principe ook mee kan lopen, alleen is het nu nog te pijnlijk, maar woensdag komen we lekker met z'n tweetjes bij je Nikki ophalen. Kijk erg naar haar uit!

Liefs Manon

Kaatje

Larissa en Manon,

Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve Nemo  :'(

Liefs, Karin

patty_dordtse valkjes

ik wens jouw ook veel sterkte met dit verlies.
jullie beide hebben jullie best gedaan...

rust zacht nemo'tje  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

amazingleeuwtje

Hoi Manon,

Jullie hebben gedaan wat in jullie vermogen lag, jij ook veel sterkte meis.. :-*

*Yvon

Hoi hoi

Ik sluit me helemaal bij m'n voorgang(st)ers aan.

Heel veel sterkte !!  :-*

Hoe is het met de opvangertjes en je eitjes ??

Fijn dat Jael weer kan en mag gaan lopen.  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Hermien

Graag sluit ik me bij de vorige reacties aan. Het is wreed en oneerlijk en triest en nog veel meer, dat Nemo'tje niet verder mocht leven. Maar meid, wat hèb jij je best gedaan voor dit donsje. Heb enorm veel respect voor je en wederom ben ik dankbaar voor een website en forum als deze. Sterkte met het verlies en dat geldt natuurlijk ook voor Larissa!

Dikke knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'.

:-*   :-*   :-*   :-*

Caroline

Citaat van: *Manon* op 23 april 2010, 20:33:09
we kletsen woensdag even lekker!

Met Jael gaat het naar omstandigheden goed, ze heeft rubbergips waar ze in principe ook mee kan lopen, alleen is het nu nog te pijnlijk, maar woensdag komen we lekker met z'n tweetjes bij je Nikki ophalen. Kijk erg naar haar uit!

Liefs Manon

Doen we, ik heb er helemaal zin in.  :)

Fijn dat Jael nu "loopgips" heeft .... kusje op haar arme voetje.  :-*

Nikki doet het prima, wordt een flinke stevige dame, ik zal haar morgenavond eens mee wegen met de C-tjes. Ze vindt het trouwens wel gewellig dat Chance nij haar in de kooi zit nu.  :D

Ondanks je emotionele en vermoeiende week hoop ik dat je een fijn en zonnig weekend hebt.

Liefs en dikke knuff, Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Moeilijke maar goede beslissing... Sterkte!

*Manon*

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes!

Doet me erg goed  :)

Het waren 3 zorgelijke dagen, je wilt alles voor zo'n kleine doen, en je stopt al je energie erin om hem er weer bovenop te krijgen.

En hoe frustrerend en verdrietig is het dan dat je toch merkt dat er meer achter zit dan dat je op het eerste moment verwacht. Ik sta helemaal achter de keus die Larissa heeft gemaakt en ik heb mezelf voorgenomen en ook vorig jaar tegen Kim gezegd toen ik mijn eerste eitjes had liggen van: als de donsjes jonger dan 2 weken zijn grijp ik niet in!
Kim keek mij al zo aan van: Ja ja dat zal wel! En toen ik het nestje hier had van Tibeau en Tara en weer zag hoe klein die friemels zijn, dacht ik echt van: hoe kun je zo'n kleine friemel helpen als er iets niet goed is... dus ik dacht bij mijn standpunt te blijven van niet ingrijpen onder de twee weken....
Nu is dit dus gebeurd en ik heb zo getwijfeld gisteren of ik Nemo geen pap zou geven... maar tegelijkertijd was ik ook zo bang dat hij zich zou verslikken en hij dan in mijn handen zou overlijden en die dingen spoken door je hoofd, maar het feit dat hij in het blok lag met een lege krop en dus enorme honger heeft mij zo uit het veld geslagen, dat ik nu weet dat als er nog maar een kleine kans is op een gezond donsje, dus zonder afwijking wat Nemo dus waarschijnlijk had, er toch alles voor zou doen, om een kleine friemel er door te halen...

Dus zo zie je maar weer, dat je een idee hebt over hoe je zou gaan handelen in gevallen en dat dan toch je dierenliefde zo groot is om ze erdoor te willen slepen... In het geval van Nemo wist ook ik dat dit het beste was voor de dappere Nemo en dat ook het laten inslapen van hem, een donsje wat niet gezond blijkt te zijn, een heel groot gebaar van dierenliefde is!

Dankzij Larissa en Nemo heb ik nu beide kanten van dierenliefde mee mogen maken....
Het is jammer dat het zo afgelopen is, maar voor Nemo is dit toch het beste wat we voor hem hadden kunnen doen!

:-* :-* :-* :-* :-*

Om de frustratie weg te werken ben ik altijd iemand die dan hard aan het werk gaat... even de zinnen verzetten... Daarom duik ik zo de voliere in... met camera... mest de voliere uit, ga mooie plaatjes schieten van de omgeving enzo  :P :P :P

Atilla en de twee anderen... er is er ook eentje bij die Pukkie heet geloof ik, maar ik weet nie wie dat is, als iemand dat wel weet, laat het me dan even weten, hou graag de nemen in gebruik voor Monica en voor de andere moet ik nog een naam gaan bedenken want ik meen mij te herinneren dat er eentje nog steeds naamloos door het leven ging... volgens mij heet dan ook de witmasker Pukkie... en de cinnamon bleekmaser had nog geen naam  ::) nou als iemand mij duidelijkheid hierin kan verschaffen graag  :-*

Als de voliere straks schoon is, mogen de drie opvangers in de voliere en kunnen ze ook heerlijk genieten van het zonneje!

Daarna ga ik de kooi van Zazcha en Zaura verschonen en ook het blok... morgen zou het 5e eitje uitkomen.... de andere 4 zijn dus helaas gesneuveld  :-\ maar voor deze 3 die nog uit komen gaan we weer helemaal voor.
En om deze een goede kans te geven.... verschoon ik het blok om alle sporen van Nemo te wissen, mede omdat ik ook nog niet weet wat de uitslag van de poepjes van de ouders van Nemo is en of Nemo iets besmettelijks bij zich heeft kunnen dragen.

Fijne dag!

Liefs Manon

Kimm

hey manon,

duik jij maar lekker de voliere in. lekker plaatjes schieten enzo. even je gedachten verzetten. lekker in het zonnetje zitten bij de valkjes met een kopje koffie  ;)

ik kijk uit naar de foto;s.
en ik wens jou ook een hele fijne dag meid.

liefs en knuffel kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010