Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Aaaaah wat lief , mooie foto's heb je gemaakt hoor! :D
Groetjes Petra.

Jacky

Wat zitten ze lief bij elkaar, knuffelkontjes.

Angel is nu inderdaad wel heel erg bruin. Chocoladevalkje?  :P

Landiej

Ze zijn inderdaad heel lief saampjes :-*
Over dat kleurverschil: Zijn ze dan wel dezelfde mutatie?

*Manon*

Citaat van: Landiej op 21 september 2009, 21:09:15
Ze zijn inderdaad heel lief saampjes :-*
Over dat kleurverschil: Zijn ze dan wel dezelfde mutatie?


Yep Ze zijn dezelfde mutatie... witmasker mannen  :D of Angel heeft zich laten ombouwen tot popje  :o dan is de mutatie namelijk cinnamon, maar dit is toch ook geen cinnamon lijkt me... veel te donker  ::)

Citaat van: Jacky op 21 september 2009, 20:58:23
Wat zitten ze lief bij elkaar, knuffelkontjes.

Angel is nu inderdaad wel heel erg bruin. Chocoladevalkje?  :P


Ha ja, inderdaad.... mag je wel weer een andere naam bedenken.... Mr chocolat of zoiets??
Hahaha... nee ik plaag je maar  :P


Citaat van: ♣ Pita ♣ op 21 september 2009, 20:37:43
Aaaaah wat lief , mooie foto's heb je gemaakt hoor! :D
Groetjes Petra.


Dank je wel, wat zien ze er lief uit saampjes hé... heel leuk om te zien ook  :D

Citaat van: Kimm op 21 september 2009, 20:36:29
ach wat een lief stel is dat zeg :-*
lekker knuffelen, mooi hoor.
verder hele mooie foto;s manon!

liefs kim


Dank je Kim, tis ook een lief stelletje.... ze zitten bijna altijd bij elkaar  :D

hilde

wat worden valkjes toch snel groot hee en ze zijn zo lieffffff voor elkaar

mooie fotooooosssssssss


groetjesssssssss

Bello

Oh heerlijk om zo'n knuffelige valkjes te mogen zien ;D

Heeft Angel niet iets van cinnamon bij zich?

Trouwens je andere valkjes mogen er ook zijn hoor!!!!
Wat een beauty's


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Jacky

Citaat van: *Manon* op 21 september 2009, 21:16:21
Yep Ze zijn dezelfde mutatie... witmasker mannen  :D of Angel heeft zich laten ombouwen tot popje  :o dan is de mutatie namelijk cinnamon, maar dit is toch ook geen cinnamon lijkt me... veel te donker  ::)



Kan het dan dat cinnamon later pas te zien is? En dan is Angel geen man maar een popje?

Groetjes Jacky

Kimm

hoi manon,

houdini, dat logeer valkje van mij, was ook die kleur. dat was een mannetje.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sjet

oh  wat een prachtig  stelletje zeg !!  wat ontzettend lief zijn die met elkaar .  Mooie  foto's Manon   SUPER HOOR !!!


Groetjes

danielle

Hoi Manon,
Wat een prachtig verhaal heb je geschreven over je ervaring met je eerste twee nestjes. Ik werd er wel wat emotioneel van. Het is toch heel bijzonder om mee te maken. Het lijkt me dan ook heel moeilijk om afscheid van ze te nemen. Ik was dan eigenlijk ook wel blij dat ik maar twee jonkies had en ze daarom ook beide kon houden.
Maar fijn dat je zo´n goed gevoel hebt over hun nieuwe huisjes en het heeft denk ik ook wel veel om te zien hoe blij de nieuwe baasjes dan zijn.
Wat een mooie foto´s heb je gemaakt. Echt grappig die kleurverschil het is ook duidelijk te zien  ::) . Fijn dat de onsteking van Angel al goed weg aan het gaan is.

Groetjes Danielle

*Manon*

Nee, ik geloof niet dat Angel cinnamon is.
Ik heb hier 2 cinnamon valkjes, Zazcha en Zaura plus twee cinnamon jongen gekregen hier... en die waren een stuk lichter dan Angel nu is... angel lijkt bruin.
Ook geloof ik niet dat Angel een popje is.... maar raar is het wel.
Ik weet wel van Caroline, die ook eens een valkje had, wat gele wangen had en ineens kreeg ie oranje wangen... ook zo apart, maar wat dit nu inhoudt... snap ik niet, maar hij is er wel lief om  ;D
Angel woog vanavond trouwens 86 gram  :D

Dierenfreackske

Hoi Manon, wat lief lief lief , en super mooie foto's, wat zitten ze daar lief en mooi allemaal lekker dicht te knuffelen met ezlkaar zeg! PRACHTIGE VALKJES heb je ook!

Ik kan gewoon niets anders zeggen he! Grtjs. Ann



Marian

Hoi Manon,

Erg mooi te lezen, jouw terug blik over je eerste 2 nestjes!
En wat is het snel gegaan, (bijna) al je jongen hebben 't huis al verlaten, met gemengde gevoelens.
Ik heb ook genoten van je mooie lieve kroelfoto's. Wat is het toch heerlijk om daarnaar te kijken :D
Fijn dat Angel bijna is opgeknapt en ook naar de, met smart wachtende, nieuwe baasjes kan gaan.

Groetjes, Marian

Caroline

Vreemd, je ziet het echt duidelijk, de bruinere gloed.

Inderdaad lijkt het mij ook geen cinnamon, die zijn toch veel lichter.

Ik heb het hier ook bij de jongen van Amor & Diégah, die zijn weliswaar getekend maar het grijs op de vleugels is heel moeilijk te zien. Ik heb wildkleurgrijze in een donkere en een lichtere tint en ik heb cinnamonkleurige in een donkere en een lichtere tint, probeer dan maar eens aan enkele veertjes ze zien wat nou de kleur is. Beide kleuren zijn er ook nog eens met en zonder pareltjes.

Persoonlijk denk ik dat je gelijk hebt en Angel gewoon een andere tint wildkleurgrijs is. Misschien meegekregen van zijn moeder's kant. De jongen van Eros, dus de broertjes van Tibeau Tinco zijn allemaal het grijs van Ariel.  ;)

Mooie foto's heb je geplaatst, het pootje ziet/zag er echt vreemd uit, ik zag dit nog niet eerder.

Is het alweer opgeknapt??

Groetjesssssss vanuit Veghel.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sally

Hoi Manon,

Wat n leuke foto's weer.
En wat n kleur verschil tussen Angel en Ariel.
Vind het wel leuk zo. Ze zijn allebij hetzelfste maar toch anders. :P


Groetjes!!