Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

hilde

zo dat was even een lange mooie updeeeettttttttttt


fijn te horen dat alles goed met de valkjes gaat



groetjesssssssss

Jacky

Inderdaad een mooie lange update.

Wat super dat Ariel en Anik al uitgevlogen zijn! Stoere ventjes zijn het! En super dat het zo goed gaat met de rest van je valkjes.

Ik kijk uit naar de foto's  ;D

Sjet

  wat  leuk zeg !  dat er  al twee uitgevlogen zijn  .
  ja  zo  worden ook kleine  pluisjes  grote  volwassen
  vogeltjes .  ik kan me heel goed voorstellen dat het  heel
  moeilijk is om straks afscheid van ze te nemen , gelukkig 
  kunje  er nog een aantal   blijven volgen  tja   je hebt  er 
  al die weken voor gezorgd  en  dan komt  voor  de kleintjes
  ook de  weide wereld inzicht .
  nou meis  je kan er nog even van genieten en doe dat ook ?
  mooie  Updeet  hebje  trouwens gemaakt was leuk om te
  lezen !


         Groetjes   je  Moedertje

*Manon*

23 augustus 2009, 21:27:14 #2223 Last Edit: 23 augustus 2009, 21:35:42 by *Manon*
Begin bij de jongste....

Boellie / Billie:

















Brammetje / Noa:















Ariel:

















Aygo/Jipp:











Abeltje/Angel:













Anikje/Miko:













:D :D :D :D

Jacky

WOW!

Wat groeien ze hard nu. Die kuifjes! Schitterend!

En billie zo'n lekker brutaal bekkie  ;D Om te zoenen.

Groetjes Jacky


Jacky

Ze zijn echt stuk voor stuk prachtig aan het worden. Anik is ook prachtig met zijn witte vlekjes.
Dat lekkere bekkie van Jindi, wat een moppie.

Ik zag eerst alleen de foto's van Billie, Brammetje en Ariel  ;D Nu gelukkig de anderen ook  ;D

Caroline

Ach, wat een heerlijke foto's!!!!

Kan me voorstellen dat je afscheid van Anikje net even zwaarder wordt dan van de andere .... dat smoel .... hij  blijft bijzonder.  :-*

Jindi is ook prachtige en Brammetje ook, ach weet je?? Ik vind ze allemaal geweldig!!  ;)

Nog even een paar weekjes van ze genieten.

Liefs Caroline

PS. ik miste nog een foto van de verbouwde volière.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

 mooie fotoooooosssss alweer hoor manon

groetjesssssssssss

#Mirjam#

Hi manon!

Het werd maar is tijd dat ik hier ook maar is kwam reageren, ik lees nou al zolang de berichtjes..  ;)

Wat een heerlijke foto's weer zeg! Ze worden met de dag mooier volgens mij.  ;)
En helemaal super dat Ariel en Miko al zijn uitgevlogen! Nu kijken of de rest hun voorbeeld volgt  :)

Groetjes Mirjam!





Kimm

hey manon,

gave foto's!!
en wat heeft miko een lekker bekkie :D
zoals ik al zei, moet ik gauw langskomen om ze nog even te kunnen bewonderen. het is toch ongelooflijk dat ze eerst zo wurmig zijn en nu gewoon valkjes. een wondertje vind ik het altijd.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Roxy

Hoi Manon,

wat gaat het toch hard zeg. Wat goed dat Ariel en Miko al uitgevlogen zijn. En Jindi is echt een prachtig valkje.

Groetjes Roxy

*Manon*

24 augustus 2009, 18:54:30 #2232 Last Edit: 24 augustus 2009, 19:00:33 by *Manon*
Hoi hoi!!

Het gaat heel goed hier met de valkjes... Ariel was er vanmorgen weer als eerste uit, ik zet de uitgevlogen valkjes 's avonds nog even terug in het blok, zodat ze lekker warm tegen elkaar aan zitten. Vanmorgen was Abeltje / Angel er ook uit, maar de rest zat hoog en droog in het blok. Anikje / Miko heeft even naar buiten gekeken, even gefladderd in het blok en toen snel weer terug want mams wou erin om te voeren...  ;D Gemak dient het valkje  ;)

Abeltje/Angel is nog een beetje bangig, hij zit soms in een hoekje van de kooi op de bodem... maar dan ineens komt ie weer 'tot leven' en gaat op onderzoek uit en klimt ie weer op de stok om te bedelen bij moeders.

Ariel ging ook bedelen, maar hij kreeg niks, uiteindelijk ging hij aan de trosgierst eten... Nou geweldig hé!!

Vanavond ga ik er nog weer lekker voor zitten om met ze te kroelen, wat een leuke bezigheid  :D :D


Citaat van: Roxy op 24 augustus 2009, 11:00:48
Hoi Manon,

wat gaat het toch hard zeg. Wat goed dat Ariel en Miko al uitgevlogen zijn. En Jindi is echt een prachtig valkje.

Groetjes Roxy


Inderdaad Roxy gaat het erg hard, maar ik moet zeggen... dit is wel een hele leuke leeftijd hoor... ze koekeloeren overal heen en nemen alles in zich op, ik vind het super!!

Citaat van: Kimm op 24 augustus 2009, 09:48:21
hey manon,

gave foto's!!
en wat heeft miko een lekker bekkie :D
zoals ik al zei, moet ik gauw langskomen om ze nog even te kunnen bewonderen. het is toch ongelooflijk dat ze eerst zo wurmig zijn en nu gewoon valkjes. een wondertje vind ik het altijd.

liefs kim


Ha Kimmie, ja je moet snel komen anders zijn ze al verhuisd..... ze zijn prachtig, pas maar op dat je niet verliefd wordt  :P

Citaat van: #Mirjam# op 24 augustus 2009, 09:44:34
Hi manon!

Het werd maar is tijd dat ik hier ook maar is kwam reageren, ik lees nou al zolang de berichtjes..  ;)

Wat een heerlijke foto's weer zeg! Ze worden met de dag mooier volgens mij.  ;)
En helemaal super dat Ariel en Miko al zijn uitgevlogen! Nu kijken of de rest hun voorbeeld volgt  :)

Groetjes Mirjam!



Heej Mirjam, leuk dat je in mijn dagboekje komt kijken... ze worden inderdaad prachtig en ze zijn superlief  ;D ;D

Citaat van: hilde op 24 augustus 2009, 01:03:51
mooie fotoooooosssss alweer hoor manon

groetjesssssssssss


Dank je wel Hilde  ;)

Citaat van: Caroline op 23 augustus 2009, 22:48:28
Ach, wat een heerlijke foto's!!!!

Kan me voorstellen dat je afscheid van Anikje net even zwaarder wordt dan van de andere .... dat smoel .... hij  blijft bijzonder.  :-*

Jindi is ook prachtige en Brammetje ook, ach weet je?? Ik vind ze allemaal geweldig!!  ;)

Nog even een paar weekjes van ze genieten.

Liefs Caroline

PS. ik miste nog een foto van de verbouwde volière.  :P


Ze zijn inderdaad allemaal geweldig en mijn eerste twee nestjes zo goed gegaan... ik ben zo trots, wil je wel geloven hé  ;)
Foto van de voliere vergeten inderdaad... komt nog!! :D


Citaat van: Jacky op 23 augustus 2009, 22:11:48
Ze zijn echt stuk voor stuk prachtig aan het worden. Anik is ook prachtig met zijn witte vlekjes.
Dat lekkere bekkie van Jindi, wat een moppie.

Ik zag eerst alleen de foto's van Billie, Brammetje en Ariel  ;D Nu gelukkig de anderen ook  ;D


Ja ik drukte te snel op de knop van verzenden... was nu weer het geval, soms snap ik mijn laptop ook nie hoor, lijkt het wel vanzelf te gaan maar ja... de valkjes worden met de dag mooier inderdaad... ze zijn gewoon om op te vreten  ;D ;D

Gerdy

Hoi Manon...wowwwww wat zijn de kleintjes mooi en groot geworden..
wat gaat het toch allemaal snel hé

gr Gerdy

Gerdaaaa