Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Manon,

Super dat het zo goed met Jindi gaat, en wat is ze mooiiii! :D
Leuk dat bij de kleintjes de veertjes door gaan komen.
Je zegt dat het mooi is dat het mannen zijn, waarom? Ben je daar zelf wat mee van plan?

Fijne zondag, groetjes Marian

*Manon*

Citaat van: Marian op  9 augustus 2009, 11:56:24
Hoi Manon,

Super dat het zo goed met Jindi gaat, en wat is ze mooiiii! :D
Leuk dat bij de kleintjes de veertjes door gaan komen.
Je zegt dat het mooi is dat het mannen zijn, waarom? Ben je daar zelf wat mee van plan?

Fijne zondag, groetjes Marian

Hoi hoi Marian,

Nee niet echt iets van plan.... wel met eentje... er wordt er waarschijnlijk ééntje de partner van Jindi...  ;D en voor de rest... ja mannen zijn erg mooi vind ik zelf... vrouwtjes ook, ik heb eigenlijk geen voorkeur... was eigenlijk meer een uitspraak, bedoelde er niks mee  ;) Ik heb één reservering van iemand die persé een man wil dus dat is wel leuk als er dan meerdere mannen bij zitten.... dan valt er misschien nog wat te kiezen hé  ;)  tja en brammetje en boellie is afwachten ... ze worden mooi, maar de geslachten weet ik niet van ze... moet zeggen dat dat ook wel erg leuk is als je niet weet of je nu een man of een pop hebt... ik heb dat met Zazcha gehad, geslacht onbekend.... Bibi mijn wildkleur popje, wist ik ook niet of het een man of een pop was.. het geeft wel een leuke spanning en als het je niet uitmaakt of je een man of een pop krijgt, is dat wel leuk natuurlijk  ;D

Caroline

Het valt me eigenlijk nu pas op dat ik Jindi altijd verkeerd schrijf (Jindy) .... sorry.  :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hahahaha Caroline, je komt er zelf nog achter... was mij nog nie opgevallen, maar nu ik terug lees, zie ik dat mijn moeder dat ook doet....  :D :D :D
Als het beestje maar een naam heeft ja toch....  ;)

Sjet

??? oh  verhip  ja dat doe ik ook hhahahahhaa  was me  helemaal niet opgevellen    Jindi  is het dus ....... zal het nu  ook goed gaan  schrijven   :P

Groetjes   doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  bedankt voor  de  oplettendheid  Caroline   ;D ;D ;D

ManjaV

Hoi Manon,

Jindi is echt een mooi valkje om te zien en wat leuk dat je van jouw kleintjes misschien een mannetje voor haar gaat houden... :D

En de kleintjes staan inderdaad mooi op hun pootjes zeg  :o
Wat een schatjes :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

lynette

Hoi Hoi Manon,

Ik kom even vertellen dat je nieuwste aanwinst echt PRACHTIG IS!!!  ;D Ik ben verliefd hihih  ;D

Al plannen voor een man voor haar?
Mischien heb je het al verteld maar dan heb ik het gemist  :-[

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Anke

Hoi,
Mooie foto's heb je geplaatst!!!
Jindy is echt een knapzakje ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

oh wat een poepie is jindi!!!
om te zoenen zeg :D
mooie foto;s manon!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi hoi,

Vanavond heb ik even alle jongen in hun mandje gezet... ben er lekker even bij gaan zitten.
Ik geniet zo van ze... wat is het leuk om te zien hoe hard ze groeien en vooral.... hoe mooi ze worden...
:D
Zitten ze met z'n zesjes in het mandje, Ariel en Abeltje... de twee grootsten... worden al echt nieuwschierig en rekken hun nekje even uit om bij je te komen... echt zo lief... :-* en als ze je dan aankijken met die mooie oogjes... ja dan smelt mijn hartje echt wel even...

De veertjes komen nu mooi uit en ik durf ook wel te zeggen nu dat de witmaskertjes allemaal mannen zijn....  ;D

En dan Brammetje... jeetje die wordt echt mooi.... en Boellie heeft alleen nog wat grijze veertjes op de beide vleugeltjes... die is nog aan het begin van het 'veertjes-doorkom-proces' maar hij doet het echt goed en dat is dan wel weer een zorg minder 

Ik zal morgen weer wat fotootjes maken... dit vind ik zo'n mooie tijd met al die pennetjes... ze zien er dan zo liefjes uit...
De donsjes blazen ook al minder als ik ze wil pakken, dus ze raken er al aan gewend... aan het einde van de week zullen de grootsten wel veren hebben en dan pak ik ze savonds even lekker bij me... zo worden ze lekker tam  :D

Beide koppels voeren nog altijd heel erg goed... ik hoop dat ze dat nog even blijven doen...

Tara raakt momenteel in de rui, dus de timing was perfect, na dit nestje mogen ze terug in de voliere.

Met jindi gaat het ook goed, ze zat vanmorgen op 82 gam, na de pap op 84 gram.
Vandaag heeft ze heerlijk gegeten uit het groente bakje en van het stukje brood wat ik haar gegeven had, ik heb haar aan de trosgierst zien knabbelen en ze heeft heerlijk zitten eten van de zaadjes...  en dat ging al met een sneller tempo dan gisteren en ze pelde ze ook dus dat gaat de goede kant op

Vanmiddag toen ik haar wou pappen, heb ik haar weer eerst gewogen... ze woog weer 82 gram, dus in 7 uur tijd, is ze twee gram afgevallen... ik heb besloten om haar geen pap te geven, want ik weet nog wel van Billie, die viel met gemak 10 gram af tussen de voedingen door... dus dit betekende dat Jindi wel mee eet...

Vanavond heb ik haar op tijd gewogen... en weer woog ze 82 gram, ik heb haar gepapt en toen zat ze op 86.
later op de avond heb ik haar lekker bij me genomen en ze vond het goed, maar op de schouder zitten dat snapt ze nog niet helemaal.... één beweging en ze is weg, dus ze heeft best wat rondjes gevlogen vanavond en ik geloof dat haar gewicht dan ook gaat zakken... maar goed, ze is nu druk aan het spelen met het schommeltje... lijkt haar favoriet te worden en ik zie morgenvroeg wel hoeveel ze weegt....  :D :D

Dierenfreackske

Hoi Manon, whaaaahaaaaaaa....ik ben al zo benieuwd om je
Atjes en B-tjes weer te zien, met hun stekels straks, hihi!
Ze worden vast heel mooi hoor! Grtjs. Ann

Hermien

Lijkt me inderdaad heel vertederend als die jonkies in hun mandje nieuwsgierig hun koppie strekken om de grote mensenwereld in te kijken. Logisch dat je hart dan smelt. Geniet er maar van, meid.

:-*   :-*   :-*

hilde

zo manon dat was een flinke updeeeettttt.

ik kijk al uit naar fotookess 

groetjessssssss

ManjaV

Hoi Manon,

Fijn dat het allemaal zo goed gaat :D
En wat betreft die oogjes van de kleintjes heb je helemaal gelijk hoor, dat is zooooo lief om te zien.  :-*
Soms lijkt het ook alsof hun oogjes in verhouding te groot zijn, vind je niet? Dat maakt het nog schattiger.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Diaantje

hoi manon,

Wat een leuke updatesweer van de kleintjes!!!
O en over knapzak gesproken, Jindi is ook een knapzak zoals jij altijd zegt!
Wat een lieverd met die gele wangen...super!!!!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.