Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Peggy

Dat is lang;2 weken geen internet  :o ;) Succes daarmee hoor  :P

Hé maar wat fijn dat Tara nu goed meebroed.  Las idd bij Anke dat haar Tinka ook liever het licht aan heeft 's nachts.

Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen bij jou en je valkjes.
Plannen genoeg iig  :D

Tot over 2 weken  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

En toen zo net vond ik dit.... In de voliere....



Het eitje van Zazcha en Zaura, ze waren dus al verder met het blok als ik gedacht heb....

Wat is wijsheid? Hun het blok weer terug te geven?

•=Bonnie=•

Twee weken geen internet, phoeheey!  :o  daar zou ik spontaan vlekken van krijgen  ;D

Zon ze vandaag, het is echt lekker buiten!

Rianne

Als je niet wil dat ze een ronde doen, zou ik het blok niet terug hangen. Je ziet wel vaker dat ze dan 1 of 2 eitjes vanaf de stok leggen, maar daarna houdt het meestal wel op. :)

Mara

Hoi Manon

2 weken geen internet? Wow, dat is heftig. Ik zou zo lang niet zonder kunnen.....

Hoe is het met de eitjes van TT en Tara? Ben benieuwd hoor.

Ow trouwens, ik denk dat ik weet wat ik wil vragen voor het pakket wat ik je heb laten zien.

Groetjes

Mara

Caroline

Hey meis, ik duim dat de eitjes bevrucht zijn hoor.  :D Papa Eros heeft ook nog nooit ernaast geschoten.  ::)

Wat betreft Z & Z, persoonlijk zou ik ze een blok geven, eerst wel, dan weer niet, ze snappen er niks van dan hè, ze zijn er duidelijk aan toe.  ;)

Heel veel plezier morgen bij Rianne, leuk, de kleine Mark live bewonderen.  :D

Tot over 2 weken, als je weer kunt internetten. Lang hoor, 2 weken zonder.  :o :-X :-\

Sterkte.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi,

Ja inderdaad, dat was niet een erg handige zet van mij om ze eerst een blok te geven en dan weer weg te halen.
Ik had niet in de gaten dat ze er zo mee bezig waren en nu toch een eitje wat helaas kapot is.

Vanmiddag heb ik hun kooi weer in orde gemaakt, blok er weer in en ze zijn weer helemaal in hun sas, Zazcha zit weer in het blok en ze wipwappen weer samen.
Ik vond het zo zielig, dat ze er zo aan toe bleken te zijn en ze geen blok hadden, ja dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen al zal je soms toch even streng moeten zijn, maar dat leer ik dan nog wel  ;)

Tara en Tibeau hebben weer wat nieuws.... samen broeden... ze hebben vandaag de hele dag samen in het blok gezeten, ze hebben vanmorgen wat groente gegeten, maar verder nog niks  ::) Ik ben benieuwd wat ze gaan doen vanavond en vannacht en wie er gaat broeden....  ???
Dat blijft nog even een verrassing!

Rianne

We rijden elkaar tegemoet, anders is het bijna 3 uur rijden voor Manon. :) Maar Mark gaat mee, en mijn moeder ook dus dat word wel gezellig! :D

*Manon*

Hoi Rianne, Leuk dat je moeder mee gaat, is ook gezelliger onderweg hé!
Jael gaat ook mee,  ze zit er helemaal vol van en ze kletst voor tien dus dat scheelt onderweg...   ;D ;D ik rij hier tegen half 1 weg, Moet tom nog even inschakelen en dan komt het helemaal goed.  ;D ;D tot morgen enne... Billy Jean niet vergeten he  :P :P :P

Kimm

hoi rianne en manon,

leuk dat jullie morgen elkaar tegenmoet komen, gezellig.
spannend hoor manon!!! :D oh ik kom gauw naar je toe hoor om te kijken.
morgen geen internet meer, maar ik ga voor jou de updates plaatsen hoor. het is nu wel erg spannend in jouw boekje.
ik ben erg benieuwd wie er inderdaad komende nacht gaat broeden. weer een verassing daar.

heel veel plezier morgen en geniet ervan  ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hey Kim, wat lief dat je ons die 2 weekjes op de hoogte wilt komen houden.

Bedankt!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Het wordt tijd ook dat hij een ander onderkomen krijgt, hij voert de andere jongen! :o Met name het wildkleur geelwangetje, dat is er 1, die rent ook altijd naar het papbakje toe. Dan moet ik erom denken dat ie er niet in stuitert ;D Maar die zit dus ook bij BJ te bedelen en die voert hem ook echt, pakt keurig het snaveltje en geeft voer op. Rare vogels ;D

*Manon*

Nou zeg, wat een giller, hij kan zelf nog niet eens alleen eten maar voert wel een ander valkje.....  ;D ;D ;D

Kimm

 ;D  ;D  ;D  ;D


Citaat van: Caroline op 30 juni 2009, 21:36:52
Hey Kim, wat lief dat je ons die 2 weekjes op de hoogte wilt komen houden.

Bedankt!!  :-*


ik doe het graag  ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.