Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Manon,

Wat een leuk foto's :D
Ik heb van je mooie samengestelde valkjes genoten!
En Tara is idd een mooi popje :-*
Lekker genieten zo!

Groetjes, Marian

mila

hoi manon,

super mooie foto's van je mooie valkjes.

groetjes

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

hoi Manon..

wat een ooie  valkjes heb je en heerlijk om ze weer eens te zien..

maar heb jij niets voor je ramen? ben je niet bang dat ze er tegen aan vliegen.

gr gerdy

*Manon*

Citaat van: Gerdy op  3 juni 2009, 19:38:54
hoi Manon..

wat een ooie  valkjes heb je en heerlijk om ze weer eens te zien..

maar heb jij niets voor je ramen? ben je niet bang dat ze er tegen aan vliegen.

gr gerdy


Dank je Gerdy,
Er hangt een rolgordijn voor het raam en er staan lampjes voor, ze vliegen nooit tegen het raam  ;)

Anja

Hoi Manon,

Wat een geweldige foto's. Wat heb jij prachtige valkjes zeg. Ik heb er met volle teugen van genoten.

Liefs,

Anja

Raymond

Gave foto's hoor Manon! Tara geeft mij een goed beeld wat onze nieuwe geparelde bonte witmasker kan worden. Super mooi vogeltje is ze!

Het lijkt mij ook zo gaaf om zo al je vlakjes los in de woonkamer te hebben.

Groetjes Raymond


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Sally

Leuk leuk leuk!
Mooie foto's hoor.
En leuke tekst erbij overal. :P

christa

ha manon
wat een geweldige vogelsfoto s heb je weer!!!

ik denk dat ik binnenkort ook maar eens ga kijken voor een koppel grijze bonte valkjes want die vind ik toch wel heel erg mooi.

groeten christa

Koos

Leuke foto's Manon, die tekst erbij vind ik ook leuk :D

En deze:

Wat een smoeltje kan dat valkje trekken zeg hahaha :D

  Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

*Manon*

4 juni 2009, 08:59:34 #1525 Last Edit: 4 juni 2009, 09:01:05 by *Manon*
Citaat van: christa op  4 juni 2009, 06:41:56
ha manon
wat een geweldige vogelsfoto s heb je weer!!!

ik denk dat ik binnenkort ook maar eens ga kijken voor een koppel grijze bonte valkjes want die vind ik toch wel heel erg mooi.

groeten christa


Heej Christa,
Leuk zijn ze hé... nou wie weet krijgen tibeau en tara binnenkort  een nestje...  :P :P :P :P
Heej, maar Kareltje is toch ook bonte witmasker?
Citaat van: Koos op  4 juni 2009, 07:15:14
Leuke foto's Manon, die tekst erbij vind ik ook leuk :D

En deze:

Wat een smoeltje kan dat valkje trekken zeg hahaha :D


Tibeau is dat... kweet niet wat ie zat te doen, maar tis inderdaad wel een komisch gezicht ja  ;)
Leuk je te zien in mijn dagboekje  :D

Groetjes Manon


christa

ha manon
idd is karel een mooie grijze maar die hou ik binnen en niet om mee te kweken de andere vogels in de voliere hebben een vrije keus als ze jongen krijgen is het goed en als het niet zo is is het ook goed.
ik wil ze graag voor mooi en heb.
groeten christa.

ps ik heb nog wel jonge valken maar zitten nog in het blok ik krijg op dit moment het uploaden niet voor elkaar. pffffffffff 1 grijze en 2geel met rode oogjes en 1 gewone gele.
groeten mij.
ps als je het zo ver hebt met de jonkies hoor ik het wel toch...?!

*Manon*

Hoi hoi,

alles gaat goed hier.
Tibeau is veel in het blok te vinden en zit veel te bijten aan de binnenkant van het blok.
Tara gaat ook af en toe even kijken, maar wat me opvalt aan Tara.... ze eet zoveel eivoer!
Is dat omdat ze eitjes wil gaan liggen en op die manier eiwitten tot zich neemt, of is er iets niet goed met haar?
Heeft iemand hier een antwoord op?

Gebbe is zo'n knuffeltje, in het begin toen hij hier net was, mocht ik m nie kroelen, nu doet hij zijn koppie al scheef en drukt zijn koppie onder mijn neus omdat hij wil dat ik m kroel met mijn neus....

vanmorgen hebben ze lekker macaroni, notenrijst en soepgroenten gehad.... en ook heb ik weer gekiemde zaadjes in de bak, wat zullen ze weer smullen!

Fijn weekend!  ;D ;D

danielle

Hoi Manon,
Wat leuk om weer foto's te zien van je mooie vakjes  :D . Ik heb er van genoten hoor! Je hebt een prachtige verzameling  ;) .
Ben benieuwd hoor of je binnenkort eitjes gaat krijgen. Ik durf je eigenlijk geen antwoord te geven op je vraag. Hier heb ik het niet zo gezien, dat er veel meer eivoer werd gegeten, eigenlijk pas toen de kleintjes uit het ei waren gekropen aten ze dit meer. Hier zag ik ze vooral veel aan de de kalkblok en grit knabbelen.

Groetjes Danielle

*Manon*

Hoi hoi Danielle,

Leuk te lezen dat je van de foto's hebt genoten... ik vond het ook heerlijk om ze te maken weer eens..
tja, met het eivoer weet ik ook zo niet, tibeau eet er eigenlijk niet van, Tara des te meer..
Hopelijk weet iemand of dit normaal gedrag is....

Liefs Manon