Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Wat gebeuren er hier leuke dingen !!  ;D
Het is wel duidelijk dat het jullie saampies van de valkjes kunnen genieten.
Zelfs manlief is overstag gegaan.  ;) ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

15 februari 2009, 12:24:38 #1141 Last Edit: 15 februari 2009, 12:26:31 by *Manon*

Citaat van: Chico op 13 februari 2009, 19:45:26

Heb jij al je valkjes bij elkaar in je woonkamer?

Alsvast fijn weekend, groetjes Marian

Nee Marian, ze zijn niet bij mij in de woonkamer, wij hebben een klein boerderijtje, heel hokkerig allemaal, maar knoertgezellig, de woonkamer is erg klein, dus daar past geen vogelkooi meer in  ;)
we hebben een woonkeuken en daar grenst een klein slaapkamertje aan, daar hebben wij de voliere gemaakt van een kledingkast... en er staat een grote vogelkooi waar Sari in zit en daar hebben we een bankje neer gezet met een tv... zo kan Jael daar lekker tv kijken, ik kan er zitten om van mijn valkjes te genieten en ik hoor ze als ik in de keuken ben, erg gezellig moet ik zeggen.

verder gaat het goed hier, en wat helemaal geweldig nieuws is, dat Sari al veel minder bang is en het gezellig vind dat ze bij me zit....  ;D ;D ;D ;D Ik ben blij  :D
Nu ben ik ook bezig met Tara, en die begint nu ook meer te wennen, gisteren Tibeau en Tara allebei bij me gehad in de keuken, eerst even schreeuwen naar de andere valken, maar dan wordt het rustig, tibeautje kan zo lekker bij je zitten, echt genieten is dat, gisteren wou die aldoor bij mij op de schouder, wat een scheetje hé, dan breekt je hart toch ook wel hoor als ze zo naar je toe trekken op sommige momenten.... dan lijkt het of ze je gewoon even nodig hebben... heerlijk genieten dan.

Fijne zondag  ;D

Dierenfreackske

Hoi Manon, wat een gezellig boeltje daar bij je op de boerderij! En wwat fijn je valkjes daar zo gezellig met jullie naar tv kunnen kijken kijken, zo kan je met ze mee genieten en ook nog tv kijken, hihi! Grtjs Ann

danielle

Hoi Manon,
Ik kom ook weer eens gedag zeggen in jou dagboekje. Wat heb je leuke update's geschreven. Je schrijft erg leuk over je valkjes.
Wat super dat Zazcha zich zo liet kroelen. Genieten is dat he.
Hihi wat leuk dat manlief stiekem ook heel erg van de valkjes geniet. Hier is dat ook zo. Ik mag voor ze zorgen en hij laat ze er ook meestal niet uit. Maar ook hij kan opeens gaan zingen voor Spikey en met ze praten. Soms nog meer dan ik  ;D .

Groetjes van Danielle

*Manon*

Inderdaad Ann, twee vliegen in één klap  :D :D :D
We wonen niet op een boerderij die gebruikt is hoor... of hoe moet ik dat zeggen.... er lopen geen dieren meer rond hier, nog wel een paar schapen maar die zijn niet van ons, maar van oudsher was het vroeger wel een boerderijtje, niet zo groot, maar tis wel leuk om te weten dat er vroeger in onze wc, wat toen een stal was, twee koeien stonden....  ;) ;)

Danielle, leuk dat je weer langs komt in mijn boekje... ik denk dat heel veel mannen wel een beetje stoer doen en zoiets hebben van: vogels.... nee hoor niet voor mij... maar ondertussen...  ;D ;D ;D
Hans levert ook nog altijd commentaar en dan vooral als ze rotzooi maken.... ik stel voor dat hij zijn mond maar dicht houdt en de andere kant even opkijkt...  :-X :D :D :D :D

Liefs Manon

Dierenfreackske

Hoi Manon, gelukkig wonen daar nu geen koeien meer he nu in de wc, hihi!   Fijn dat alles goed gaat met de valkjes, geef ze maar een knuffie van me! Grtjs Ann

ManjaV

Hoi Manon,

Waar kan ik jouw website vinden? :D Of is die nog niet af?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Manon*

hihihi Manja, nee die is nog niet helemaal af, ik ben er momenteel mee bezig, maar vanavond zal ik je even de link geven... dan kun je m bekijken..  ;D

Ik zal de link hier neerzetten vanavond  ;)

Groetjes Manon

*Manon*

16 februari 2009, 18:16:35 #1148 Last Edit: 16 februari 2009, 19:16:32 by *Manon*
Hoi hoi,

Ik ben de laatste weken heel druk geweest met van alles en nog wat, onder andere met het maken van een website.

als jullie een kijkje willen nemen kan dat op de volgende link!

klik hier website twentsche valkparkieten

Sally

Hoi Manon,

Wat een leuke website!! Heb je tof gemaakt ze.
Fijn dat alles daar goed gaat.

Groetjes

ManjaV

Hoi Manon,

Inderdaad een superleuke website! Heel persoonlijk ook met de verhalen over de valkjes. En prachtige foto's. :D :D
Mijn complimenten voor je prachtige site.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

sabine

Hoi Manon wat een mooie website!
Ik zag Sil er ook bij staan :'( Wat erg dat hij nooit bij je heeft mogen wonen  :-* Hopelijk komt er net zo mooie lieverd naar jou toe!
Wat heb je een geweldige kooi voor ze. Dat zou ik ook wel willen hebben. ;D

Groetjes Sabine

mila

hoi manon

mooie website heb je gemaakt.
heb je al een man voor Sari weer op het oog of niet?

groetjes
mila

Kimm

erg mooi hoor manon!!! super mooi gedaan :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010