Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie leuke berichtjes en de foto's komen eraan Sally...in het weekend geen tijd gehad  :P
En nee Christa, ook de sjaal is nog nie af.... ik vermoed, in het voorjaar is ie wel af  :o :o ;)
Kim en ik hebben andere leuke dingen gedaan, zoals uit eten en uit eten  :P :P :P Lekker stadten, over de valkjes gekletst, gelachen om Sari en om mijn mooi gekiemde zaadjes, die nu achter de bank liggen  >:( >:(
Gistermiddag nog naar de kerstmarkt hier in het dorp geweest en effe een kroeggie in  ;)
Kortom, we hebben een superleuk weekend gehad!

Vandaag hou ik Zaura even extra in de gaten, ze zat een beetje bollig in het weekend, maar we hadden haar gekortwiekt, ze zette namelijk hier de hele boel op stelten, door telkens weg te vliegen als ik haar in de kooi wou doen, mijn andere valkjes vonden dat een té gék spelletje en stonden ook al in de startblokken om mee te doen, maar dat zijn we nu voorgeweest.... door Zaura te kortwieken... misschien dat ze daar even aan moet wennen en van moet bijkomen, ik hoop het maar. Ze zit wel op één pootje te slapen en als ze eruit is ze ook wel fit, maar toch even aankijken. Ook is ze in de rui, dus ja... het kan zoveel zijn hé, ik hou haar in ieder geval goed in de gaten.

Groetjes Manon

Caroline

Wow .... klinkt echt als een superweekend!!!!

Fijn .... konden jullie beidjes wel even gebruiken.  ;)

Zaura kan zich best even naar voelen zonder slagpennetjes maar inderdaad even in de gaten houden kan nooit geen kwaad.

Weer een nieuwe week gestart, waarschijnlijk met allemaal leuke kerstdingen op school bij Jael, of niet??  ::)

Een fijne week .... liefs Caroline  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Manon , hou haar maar even in de gaten he , maar kan ook van de rui zijn en kort te wieken he , dat ze even haar draai kwijt is en zich wat onwennig voelt ! Fijn dat je een leuk weekend heb gehad met Kim en de valkjes bij je ! Grtjs Ann ;D >:( ;D

*Manon*

De valkjes vermaken zich prima, elke morgen komt Zazcha mij even verwelkomen door aan de tralies te gaan hangen voor een kroel.
Echt heel leuk, hij heeft ook al hele serenades voor Kim gezongen in het weekend....  :D

Zaura lijkt zichzelf ook weer teruggevonden te hebben, ze zat zo stilletjes, gisteren de hele dag eigenlijk wel, maar vandaag lijkt ze beter te pas, springt ook weer rond in de kooi, dus dat is een hele geruststelling.

Tibeau Tinco is ook weer wat aardiger voor de rest aan het worden, dus heeft zijn plaatsje ook gevonden, hij snauwt niet meer zo en pest de anderen ook niet meer weg... nou ja... niet meer zo vaak  ::) :P :P

Tja en die lieve Tara Tynn, die vind alles goed, die is zo op zichzelf en houdt niet zo van die drukte, als de rest weg vliegt, blijft zij lekker zitten.... wie doet haar wat!!
In het weekend heeft ze weer lekker gekroelt en gewipwapt met Tibeau dus dat zit wel snor!

Sari is en blijft ook een schatje, soms is ze nog wat wegrennerig als ik haar uit de kooi wil halen, maar als ze eenmaal het vertrouwen weer heeft en merkt dat er toch niets gebeurt, stapt ze makkelijk op. Kroelen mag ik haar niet, dan bijt ze in mijn vinger en wordt ze boos... wel jammer, maar voor een valkje wat 10 weken in de voliere heeft gezeten ben ik tevreden met wat ik bereikt heb met haar. Ze is bijna uit de rui en wordt weer de mooie dame.

Ik had foto's beloofd, maar ben nog even druk en weet ook nie of het nog wel lukt voor de vakantie, want savonds kan ik gewoon geen mooie foto's maken, zal het nog eens proberen vanavond....
Ik ben nu druk met de was en strijkwas, wil mijn huisje even helemaal weer doorgaan, want vrijdag gaan we op vakantie.
Morgen zoveel mogelijk kleren inpakken en alles klaar zetten voor in de koffer, donderdagmorgen breng ik de valkjes naar Kim, die gaat ze dan een weekje verzorgen  ;D ;D ;D Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen bij Kim en wat zal Happy zeggen:... O NEE HE, HEB JE HUN OOK WEER!!!!!!  :o :o :o
Ik neem de grote kooi mee en Sari mag bij Asha in de kooi, hopelijk kunnen ze het met elkaar vinden  ;) voor een weekje!

Donderdagmiddag komt mijn vriendin hier nog even voor de nageltjes, daarna naar school, waar Jael een musical heeft en een kerstdiner, daarna gaat ze naar haar vader waar ze een week blijft. Vrijdagmorgen heb ik ook nog een vrouwtje wat komt voor de nageltjes en dan hopelijk om 10.00 uur kunnen we rijden. Eerst nog langs mijn moeder in Doetinchem, haar ook nog even de nageltjes mooi maken en dan kan de reis beginnen naar Camperduin!

Ik heb er onwijs veel zin in, even helemaal weg van alles!
Lekker een weekje uitwaaien aan zee  :D

Zo, genoeg gekletst, ik ben weer aan de opruim  ;)

Kimm

hey manon,

ik ben blij dat zaura zich wat beter voeld. waarschijnlijk toch van slag geweest door het kortwieken.
gek he dat ze daar zo van onder de indruk kunnen zijn.

hihi ja happy zal vast denken: ja hoor, daar heb je hun  ook weer ;D  ;D nou ik ben benieuwd, ik heb er zin in.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Manon,
Heerlijk even lekker op vakantie :)
En de valkjes op vakantie bij Kim ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Manon

Ik hoop dat bij jou alles goed is. Had zoveel bij te lezen overal, sorry.  :-[

GRoetjes

mara

*~Jeanine~*

Hoi Manon,

Lijkt me heerlijk ff een weekje helemaal niks :D
Geniet er maar lekker van. Je hebt het verdient.

Gelukkig dat TT weer zijn oude ik is geworden. Hier zijn ze ook wel eens uit hun humeur maar worden meteen door de andere weer op hun plaats gezet ;D

En Zaura weer helemaal de oude nou beter kan niet :D

Heel veel plezier op je vakantie.

Liefs Jeanine

Caroline

WOw, klinkt geweldig!!!!

Zou wel mee willen, heerlijk, even helemaal niks, alleen maar uitwaaien en je hoofd leeg maken, SUPER!!!!

Geniet er lekker van meis, je hebt het verdient.  ;)

En wat gaaf, alle valkjes naar Kim.

Heel veel plezier!!!!

Maar .... ik kom vast nog wel even voor vrijdag aanwippen hier.  ;)

Liefs Caroline

PS> over een week kunnen we vast al heel veel van de tekeningen en geslachten zien.  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Manon , wat gaaf dat je er even op uit gaat en dat je valkjes dan naar Kim gaan , ze zal het vast heerlijk vinden,
en ben benieuwd hoe het met Happy gaat zijn , of hij dan je valkjes nog herrinnerd he , wat super ook voor je valkjes he , geniet er van hoor meiss , je verdiend het , echt waar !
Grtjs Ann ;D ;D ;D ;D ;D ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D :) :) :) :)

Roxy

Hoi Manon,

Wat fijn dat je er even een weekje tussenuit kan en dat Kim je valkjes opvangt. Je kan ze iig met een gerust hart bij haar achterlaten. En dan kan je lekker gaan genieten van de rust. Niks moet alles mag :D. Dat kan je wel gebruiken.
Heel veel plezier en geniet ervan.

Groetjes Roxanne

Kimm

hey manon,

heb je de rugtasje al gepakt voor je valkjes ;D  ;D
ach ik heb hier ook nog wel warme sokjes hoor voor ze ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

hallo manon en kimm
ik wens jullie beide een fijne vakantie/oppasweek
groetjes christa

Dierenfreackske

Hoi Manon , wat super dat je er even tussenuit kan en Kim je 5 schatten opvangt ! Wat geweldig ook van haar he ! Heerlijk dat jullie zo'n leuke band hebben hoor ! Zo kunnen jullie elkaar eens wat gunnen he ! Lief van allebei , eerst Happy naar jou en nu de 5 valkjes van jou bij haar , super super vind ik dat !  Fijn dat er zo'n mensen als jullie rondlopen he 
Wanner vertrek je er eens tussenuit ? En wanneer gaan je valkjes naar Kim ?  Geniet er alvast van hoor meid , je verdiend het echt om eens lekker uit te rusten en eens wat voor jezelf te hebben he ! Grtjs Ann