Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Manon

zo hey, die TT en TT kunnen er wat van zeg   :o ::)  ;D Echt super leuk dat ze al meteen een koppeltje zijn geworden zeg. Dat zal je zelf ook wel een erg goed gevoel geven. Het zijn alletwee echt prachtige valkjes, dus het is niet raar dat ze op elkaar zijn gevallen  ;D

Jammer dat Zascha nog steeds wat gemeen doet tegen Zaura. Misschien omdat Zaura toch nog een jonkie is? Ik weet het echt niet hoor  ;) Ik zou ook echt niet weten wat je nu het beste kunt doen: Zaura bij Sari zetten, of ze in de kooi laten bij Zascha...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Saar

hoi hoi
Hoe gaat t met TT en TT?
Groetjes Saar :-*

*Manon*

Hoi hoi,

Het gaat goed hier, vanmorgen nog wat foto's gemaakt, zal ik vanavond even plaatsen, moet vanmiddag nog werken, en vanavond heb ik wat meer tijd...

Ja Zazcha en Zaura, ik ging beseffen dat dit niet helemaal ging werken, want Zaura begon echt net zo kribbig te reageren als wat Zazcha doet naar haar..  :-\
Zaura en Sari klikt als een bus.
Zazcha en Sari klikt absoluut niet.

Toen had ik bedacht om ze alle drie bij elkaar in de voliere te zetten.... Juist omdat het niet klikt met Zazcha en Sari durfde ik dat wel aan, want die twee worden toch niet plots klaps verliefd op elkaar  ;)
Zaura en Sari begonnen elkaar te kroelen en Zazcha keek er naar  ;)

Nu, enkele dagen later, zoeken Zazcha en Zaura elkaar steeds meer op, ze slapen samen elk op een voerbakje, maar wel naast elkaar, ze zitten veel bij elkaar, wel nog op veilige afstand maar het begin is er.
Dus ik hoop dat mijn plannetje lukt, Zazcha ziet nu in volgens mij dat Zaura nog zo gek niet is....  Hij kiest nu duidelijk voor Zaura... ach ja... soms zijn het net echte kerels hé... die willen de touwtjes ook altijd in handen houden en zélf bepalen wat ze willen kiezen... :-X :-X :-X  nou zo werkt het blijkbaar bij Zazcha wel  :D :D :D

Tara en Tibeau hebben elkaar echt gevonden, maar toch..... als ik ze hun gang laat gaan, gaat Tibeau voor Sari... maar dat doen we dus niet  ;D

Ik had ze allemaal los, meestal doe ik dat niet, maar kwam even zo uit. Tara ging blazen naar Sari en Tibeau komt eraan stormen en die geeft Tara een veeg uit de pan en sindsdien loopt hij continu achter Sari aan.... Ik durf Sari haar kooi dan ook niet straks als ze weer alleen zit vast te hangen aan de kooi van TT en TT, veel te bang dat Tibeau alleen nog maar oog heeft voor Sari, dus nu niet meer samen los... helaas vliegt Sari dus wel naar de kooi van TT en TT en Tibeau gaat dan boven in de kooi zitten..... Hij moet het maar doen met Tara.... en volgens mij is hij ook wel gelukkig met haar  ;)

Dierenfreackske

Hey , ik heb hier wat gemist ,  hoe gaat het hier , naar de dokter vandaag ? Ik hoop dat alles goed is ook ; wat een superleuke eigenwijze valkjes heb je ook , hihi ! TT. EN  Tara is leuk dat ze elkaar gevonden hebben , hihi ! Nou , ik heb nog niet alles bijgelezen , maar ga dat snel doen hoor. Grtjs Ann

*Manon*

30 oktober 2008, 19:22:02 #770 Last Edit: 30 oktober 2008, 19:26:32 by *Manon*
Vanmiddag wat fotootjes gemaakt...

TIBEAU TINCO:

Kijk eens hoe stoer ik kan lopen  :D

TARA TYNN

ZAZCHA

net zat Sari hier.... maar nu niet meer  :P

Ik kom even kijken wat jij aan het doen bent !!!

Falcon

Kimm

hoi manon,

super mooie foto;s en heel erg leuk!!

nog even en dan zie ik mijn happy er ook bij zitten ;)
dat zal wel raar zijn denk ik hoor, hihi.

liefs kim

Roxy

Hoi Manon,

Je foto's zijn weer prachtig. Je hebt echt hele mooie valkjes.

Groetjes Roxanne

Saar

mooie foto's :D
Maar wat geef je Tara te eten joh :o
Ze heeft een dikke buik ;D
Groetjes Saar :-*

Caroline

ZOh, wat een leuke foto's!!

Prachtig is Tibeau Tinco!  :-*

En hoezo eigenwijs, onze valkjes.  ::)

Groetjessssssssssss!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Gave foto's Manon! je hebt schitterende valkjes zitten hoor!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sjet

Prachtige  Foto's hebje  weer gemaakt  van  je  mooie  Valkjes .

Groetjes  je  Mamaatje   Georgette

Dierenfreackske

Hoi Manon , wat een mooie valkjes heb je toch ook , en wat een superleuke en mooie foto's he ! Komt Happy zondag bij je ook ? Ik denk dat het goed gaat zijn ook voor Asha en Bemmie he , hihi ! Ze kunnen dan een heerlijk koppeltje vormen haha ! En happy zal het zeker leuk vinden bij jou en de valkjes ! Ik ben al benieuwd hoor ! Grtjs Ann

Kimm

hoi manon,
ik ben happy en ik kom jou even dag zeggen. ik weet dat ik zondag bij jou kom logeren. ik vind het allemaal wel een beetje eng hoor...

maar ik ben benieuwd of ik ook wat liever kan worden bij jou.
ik weet zeker dat jij wel lief voor mij bent, dat heb ik gehoord namelijk.

tot zondag!
knuffel happy...