Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Saar

Hoi Manon,
Tarah zit nog niet binnen hoor... Misschien verkeerd of onduidelijk door mij een t pbtje neergezet ???... Haar oudere zus zit nu binnen, eet die goed dan komt Tarah naar binnen. Dat zal dit weekend zijn :)
Groetjes Saar :-*

*Manon*

Hoi hoi Saar,

Nou hopen dan dat zuslief goed eet... Maar even een vraagje hé.... het kan toch ook zo zijn dat zuslief niet zelfstandig eet en Tarah bijvoorbeeld wel? (maar dat weet je dan nu nog niet)
Moet zij dan wachten tot haar zus goed eet?

Ik ben benieuwd naar de foto's hoor  ;D ;D

Saar

Citaat van: *Manon* op  9 oktober 2008, 11:15:02
Hoi hoi Saar,

Nou hopen dan dat zuslief goed eet... Maar even een vraagje hé.... het kan toch ook zo zijn dat zuslief niet zelfstandig eet en Tarah bijvoorbeeld wel? (maar dat weet je dan nu nog niet)
Moet zij dan wachten tot haar zus goed eet?

Ik ben benieuwd naar de foto's hoor  ;D ;D

Nee, dan gaat de zus Noa waarschijnlijk weer naar buiten :) En dan komt Tarah weer naar binnen.. Maar ik denk niet dat er nog problemen komen hoor met Noa... Ze zit een paar keer per dag met d'r snavel in de voerbak.. De weegschaal gaf gisteren 101 gram :o aan Als Tarah ook zo veel weegt dan weet je wat je te wachten staat ;D Het is nu vooral kijken of ze zichzelf op gewicht houdt :)
Groetjes Saar :-*

*Manon*

Hoi Saar,
Ik vind het nu wel heel spannend hoor en hoop dat ze het goed gaat doen!
Go for it girl  ;D ;D ;D ;D ;D

Sharon

Hoi Manon

fijn om te horen dat het weer goed gaat met jou en dat ook alles goed gaat met de vogeltjes. Altijd leuk en fijn om te lezen  :D En foto's... ja, daar zijn we hier allemaal gek op  ;D

Leuk dat het vriendinnetje voor Tibeau binnenkort naar jou toe mag verhuizen. Nog even geduld!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hoi Manon , hoe is het hier met je lieverds ? Grtjs Ann

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Manon,

Mooie foto's heb je weer geplaatst zeg  :-* Ja Vista is heel even wennen maar in principe wel hetzelfde gebleven alleen grafisch een stuk mooier en makkelijker !

Fijn dat je weer opgeknapt bent, ... je hebt plaatjes van valkjes hoor, wat een knapperds !

Hopelijk mag Tarah snel naar binnen en blijft ze lekker goed op gewicht, dan mag ze lekker snel naar jou toe  :-*

Liefs, Karin

Saar

Citaat van: Kimm op  9 oktober 2008, 12:46:17
waar gaat noa eigenlijk heen?

Noa word het vriendinnetje van een wildkleurtje van Moby en Kyra... Hij is van februari dit jaar, en dus een broer van Ludo :)

Kimm

hoi manon,

worden wij nu familie?  :D  :D  :D

*Manon*

11 oktober 2008, 21:55:50 #565 Last Edit: 12 oktober 2008, 19:16:40 by *Manon*

Zaura

Ze is zo lief....  :-*

Niet zoveel, maar wel erg mooie foto's van Sari:

Rarara.... waar ben ik

Druk aan het poetsen[/size][/color][/i]

Sharon

Hoi Manon

prachtige foto's hoor meid! Wat zijn het toch twee knappe dames! Zijn ze nu alletwee tam eigenlijk?

Ik ben erg benieuwd wanneer je derde popje naar je toe mag komen verhuizen. Leuk en spannend is dat altijd hè... dat wachten op een nieuw valkje  ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kimm

hoi manon,

hele mooie foto's hoor! ik heb ervan genoten!
wat zijn ze toch lief he!

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Knappe foto's hoor ! Wat een genot om naar te kijken hoor ! Grtjs Ann

Caroline

Zowel hier als op het andere forum  ;) zie ik alleen de laatste 4 foto's, de rest is volgens Photobucket: "had been moved or deleted"  :-\

Jammer!!

Fijne zondag met een lekker zonnetje.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.