Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Manon ...wat een mooi popje is Zaura en wat een leuke naam ook ! Heel veel plezier met ze ook ! Ik vind het een supermooi koppel , grtjs Ann

*Manon*

hoi hoi allemaal,

Hier gaat alles goed, maar ben momenteel ziek... griep, daarom was het even wat rustiger van mijn kant.
Ook heb ik een nieuwe laptop gekregen dus is even wennen enzo, maar.... zal vanavond even uitzoeken hoe ik het kabeltje van de fotocamera naar de pc kan leiden en dan ga ik morgen eens wat footootjes schieten..  ;D

Het gaat heel goed met de valkjes, en Zaura zit weer mooi in de veren  ;D

Groetjes Manon

Kimm

hoi manon,

wat leuk een nieuwe laptop!! gaaf hoor.

vervelend dat je ziek bent. ik wens je veel beterschap meis ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Gaaf, een nieuwe laptop!!  :D

Ziek zijn is minder.  :-\

Beterschap!!  :)

Groetjessssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob S

He Manon,

Beterschap!!!

Enne, ik ben wel een heel klein beetje benieuwd hoe mooie Sari er nu uitziet ;) :D

Sharon

Hoi Manon

zo, heb even heel jouw boekje weer bijgelezen. Was er toch ff mee bezig  ;)

Allereerst wil ik je veel beterschap wensen. Wat naar dat je zo ziek bent.

Wat balen dat Zascha zo gemeen doet tegen andere valkjes. Ik hoop maar dat dat gewoon tijdelijk is en hij wel lief tegen Zaura zal doen (prachtige naam voor een prachtige pop).

Het andere popje dat eraan komt voor Tibeau Tinco is ook echt prachtig!

En je popje Sari is ook echt een schatje!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Manon,

Ik heb nog nietalles helemaal bijgelezen maar vind het geweldig dat je weer meer valkjes hebt en er nog gaan komen.
Je hebt prachtige namen gekozen.

En heel veel beterschap met die vervelende griep  :-*

Groetjes

*Manon*

Even mijn fotootje uitproberen... heb nu een laptop met vista, maar snap het nog niet helemaal, hopelijk is dit fotootje goed verkleind en niet té klein, want ze is zo mooi  ;D

Zaura

*Manon*

Vanmiddag nog even werken in mijn nagelsalonnetje, leuk het begint nu lekker te lopen... alles op zijn tijd hé!!
Vanavond zal ik wat foto's erop zetten van Zaura  ;D

Dierenfreackske

Hoi Manon, he , wat een leuke namen heb je voor je valkjes en ik hoop ook dat Zascha lief doet tegen Zaura , en wat gaaf dat je vanavond foto's neer zet , ik ben echt wel benieuwd om ze te zien hoor ! Grtjs Ann

*Manon*

2 oktober 2008, 19:09:03 #520 Last Edit: 2 oktober 2008, 19:27:59 by *Manon*

Met de valkjes gaat het erg goed. Twee weken geleden hebben we Zaura opgehaald bij Gonnie, 't was weliswaar een bliksembezoek, maar ik geniet enorm van Zaura.
Zij wordt de partner van Zazcha en vanmorgen heb ik ze voor het eerst echt even bij elkaar gehad en het lijkt te klikken. Zazcha ging meteen fluiten voor Zaura en ik denk dat dat een goed teken is, ook deed hij niet zo agressief en dat is ook fijn natuurlijk.
Tegen Sari (die eerst het popje van Zazcha zou worden) deed hij niet zo aardig en floot hij ook niet.
Zazcha is nog erg op zijn hoede, maar lijkt het wel gezellig te vinden... hopen dat ie dat ook echt vind!!
Zaura was erg geplukt. Eerst door de ouders en later begon ie dat zelf voort te zetten...
Toen ik Zaura bij Gonnie ophaalde, waren er al gelukkig weer wat veertjes doorgekomen, maar het viel me op dat ze wel erg veel poetste. De volgende dag heb ik voor alle zekerheid Zaura met anti parasiet ingespoten... ja een verklaring waarom ze zo plukte hadden we niet!
Ook had ik vaseline gekocht om op haar kale borstje te smeren, maar dat heb ik niet nodig gehad, want ik heb Zaura vanaf het moment dat ik haar gedruppelt heb niet meer zo extreem zien krabben of veertjes plukken.
Wat het geweest is.. ik weet het niet, want ik heb ook niks kunnen ontdekken dat ze wat op haar veertjes had of zo, maar goed, ik ben blij dat ze eraf is en haar borstje is weer mooi.
Dat laat zij hieronder zien...

Kijk ons eens lief zijn voor elkaar..... Zazcha en Zaura

Sara

Kimm

wauw manon, dat is geslaagd hoor! mooie valkjes zijn ze. prachtig!

nu heb je het gelijk dus uit kunnen proberen met je laptop.  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rob S

He Manon!

Mooie foto's hoor, ik vind je valkjes echt mooi! En Sari helemaal, echt, ze is zo mooi :o

*Manon*

Ik vind de foto's zelf een beetje overbelicht, maar ben allang blij dat ik ze erop gekregen heb zo... en ook weet hoe het in het vervolg moet  ;)
Vandaag scheen de zon.... het is ook nooit goed hé  :P maar mijn camera flitste ook nog steeds... dat kun je ook instellen, maar ook dat weet ik niet zo goed hoe dat moet... morgen zal ik nog wat foto's maken ook van Sari een paar mooie en van Tibeau Tinco  ;D

Groetjes Manon

Caroline

Prachtige valkjes hoor!!!  :D

Werkt wel prettig toch? Vista.

Ik heb er zelf 2 laptopjes op werken en vind het wel fijn hoor.  :D

Knuffeltje voor TTje.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.