Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Citaat van: Rob S op 22 september 2008, 18:32:56
Ik weet waarom je voor haar gevallen bent, ze is chocoladebruin ;D. Een erg mooi valkje hoor! Maar was dit nou hetzelfde popje als je bij Saar gereserveerd had? Ik dacht dat die veel lichter was.


hoe komt dat Rob.. dat jij zoveel van het vrouwelijk brein af weet.. hahahaha..  ;)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Rob S

Citaat van: *Debby* op 22 september 2008, 18:37:26
Citaat van: Rob S op 22 september 2008, 18:32:56
Ik weet waarom je voor haar gevallen bent, ze is chocoladebruin ;D. Een erg mooi valkje hoor! Maar was dit nou hetzelfde popje als je bij Saar gereserveerd had? Ik dacht dat die veel lichter was.


hoe komt dat Rob.. dat jij zoveel van het vrouwelijk brein af weet.. hahahaha..  ;)


Haha, ja 2,5 jaar een vriendin gehad he :P, en als je dan nog niet weet dat vrouwen gek zijn op chocola, dan heb je toch iets verkeerd gedaan :P Want voor chocola doen ze werkelijk bijna alles haha

Caroline

 ;D ;D ;D

Gehad, Rob?? Klinkt niet best.  :-\

Manon .... ze is prachtig!!!!!

Sari is inderdaad nog steeds de perfecte naam voor Sari nu het een popje is.  ;)

Zascha klinkt ook heel erg mooi .... dan dus nog een meisjesnaam met een Z .... Zoë.   ;) :D

Zomaar ene ideetje hoor.

Succes met bedenken.  ;)

Wat dat betreft heb ik het veel makkelijker .... ik hoef alleen maar parfum te typen en dan googlen.  ;D

Groetjesssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rob S

Citaat van: Caroline op 22 september 2008, 19:16:02
;D ;D ;D

Gehad, Rob?? Klinkt niet best.  :-\



Het is maar net hoe je het bekijkt ;), mij bevalt het goed :D ;)

Maar laten we het weer over Manon's valkjes gaan hebben, nu weten jullie wel weer genoeg :P

*Manon*

Hoi hoi allemaal,

Dank jullie wel voor de leuke berichtjes.... en nee Rob, ben niet gevallen voor haar choladebruine kleur... maar....... vind chocola wel errug lekker  ;D ;D ;D

Het is een cinnamon geparelde bonte witmasker en ze is erg lief.
Nee, dit is niet dezelfde als van Saar, want het popje van Saar is voor Tibeau Tinco en gaat Tarah Tynn heten...
Het popje van Saar is bonte geparelde witmasker zonder cinnamon.

Ik ga even namen bedenken.... ik vind het eigenlijk zo raar om de naam van Sari nu te gaan veranderen... voor mij is en blijft ze Sari  :-\
Maar ik vind het leuk om elk koppeltje een naam te geven met de zelfde beginletter.... ik ga ff zoeken...

Groetjes Manon

Rob S

Haha dan had ik het toch mooi goed, weer 1 die gek is van chocola :P

Ik vind ook dat je Sari gewoon Sari moet laten, een prachtige naam voor een prachtig valkje ;D Maar nu ik het toch over mooie namen heb, als je tijd over hebt, ik zoek er ook nog een stuk of 12 voor mijn valkjes om een beetje duidelijkheid te scheppen voor de mensen die mijn dagboekje lezen :P

*Manon*

Hey Rob,

Weet je.... zal ik je eens wat vertellen.....  ::)
Er is hier op het forum een pagina.... met NAMEN.... ik denk dat je daar wel 12 leuke namen kunt vinden... en anders... oogjes dicht en er eentje aanwijzen, niet met vieze vingers op je beeldscherm hé....  :P

*Yvon

Hoi hoi

Woooowwww,Manon wat lees ik hier nu allemaal ??  :o :o ;D
Ik moest gewoon een paar pagina's terug om alles even op een rijtje te zetten.  :D
Wat een prachtige valkjes heb en krijg je erbij !!  :-*
Succes met het bedenken van een naam of is het nou namen ??  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rob S

Haha, en dit meen ik serieus, dat heb ik echt nooit geweten

Edit: of nooit goed gekeken, zo kun je het ook noemen :P Wat een lijst zeg

*Manon*

Hahahahaha die Rob, ik lig in een deuk....
Weet je wat mijn dochter zou zeggen.... 
Sloaptablet  :P :P :P

Hoi Yvon,
Ja wat een veranderingen ineens hé, gaat wel erg snel, maar het voelt gelukkig heel goed.

Groetjes Manon

Sjet

Zo heey  Rob   12 namen bedenken nog wel  hihihihihihihi
Manon is al zo druk met zoeken voor haar eigen valkjes  en wie weet met een reep chocola naast haar  .....wat waar is  ,, is waar  Manon  je hebt  een leuk  valkje gevonden   ik heb het al gezien  in het echie  :P een  schatje .

Groetjes  Georgette

*Manon*

Nou Rob, als je er echt niet uitkomt.... wil ik wel namen voor je valkjes bedenken  :D :D :D :P maar eerst zelf proberen hé

Rob S

Haha nou lees maar in mijn vorige boekje onder verhalen, als die nog bestaat ::). Ooit een poging gedaan maar nooit ver gekomen :P Ik ga er morgenavond eens rustig voor zitten ;)

Maar je dochtertje heeft wat dat betreft wel gelijk, ik sta hier al 3 jaar geregistreerd geloof ik, maar het was me nog nooit opgevallen ;)

*Manon*

Toch maar weer even jullie mening....

Zascha & Zaza
Zascha & Zena
Zascha & Ziva
Zascha & Zoë

Wat vinden jullie??

Jacoba

Hoi Manon,


Leuke valkjes erbij en dan die namen op een rij.
Ik vind Tibeau Tinco en Tarah  Tynn wel errug grappig als namen voor een koppeltje. Hoe bedenk je het zo? 
Veel plezier met je valkjes.
Groetjes Jacoba