Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi hoi!!

Ik las je vraag over je filmpje.  ;)

Youtube

Hier kun je filmpjes met een maximum van 10 minuten en 1024 MB uploaden.  ;)

Succes!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

danielle

Hoi Manon,
Wouw wat is Tara mooi zeg! Super dat alles zo goed is gegaan.
En de voilere nu al klaar, dat is snel gedaan zeg.
Ben benieuwd hoe het eruit is komen te zien.
Geniet lekker van je nieuwe aanwinst!

Groetjes Danielle

Saar

Hoi Manon,
hoe gaat het vandaag met Tara?
Groetjes Saar :-*

Kimm

hoi manon,

hoe gaat het met zusje tara?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Kom straks even uitgebreid verslag doen, heb vanmorgen gewerkt en vanmiddag naar IKEA heel leuk allemaal, maar ben helemaal munt.... ga zo eten koken en dan even een wasje strijken en dan kom ik ff langs.... ga ik ook even kijken hoe ik dat filmpje hier krijg  ;)
Het gaat goed met de valkjes  ;D ;D

Roxy

Hoi Manon,

Ik kom even binnenvallen. Tara is echt een mooi valkje, fijn dat het goed met haar gaat.
Leuk dat de volière klaar is. Ben benieuwd hoe je valkjes het vinden. Ben ook benieuwd naar het filmpje.

Groetjes Roxanne

*Manon*

Nou het filmje is aan het uploaden bedankt voor de link Caroline van You Tube, het was een filmpje van ongeveer 2 en halve minuut en hij is nu al 1 uur aan het uploaden en nog maar 24% voltooid... is dit wel goed??

Nou ja... dan de foto's van Zazcha die ik aan het kroelen ben.... fotos van de voliere komen echt, maar ik heb de rapen gaar, ga zo lekker op de bank met de valkjes  :-*

Zonder in mijn vinger te bijten  :P

Sally

Hallo Manon,

Kom hier gewoon weer bij in je boekje, als ik mag? :P

Dus je hebt alweer 5 valkjes zie ik?
T zijn allemaal mooikes ze! en Tara is echt prachtig!
Leuk dat het zo goed gaat daar!

groetjes Sally

*Manon*

20 oktober 2008, 22:03:47 #698 Last Edit: 20 oktober 2008, 22:12:03 by *Manon*
Het is gelukt, filmpje van het fluiten van Zazcha voor Zaura met Hans op de achtergrond die Zazcha aan het aanmoedigen is....  ;D ;D

klik hier voor het filmpje

Anja

Wat een super lieve foto's. Je filmpje kijk ik morgen want anders worden ze hier helemaal gek.

Liefs Anja

Caroline

Ik kijk ook morgen even.  :P

Alles zit al op stok.  ;)

Is het toch via Youtube gelukt??

Kleine filmpjes plaats ik altijd via Photobucket maar voor de grote is Youtube een oplossing.

Er zit ook nog ergens een button waarmee, je grotere versneld kunt uploaden geloof ik.  ;)

Trusten voor straks, tot morgen!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sjet

Hoi Manon
wat een schitterend  Filmpje  ,  hier   floten ze al  meteen gezellig mee . ik heb het filmpje  opgeslagen  hoor . wat fijn dat je  Zacha  weer kan kroelen meiske  zonder dat ie  bijt.
nou  zo  te zien gaat het allemaal  goed  metje  je valkjes  helemaal toppie hoor .

Groetjes en liefs   Je Ma.

Kimm

hey manon,

ik ga morgen jouw leuke filmpje even bekijken. mijn knollen zijn gaar ;)  ;)
slaap lekker voor straks en een dikke knuffel aan je valkjes!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

toch maar even een updeetje.... kan het niet laten  :P :P

Zazcha en Zaura
Met de valkjes gaat het heel erg goed, alleen heeft Zazcha weer wat nieuws uitgevonden..... in de tenen bijten van Zaura  >:( >:( >:(
Ik merk het eigenlijk vooral als ze los zijn en hier over de bank lopen... als ik Zaura dan wat aandacht geeft, gaat Zazcha achter haar aan en bijt in haar teentjes  :-\
Verder ziet Zazcha het wel zitten met Zaura, maar Zaura moet duidelijk wennen aan Zazcha...
Tja ik zou het ook niet leuk vinden als Hans mij steeds in mijn tenen zou bijten  ::) :P :P :P Ze zitten met z'n tweetjes in de voliere en dus ruimte genoeg om elkaar uit de weg te gaan... soms zitten ze samen op de stok en soms ook een heel eind uit elkaar... ;)

Tibeau Tinco heeft zijn schatje ook gevonden.... Tara Tynn!!Ik heb ze gisteren samen in de kooi gedaan, vond het wel een beetje eng, ben eigenlijk voorstander om ze even apart te houden de nieuwe valkjes om te kijken of ze het 'goed' doen en of de poepjes qua kleur goed zijn en of ze goed in hun velletje steken, maar we waren gisteren zo bezig met die voliere opnieuw in te delen dat ik het helemaal een goed plan vond om Zazcha en Zaura samen in de voor hun allebei nieuwe voliere te plaatsen....
En ja... dan zijn er nog twee kooien over, één grote en een kleine en omdat Tibeau en Sari dus gisteren met de andere valkjes los waren in het kamertje waar de oude voliere stond... (het gaas van de oude voliere moest weer gebruikt worden voor de nieuwe voliere) en Tibeau steeds bij Sari ging zitten wat me helemaal niet aanstond  ::) durfde ik Sari ook niet bij Tibeau te plaatsen en Tara had goede poepjes, sliep op één pootje en was heel fit, dus ik heb ze samen gedaan... en ik moet echt zeggen..... ze vinden elkaar wel erg lief.... ze eten samen uit het voerbakje, ze zitten samen op het voerbakje te slapen en ze kroelen elkaar al  :D :D :D
Echt zo geweldig, dit was dus wat ik zo graag had gezien.
Tara moet echt nog wel wennen hier hoor, ze is nog erg op haar hoede maar stapt steeds beter op en ze heeft trosgierst uit mijn handen gegeten, wel handig natuurlijk dat Tibeau haar wel laat zien dat het niet zo eng is als dat het lijkt..  ;)

Sari
Sari heeft ook een heel tijdje gezellig bij me gezeten op de bank en heeft ook trosgierst gekregen en heeft ze uit mijn hand gehaald... ze zit nu weer alleen in de kooi en voelt zich ook wel lekker.
Gisteren heb ik lekker macaroni gekookt voor ze en fruit en kruiden erbij gedaan.... hebben ze heerlijk van gesmuld.

Vanmiddag nog even geshopt bij de dierenwinkel en ik heb een kiemzaadbak gekocht om zaadjes te kiemen... ging echt niet goed in een bakkie, kreeg er steeds schimmel op enzo, dus ik denk dat dit een handig alternatief is...

Nou, duik zo mijn bed in en morgen eens naar de huisarts... loop nu al 3 weken met verkoudheid, voorhoofdholte onsteking en ik krijg het weer in mijn keel.... het begint zo weer opnieuw...  :-\ ??? ???

iedereen welteruten voor straks  :-*

Hermien

Ik zat ook al met de muis bijna op de link van het filmpje toen ik bedacht dat ik mijn 'Vliegtuig' daar nu niet echt een plezier mee ga doen. Dus kijk ik morgen op kantoor, zet het geluid dan extra hard zodat mijn collega's weer kunnen meegenieten.

Knuf trouwens van mijn gozers; Gabber, Goofy, Silvo en Binky.