|
Pagina's: 1 ... 305 [306]
|
|
|
Auteur
|
Topic: Twentsche Valkjes: ** Uitslag Djune ** (gelezen 71430 keer)
|
Noukjeofzo
Valkparkiet eitje

|
He Manon, Het zit je ook niet mee he.. Wat een ongelovelijk nare periode toch met je vogeltjes! Gelukkig had Djune niks waardoor de rest ziek kon zijn. Hier vinden we het nog steeds erg jammer dat Ola er niet meer is, we keken er echt naar uit. Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar de goede kant op gaat met je vogeltjes, en dat het maar even stopt met die nare dingen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheaV
Valkparkiet

Geslacht: 

|

Bennie komt even om de hoek kijken hier en een kroeltjje vragen..... en brengen. Het gaat super met hem, helemaal in de groep en nu vaak als eerste de kroel halen, uit de kooi en eten. Eet alles wat er voorgeschoteld wordt en zit heerlijk te genieten.... En hele ( te dikke) maatjes met Daan.....  Echt kroelen etc..... maar eitjes mogen er niet van komnen hoor, anders is toch 1 een pop , maar wie  We zijn zoooo gek met hem.... En hij fluit echt!!!! Verschillende deutjes en oefent nog meer. Ook praatgeluiden, onverstaanbaar, maar ermee bezig! Echt supergaaf!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
☺ Pita ☺
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Gelukkig niks ernstig , althans voor je andere valkjes. Groetjes Petra.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheaV
Valkparkiet

Geslacht: 

|
 Even jouw boekje ophalen.. Leuk dat je bij mij reageerde!!! En ja idd, lijkt het erop dat we 2 homo's hebben!!! Lieve Bennie en gekke Daan!! Jammer dat daar geen eitjes van komen....... Maar ik doe een poging toch een popje voor Daan erbij te halen. ( zie mijn boekje) Bennie doet nu wel vriendelijker tegen Anky...zitten op nu 1 stok, spelen samen met een rietje die ze samen van de grond mee op stok nemen, eten gelijktijdig , netjes naast elkaar... Dus vorruitgang maar liefde.....niet echt nog.
Maar een fluit- en kletsreportoire dat hij heeft!!!! En zo snel iets op pakt!! Dat is echt geweldig!!! En dan vanuit de andere kooi Daan die antwoord geeft en soms met nog meer geluiden. Die was nog klein toen D&D een flinke wipwap maakten... en exact dat geluid doet Daan na!!! Verder is Bennie supertam en een enorme kroelkip!!! Ben nog steeds hèèl blij met hem!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheaV
Valkparkiet

Geslacht: 

|
 Bennie in love? Samen met Anky. Even meegenieten....

|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheaV
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Ik kom jouw boekje een omhoog halen.... Hoe gaat het hier? Hoe is het met de opleiding? En zijn of komen er nog donsjes bij jou? Het is hier zoooooo stil!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 ... 305 [306]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.096 seconden met 19 queries.
| |
|