Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

♪ Marlies

De jongen worden steeds mooier. :o
Ze kijken ook zo lief. :P

Zo te zien heeft Candy geen kaal koppie, goed hoor. :D

Je nagels zijn inderdaad ook heel mooi. :P

Groetjesssssssssss  ;)

Kimm

hoi manon,

ik heb genoten van jouw mooie foto's  :D
Wat zijn ze mooi.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

willianne

Hoi Manon,

Wat zijn ze toch mooi geworden en al bijna helemaal in de veren.
Candy word ook erg mooi,de rode oogjes  vallen nu niet meer zo op ;)

Foto 8 en de laatste foto van Tara (Calimero) super,ontzettend leuk!!! Een nieuwsschierig koppie hoor.

Groetjes,

Willianne

amazingleeuwtje

Hoi Manon, ik heb weer genoten van je na euh ukkies :P Wat een beauties :-*..

Rianne

Hoi Manon,

prachtige jongen en groot gelijk dat je het albino'tje houdt! :D
Billie is niet split voor witmasker hoor, wel voor lutino en opaline :)

Creatura

Prachtige foto's Manon!! ;D
En prachtige nagels ook 8)

Ik ben nog steeds aan het nadenken over een naam voor Cuatro. Heb wel een paar opties, maar ben er nog niet uit :P

*Manon*

Bedankt voor de leuke reacties...  :D

Rianne, uit billie en candy komen volgens mijn berekening komen er wildkleurtjes uit en lutino's en de popjes dan gepareld....  ;D ;D ;D

Renske, Ben benieuwd hoor naar de naam van Cuatro en wat je bedenkt  ;)

Groetjes Manon

Bello

Ik heb zo'n idee waar Caja komt te wonen!!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Manon*

... nou vertel eens Dorothé .... ::)

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Manon*

21 februari 2010, 21:39:01 #3010 Last Edit: 21 februari 2010, 21:40:56 by *Manon*

*** Voorstellen ***

Mag ik jullie voorstellen aan...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

* Noortje *

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Caroline

Gave naam!!!!  :D

Ze is prachtig!!  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Updeetje......

Met de jongen van Tibeau en Tara gaat het heel erg goed!
De ouders voeren nog prima en ze plukken ook niet, dus daar kunnen we de winter wel mee door  ;)

De jongen worden lekker tam en zijn al veel minder schrikkerig dan enkele dagen geleden  :D :D

Dat de karaktertjes zo kunnen verschillen is erg leuk om te zien.... Mijn albino meisje, is toch wel de felste uit het nestje... kweet wel welke ik uitzoek hé  :o
Maar goed, inmiddels is ook zij veel rustiger geworden, zodra ze mijn stem hoort is het goed en is ze ook niet zo fel meer.

Nu iets anders......

Sari heeft vrijdavond haar eerste eitje gelegd en ze bewaakt het eitje of haar leven er van af hangt!

Gisteren heb ik alle kooien een schrobbeurt gegeven en Sari was even uit het blok... heb ik Sjimmie in het blok gezet en stiekem door het gleufje geloerd om te zien wat hij ging doen...

Hij bekeek het eitje, legde hem onder zich, ging er mee rollen, pikte er eens tegen aan... al met al vond hij het toch erg intressant... toen wou Sari weer in het blok.... ik dacht gelijk dat wordt oorlog, maar het viel mee en ze zaten gezellig samen in het blok  :o

Maar Sjimmie kijkt er niet naar om verder  :-\

Vandaag heeft Sari haar tweede eitje gelegd... of ze bevrucht zijn weet ik niet, maar ik heb besloten dat Sari haar eitjes mag houden, mits ze er niet teveel legt... want ik denk dat zij dit nestje alleen moet doen, als dat het geval is, zal ik haar helpen met bijvoeren.

Sjimmie heeft nu de kans om te laten zien of hij een goede surrogaat papa is, want mochten de eitjes bevrucht zijn, dan is Jipp de vader  :-\ Maar omdat Jipp een ander vriendinnetje heeft en zelf nog een snotneus is, mag hij sowieso niet helpen om een nestje te bouwen, hij heeft dan al genoeg 'schade' aangericht!

Caroline, dank je wel en ik vind de naam ook erg leuk en liefjes klinken  ;)

danielle

Hoi Manon,
Wat een schattige mooie valkjes. Echt geweldige foto's.

En Noortje, wat een mooi valkje. Wat leuk dat ze bij je blijft. Je hebt ook een leuke naam voor haar bedacht.

Groetjes Danielle

♪ Marlies

Leuke naam Noortje. :D

Het lijkt bij jou ook wel een soap met Sari en Jipp. :P

Ben bnieuwd of Sjimmie straks als Sari wat meer eitjes heeft mee gaat broeden.

Groetjessssssss ;)