Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Manon,

Wat heerlijk dat alles goed is gekomen met Sjimmy! 8)
Veel plezier morgen met het ophalen van je nieuwe aanwinst :D

Groetjes, Marian

Mara

Hoi Manon

Had ik je al bedankt voor je mooie kaart? Bij deze dan, bedankt voor de mooie kaart!!

Fijn om te lezen dat het de goede kant uit gaat met Sjimmie en morgen mag jij je nieuwe kanjer gaan ophalen! Alvast heel veel plezier gewenst voor morgen.

Liefs

Mara

Caroline

Veel plezier morgen!!!!  :D

Groetjes aan Ivy.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

candy

Hallo Manon,

We wensen je morgen veel plezier bij het halen van je schat  :-* :-* ;D uit de schatkamer. Maar denk er wel aan dat je de juiste mee neemt, omdat het stuk voor stuk schatten zijn. ;D ;D ;D
Doe ze de groetjes van ons. :) :) ;D en natuurlijk ook aan Ivana.

Groetjes Ria en Henk

Kimm

hey manon,

ik wens je morgen ontzettend veel plezier! ik ben zeer benieuwd hoor :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Nou, op dit moment zie ik alleen maar goed nieuws. Hopelijk is daarmee voor jou ook de rust weer gekeerd. En nu morgen Billie ophalen. Heel veel plezier hoor!

Groetjes van mijn 'Vliegtuig' vanuit hun nieuwe hangar.....

*Yvon

Hoi hoi

Heel veel plezier morgen bij het ophalen van je kleine grote kanjer !!:D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Dank jullie wel voor de berichtjes  ;D ;D

Ik zit al in de startblokken  ;D ;D
Ik ga om 13.00 uur Billie ophalen en ik ben zo benieuwd naar hem, op de foto's is ie zo mooi, in het echt zal ie vast nog mooier zijn... Ik rij tegen half twaalf weg hier, als het net zo rustig is op de weg dan gistermorgen toen ik naar Hardewijk moest voor mijn cursus nail-art, dan komt het helemaal goed  ;D ;D ;D

Nou tot vanavond, dan kom ik wel even met een verslagje á la Billie  ;D ;D

Gerdy

veel plezier met het ophalen van Billie...ik hoop dat je het scheetje al in de auto bij je hebt.

ik kijk uit naar de foto's en het verslag van vanavond.

gr gerdy

sabine

Hoi Manon,

Wat fijn dat het goed gaat met Sjimmie ;D
Erg fantastische dat je vandaag Billie eindelijk op mocht halen.
Ik ben erg benieuwd hoe alles is verlopen ;D

Liefs Sabine

*Manon*

Vandaag mocht ik Billie ophalen, om 11.30 uur ben ik in de auto gestapt richting Ivana.

Billie vloog lekker los met al zijn vriendjes en toen mocht ik hem even vasthouden en als welkom heeft Billie mij twee keer keihard in mijn vinger en duim gebeten  >:( ???

Onderweg zat hij rustig in zijn koffertje alle kanten op te kijken, Ivana had een doekje meegegeven voor over zijn koffertje en dat heb ik een beetje aan de kant geschoven... en hij zat heel rustig, af en toe knabbelde hij van de trosgierst die ik erbij in had gelegd.

Thuisgekomen, heb ik hem lekker in zijn kooitje gezet, water en het voer van Ivana erbij in gehangen. toen ik een paar uur later bij hem kwam keek ie me nieuwschierig aan en toen ik met mijn hand in de kooi ging om hem wat trosgierst aan te bieden, begon hij te fladderen, toch heeft hij vanavond al even op mijn hand gezeten.

al met al, is het een prachtig valkje, hij is zo mooi met dat mooie grijze smoeltje, morgen ga ik even wat foto's maken... lig lam op de bank en zoek op tijd mijn bedje op vanavond... morgen dus de foto's!!

Sjimmie doet het ook goed, al zit hij elke morgen toch weer op de 72 - 74 gram, en dat terwijl hij toch elke dag best wat eet.
Maar goed, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt...  ;D ;D ;D

Kimm

hey manon,

gefeliciteerd met billie  :D  :D
eindelijk heb je hem dan! ik ben heel erg nieuwschierig naar billie.
fijn dat het allemaal goed is gegaan en ook dat het met sjimmie zo goed gaat!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hey Manon,

met Billie. Ben al benieuwd naar de foto's.
En met Sjimmie gaat het ook de goede kant op lees ik. Misschien is Sjimmie ook wel een licht gewicht valkje. Yingo weegt ook maar 74 gram en is verder gewoon gezond.

Liefs,

Anja

candy

Manon,

Wij wensen jullie heel veel plezier met je mooie Bi... en hopen dat hij zich net zo snel bij jou thuis voelt als dat het met Sunny bij ons het geval was.

Groetjes Ria en Henk

Caroline

Fijn dat alles goed is gegaan ... ben al weer benieuwd naar de foto's!!  :D

Gefeliciteerd met je nieuwe maatje.  :)

SUper toch, dat Sjimmie nu op gewicht blijft. Het is alleen wel een inimini valkje .... ik geloof niet dat ik er zo'n ontzettend kleintje bij heb zitten maar och, zolang hij lief is en gezond.  ;)

Komt vast goed.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.