19 juli 2025, 00:16:16

Martha's kippekoppen....The end...

Gestart door Martha, 5 juni 2008, 15:57:16

« vorige - volgende »

Kimm

jeetje meid, wat een toestand. ik word er al beroerd van , van het idee.  :-\

maar wel fijn voor je dat ze alle 4 bij elkaar mogen blijven. ik hoop dat het helemaal goedkomt met je 4 tal en ik kan je alleen maar sterkte wensen met het afscheid  :'(

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Martha

Hallo allemaal...

Het leed is geleden, mijn kippenvriendjes zijn vandaag opgehaald....

Ik had het er wel even moeilijk mee, vooral het moment dat ik ze moest pakken om ze in een doosje te doen, het gevoel dat ik ze in de steek liet bekroop me wel even...

Maar het "intakegesprek" van twee uren heeft mijn twijfel eigenlijk helemaal weggenomen...
Eric is een jongeman van 19 jaar die bij zijn ouders woont...
Hij heeft een valkje genaamt Speedy die niet zo goed alleen kan zijn, hij heeft hem op aanraden van Dr. Feld laten kortwieken en neemt hem sindsdien overal mee naartoe...
Als Eric niet thuis is, is zijn moeder thuis die - volgens mij - net zo gek is met vogels als Eric zelf...
Ze hebben een winkel die in Laboratoria handelt en zodoende is zijn vader vaak in contact met Dr. Feld, ze gaan vrijdag a.s. dan ook allemaal naar de dierenarts voor een check-up...
(Fijn gevoel dat ze de - volgens mij - beste vogelarts van Nederland in hun kennissenkring hebben).

Eric zelf doet een opleiding dierenverzorging en wil zoals het nu staat graag in een dierentuin oid. vogels gaan verzorgen...
Het gesprek was echt vogels voor en vogels na...

Dus de vier musketiers mogen bij elkaar blijven en worden volgens mij vréselijk verwende vogeltjes!!!!!

Ondanks de moeilijke beslissing ben ik toch blij dat ik hem genomen heb, nu hoef ik me niet meer schuldig te voelen tegenover mijn vogeltjes óf tegenover onze toekomstige spruit...

Heel erg bedankt voor de leuke jaren die ik op dit forum heb mogen meedoen en uiteraard bedankt voor jullie goede tips en adviezen als ik het niet meer wist!

Kroeltjes voor jullie lieverds en een  :-* van mij...

Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl

R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008

Creatura

Hoi Martha,

Er vervelend dat je je vogeltjes weg hebt moeten doen :(

Komt deze meneer aan wie je je vogels hebt gegeven uit Barneveld?

groetjes, Renske

♪ Marlies

22 november 2009, 12:30:44 #273 Last Edit: 22 november 2009, 12:32:39 by ♪ Marlies
Citaat van: Creatura op 22 november 2009, 12:25:19
Hoi Martha,

Er vervelend dat je je vogeltjes weg hebt moeten doen :(

Komt deze meneer aan wie je je vogels hebt gegeven uit Barneveld?

groetjes, Renske

Ik hoop van niet. :-\

Lees dit maar eens als het wel zo is.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,32786.0.html

Creatura

Ik hoop het ook niet :-X
Om eerlijk te zijn dacht ik direct aan Eric H. in Barneveld toen ik de naam Eric zag staan, en 19 jaar..... >:(
Martha, laat dat alsjeblieft niet zo zijn.... :-\

Martha

Nou, deze meneer zei Eric Bakker te heten... en hij woont in Leeuwarden

Laat ik er maar van uit gaan dat dat ook de waarheid is  :-X

De verhalen die meneer Eric H. gespuid heeft komen in niets overeen met het verhaal van deze Eric...

Misschien voor mensen die hem persoonlijk getroffen hebben, deze Eric had zwart haar, bruine ogen en was tenger...

Hij zei hier in de buurt te wonen dus daar ga ik ook van uit (hij was op de fiets)...
Als ik niets meer hoor zal ik er wel even langs gaan (weet het adres) maar, nogmaals, ik hoop dat ik gewoon met een eerlijke jongeman te maken heb gehad die mijn scheetjes een goed thuis wil bieden...

Ik houd jullie op de hoogte...

Groetjes Martha
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl

R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008

Saar

Hoi Martha,
Ik heb je even een pb gestuurd met een paar foto's.
Ik hoop echt dat het niet dé Eric is :'(
Groetjes Saar :-*

Saar

Net een pbtje gehad van Martha...
Het is DÉ Eric :'( :'( :'( :'(

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Creatura

Oh nee :'( :censuur :o

Dat is echt  :censuur voor je Martha!

♪ Marlies

Sh*t, er zijn al zoveel slechte berichten van die jongen, er zijn zelfs al verschillende aangiftes gedaan en toch heeft meneer het lef om er gewoon mee door te gaan. Op belazerd op het net staan 50 pagina's vol met leed wat deze knaap heeft aangericht.
Onvoorstelbaar. >:(

Ik zou morgen direct naar het adres gaan dat hij je gegeven heeft. Misschien heb je dan nog geluk dat ze daar nog zitten.

Succes !!

Manouk

ooow wat een vreselijk verhaal :(

ik heb het gevolg en toen ik hier las dat het de eric H was.. schrok ik echt.. zoiets zou nooit mogen gebeuren..
ik zou gelijk die kant gaan morgen ochtend en je valkjes terug halen.....

oooow ik kan me voorstellen hoe je je voelt zit gewoon dit met kippenvel te lezen.....

dit gun je echt niemand.. je ergste vijand nog niet..
sterkte...

Creatura

Inderdaad Martha, probeer je valkjes terug te halen, want deze Eric gaat ze echt niet zelf houden :'(

bobbie

:o :o :o :o

Ga er direct achteraan alsjeblieft, anders zie je ze nooit meer terug. Toen je schreef dat je ze in een doosje moest doen, vond ik dat al niet combineren met een gekortwiekt valkje die overal mee naar toe mag. ::)

Mijn hart sloeg over toen ik zijn naam las, Eric >:(. Wilde direct een link plaatsen hier maar toen ik verder las zag ik dat anderen precies hetzelfde dachten.

Arme Martha :-\

Veel succes, Nel

Kimm

ah neeeeeeeee  :o

shit, ik las ook de naam eric en ik dacht ook gelijk al dat.
en het is ook nog zo!!
oh dit is verschrikkelijk.
martha ik hoop dat je er heel snel achteraan gaat en ze terug haalt  :'(
sterkte

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010