3 mei 2025, 03:49:38

Nieuwe bewoner !

Gestart door Dierenfreackske, 1 mei 2008, 23:30:16

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

;D 

Dit is onze nieuwe bewoner in de tuin ! Hopelijk hebben jullie een beetje genoten hoor!   Grtjs Ann

Gerda

Hoi Ann,

Leuke foto's!

Groetjes, Gerda

Quinten

oo een koolmeesje als ik me niet vergis.

Misschien  zijner dan wel jongen (te verwachten).

GRTZ Quinten

Rianne

Wat leuk! :D Straks oppassen als de jongen gaan uitvliegen, stel dat ze in een katten-maag belanden :-\

Mara

Hoi Ann

Wow, dat vind ik een prachtige foto zeg. Echt heel erg mooi!!! Maar de rest van de foto's zijn ook mooi. Wat lief zeg, zo'n koolmeesje in de tuin.

mara

Valerie

Dit zat bij mijn schoonouders in de tuin:

Wilma1

Leuk is dat, zo'n nestje dichtbij. Op de campijng hebben we ook Koolmeesjes, heel veel nestkastjes hangen daar en hier thuis merels, het vrouwtje is helaas door een kat gepakt Vader vogel heeft heel lang in een boo zitten roepen om haar, zo zielig.... maar dat is helaas de anderekant van de mooie natuur.

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Helaas lagen 5 jongen dood in het nestje , zielig gewoon , ik denk dat de ouders aangevallen geweest zijn door eksters of kraaien , dat zie je hier ook veel en lusten dat ook kleine vogeltjes , gelukkig kunnen niet aan de vogeltjes in de voiliere
.  ..ik heb geen foto's , jammer . Ik heb het goed uitgewassen en weer opgehangen ...0hopelijk komen er nieuwe bewonertjes in . Grtjs Ann

Yvette

Wat ontzettend leuk dat je een nieuwe bewoners in je tuin hebt en mijn moeder en ik ook hebben ook regelmatig vogels in onze tuin
En we hebben regelmatig heel erg veel mussen in onze tuin zitten

Maar van die jongen is het wel heel erg jammer anders had je af en aan bezoekers in je tuin gehad

Dierenfreackske

Je , dat vind ik ook ! Grtjs Ann