5 mei 2025, 19:30:12

overgevende valkjes

Gestart door pats, 25 mei 2008, 21:55:12

« vorige - volgende »

pats

Kom net uit mn werk. Kon helaas vanmiddag geen vrij krijgen.Het mannetje lijkt aardig opgeknapt. Hij zit lekker te eten, maar het vrouwtje is er echt slecht aan toe. Ik heb geprobeert pap te geven, maar ze beet zohard op de spuit dat dr snaveltje begon te bloeden. Ik denk dat het een verloren zaak is.

Er wordt zo een slangetje gebracht om mee te voeren. Daar kan ze niet dr snaveltje op kapot bijten.

Mara

Hoi hoi

Heb je contact opegenomen met dr. Feld, dat kan ook telefonisch?

Mara

Kimm

hoi,

ik zou echt niet meer te lang wachten met bellen. je gaat zo de nacht weer in.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

pats

Het mannetje zit al weer op 1 pootje en heeft goed gegeten. Het popje heb ik met het slangetje gevoerd. Dat ging prima. Ze is wel heel zwak en is heel snel veel dunner geworden. Net toen de kooi even open was ontsnapte ze snel. Vliegen ging wel, maar de landing was wat minden.
Ze zitten elkaar wel steeds te wassen...... restjes van de pap weg halen.

Ik heb nog geen contact gehad met de Feld. Het gewone leven gaat helaas ook gewoon door en ik had dus ook nog een vergadering. Ik dacht dat ik tot 18.00 uur kon bellen, maar ik lees net dat ze tot 20.00 te bereiken zijn. Dat wist ik helaas niet.

Ik ga zo nog een keer voeren en dan hoop ik maar dat ze de nacht door komt....

Kimm

hoi,

ik hoop dat ze goed de nacht doorkomt. dan kan je morgen nog altijd bellen he. ik duim voor je dat ze beter wordt!
sterkte!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010