4 mei 2025, 02:23:27

Matthias zijn verhalen

Gestart door Dierenfreackske, 16 mei 2008, 22:04:15

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

16 mei 2008, 22:04:15 Last Edit: 17 mei 2008, 10:07:14 by Dierenfreackske
 Hey allemaal , vandaag heb ik na schooltijd eens goed naar de valkjes gekeken . Ik heb weer onze lieve Mistery en Nala mogen kroelen . ;D ;D Spijtig genoeg heb ik geen foto's ( is moeder's werk ) . Heb na dat ik bij de valkjes ging een ijsje mogen eten . Met mama , haar vriendin en de kids Thomas ( bijna  14 jaar ) , Alix ( 12 jaar ) en Arthur ( 8 jaar ) . Maar de vriendin van mama voelde haar niet erg lekker .  :( Na dat we weer thuis kwamen , heb ik even de grasjes bij de valkjes gelaten . Die parkietjes waren blij dat ze even in het valkenverblijf mochten . Maar ook de valkjes gingen in het grasparkietenverblijf . Rond 21 u. ging even ik bij de vogels kijken , toen zag ik dat die gemene Sunny aan de kuif van die arme Kenji .  :'( . Vond dit niet echt lief van haar dat ze dit deed .  :'( Verder was het wel erg leuk !!  ;D

Grtjs Matthias

Dierenfreackske

Anja

Hoi Matthias,

Leuk dat je ook een verhalenboekje bent begonnen.

Wat gemeen van Sunny zeg. Ik zou haar eens streng toespreken hoor ;) ;) ;)

Groetejs Anja

Kaatje

Hoi Matthias,

Wat leuk dat je zelf ook even wat komt schrijven ! Prachtige aanwinsten hebben jullie hoor, ik denk dat je best wel trots bent op de volière die je samen met je vader gemaakt hebt !!

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Ja . Ik ga Sunny eens onder 4 ogen moeten spreken .  ;D Ze wil vast beginnen kweken met haar lieve Angel . Dus daarom reageert ze een beetje agressiever tegen de valkjes . Ze is zo al een beetje agressief . Angel heeft geen problemen met de valkparkietjes . En wat is het hierweer aan't regenen .

Heb heel lang geslapen vandaag ! Tot 1 uur . Schrok er eeen beetje van .  :o Heb een hamburger gegeten . Het was echt heel lekker . Heb nog niet bij de vogels geweest . Zit nog steeds in m'n pyjama .

Anke

Hoi Matthias,
Wat leuk dat je ook een verhalenboekje gaat bijhouden :)
Heerlijk toch nog lekker in je pyama rondlopen ;D
Hoeveel van de valkjes die bij jullie in de voliere zitten zijn nu van jou?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi matthias,

leuk dat je een boekje bent begonnen. ik zal je proberen te volgen. veel plezier!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anke 

Eigenlijk zijn ze van ons allemaal . Mijn pa is er soms wel eens mee bezig , maar wie mag het werk doen ... Moeder en zoon .  :D Yellow is een erg bang valkje vind ik . Ze is gisteren weer op de grond geland van de schrik . En toen schrok ik wel een beetje toen Kenji vanzelf op mijn schouder landde .  :o :o
Anders is hij ook wel de bangeschijter van de bende . Ook Shadow en Nala hebben al kennis gemaakt met de schouder . Ben vandaag nog niet in de voiliere geweest . Ga d'r nog wel eens in . Ow shit , 'k heb nog huiswerk !!!!!!! Ga het snel maken !! Grtjs Matthias 

Hermien

Hoi Matthias.

Allereerst wil ik zeggen dat je een hele mooie naam hebt, zeg. Verder vind ik het leuk dat je ook je verhalen over de parkietenbende met ons wilt delen. En wat dat in pyama zitten betreft, ik ben nu ook nog niet aangekleed hoor. Misschien blijf ik de hele dág wel in mijn pyama! 'k Ga toch niet weg en het is zo lekker makkelijk.
Natuurlijk hoop ik je hier ook te gaan volgen,  maar het worden wel erg veel boekjes, dus niet iedereen krijgt mijn aandacht. Jij wel!
Groetjes.

Dierenfreackske

Hallo , toen ik van school kwam hoorde ik Ayko al roepen , en mijn ma zei dat hij me hoorde en hij toen begon te roepen , toeval ?
Mijn grasparkietje Snowy zat deze avond bovenop Shadow , zo lief , of verliefd op Shadow ? Mijn ma heeft er foto's van maar ze moet ze nog uploaden , morgen zet ik er eentje van in mijn verhalen , beloofd ! Grtjs Matthias

Kimm

hoi matthias,

wat leuk dat je geroepen werd door ayko.
haha snowy verliefd op shadow, dat is grappig :D
foto's zijn altijd leuk matthias en je moeder kan mooie foto's maken dus morgen kom ik kijken!!!

groetjes kim

Dierenfreackske

Hier de beloofde foto's die mijn ma heeft gemaakt

Kimm

hoi matthias,

hee wat zijn ze daar aan het doen :o  :o  :o
hihi je moeder weet wel wat ze moet fotograveren, maar ik vind het erg mooi hoor. hele leuke mooie foto's!!!

groetjes kim

Hermien

Lekker stel, die twee. Prachtige foto's en prachtige valken. Maar eigenlijk weet ik niet of dit gedrag wel voor jouw ogen bestemd zijn, hihihhhhihi. Tis toch bij de beesten af! Nou, tot de volgende keer maar weer. Dat zullen dan wel foto's van eitjes worden neem ik aan?

Dierenfreackske

Hay ...  bedankt voor de lieve reacties . Of dit gedrag niet voor mij bestemd is ? ? Gaat wel hoor .  ;D  ;D . De ei-foto's zullen er niet komen denk ik !  ;D De valkjes zijn echt heel goed bevriend met de grasjes . Denk dat het maar spelen is met Snowy en Shadow . Toen ik thuis kwam heb ik al direct met Lady gespeeld en bij de vogeltjes geweest . Ze waren echt heel erg blij ten ik er was . En je gelooft het nooit , Ayko kwam op mijn arm bij Suske & Wiske . Hij moest al een beetje tam zijn geweest en dat is hij weer . Was echt geschrokken toen hij zo op mijn arm reageerde  :o :o . Echt erg leuk , cool ! ! Heb dan even getuige van het spelletje geweest van Snowy & Shadow . Vind het echt heel grappig .
Morgen komen er een paar mooie foto's !
Grtjs Matthias .