3 augustus 2025, 19:18:40

Een Valkparkieten Tentoonstelling?

Gestart door DeValk, 1 november 2003, 00:08:12

« vorige - volgende »

Lique

Hoi Jaimy,

Vanaf Zwolle?
Dan kan je net zo goed met mij meerijden.
We gaan alleen wel vroeg.

Laat je me nog even weten van hoe en wat?

Jaimy_en_Viggo

hey lique...ik heb al wel een lift..ga met mijn ookal vogelgekke vriend...maar we kunnen geen route beschrijving vinden...

Joyce

Ik kom in ieder geval zeker. Dit eerste jaar zonder mijn valkjes, omdat er eentje ziek is geweest. Als het volgend jaar weer is neem ik ze beide zeker mee.

Groeten,
Joyce Middelkamp

Kolkkie

6 februari 2004, 22:28:44 #123 Last Edit: 6 februari 2004, 22:29:07 by kolkkie
Hoi Jaimy,

Op onderdtaande link staat hoe je er kan komen.

http://www.accresapeldoorn.nl/wijkcentra/overig/bolwerk.php

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Jaimy_en_Viggo

super..bedankt maris!!  :P zal meteen even kijken!

daan

Hoi allemaal,

Diegene die morgen allemaal naar de valkparkieten TT gaan wens ik heel veel plezier. En allemaal een beetje de hand op de knip houden hé hahahahahhha Nee hoor ik weet prexies hoe dat gaat, als je wat ziet dat met valkjes te maken hebt dan MOET  je dat hebben.
Mensen een fijne dag toegewenst.
Ik zou eigenlijk ook komen, en ook meedoen met 6 valkjes maar door omstandigeheden kan dit helaas niet doorgaan en daar baal ik ontzettend van. Maar ik hoor ( lees) morgen wel hoe het is geweest en ik zal zeker aan jullie denken.
Jaloers jaloers hihihii

Knuffel Daantje

Peter

Hoi allemaal,

Nog eventje en het is zo ver. We hebben de boel al klaar gezet voor morgen. Zelf hebben we een kraampje en Ron is onze buurman :) Dus wil ff lekker bij praten kom langs  ;)

We gaan erg veel foto's maken en deze zullen ook zeker op de website komen. Ook wouden we verhalen plaatsen van mensen die ook gaan. Dus ga je ook en zou je ons een verhaaltje willen toesturen hoe je het ervaren hebt?

We willen ook proberen om alle valkjes die mee doen aan de tt op de foto te zetten en daarna met het resultaat te plaatsen.

Nu moeten we toch maar gaan slapen want over 6 gaat de wekker al weer!

We hebben er zin in!

Groetjes,
Peter

Peter

CitaatHoi allemaal,

Diegene die morgen allemaal naar de valkparkieten TT gaan wens ik heel veel plezier. En allemaal een beetje de hand op de knip houden hé hahahahahhha Nee hoor ik weet prexies hoe dat gaat, als je wat ziet dat met valkjes te maken hebt dan MOET  je dat hebben.
Mensen een fijne dag toegewenst.
Ik zou eigenlijk ook komen, en ook meedoen met 6 valkjes maar door omstandigeheden kan dit helaas niet doorgaan en daar baal ik ontzettend van. Maar ik hoor ( lees) morgen wel hoe het is geweest en ik zal zeker aan jullie denken.
Jaloers jaloers hihihii

Knuffel Daantje
He Daantje,

Jammer dat je verhinderd bent! We zullen aan je denken morgen.

Groetjes,
Peter

Lique

Hoi allemaal,

Zometeen is het zo ver, dan gaat het beginnen.
Tot straks allemaal,

groetjes Lique

Jaimy_en_Viggo

aaaaaaah!!! nog 2 mintuutjes! en dan ga ik..ik wou iedereen een fijne dag toewensen...en jammer daanjte..aaah...ik heb kriebels in mijn buik!!

kussies jaimy en berrie

Mandy

7 februari 2004, 14:48:40 #130 Last Edit: 7 februari 2004, 23:35:44 by Mandy
Tja, ik ook, maar dan anders...heb de hele nacht op de pot gezeten! :(
Dus ik zit thuis en heb Natalie afgebeld. Dat vond zij ook wel jammer natuurlijk en is nu ook niet gegaan, ze vond het wel gezellig om samen te reizen, maar dat gaat zo niet natuurlijk. :-/
Ik baal er wel van, ik heb iedere keer pech... ::)
Nou hopen maar dat er op 15 mei niets tussen komt, anders wordt ik gek! >:(
Nou ik hoop dat iedereen daar in Apeldoorn een leuke dag heeft, ik zal straks nog ff naar Mariska bellen en ik zal het hier vanavond allemaal wel lezen...ik ga nu maar weer ff naar de wc... :(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Annouschka

Hallo,

nu de meesten zich amuseren op de tt, zit ik hier ook thuis.  Daar het te ver is voor mij.  

Hopelijk is de volgende tt iets dichter bij huis of niet ver van de nederlandse grens.  Dan kan ik dat ook eens meemaken.

Groetjes

giovanni

ja, dat hoop ik ook
zou dan ook komen hoor ;)

Natalie

Hoi Mandy,

Hoe voel je je nu? Je hoeft je echt niet schuldig te voelen dat je ziek bent geworden, want dat kan iedereen toch overkomen? Heel veel beterschap in ieder geval, en ik hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent. BIj de volgende 'echte' meeting zijn we gewoon van de partij!

Groetjes Natalie

Annouschka

Hoi Mandy,

het zit je echt niet mee he de laatste tijd. :(

Maar ik hoop dat je 1 ding zal onthouden: na regen, hoelang die ook mag duren, komt zonneschijn.
Ik heb 2 jaar geleden ook zo'n 'piep' periode gekend, van een schoonmoeder die mijn vriend en ik wilde scheiden, een inbraak in mijn auto, een goede vriendin die zelfmoord gepleegd heeft tot een psycho-ex van mijn vriend die ons constant stalktte, het ging toen ook niet goed (door al die problemen) op mijn werk, ben dan ontslagen geweest.  En zo stopte de miserie ook niet.  Ik heb daar wel een maagzweer aan overgehouden maar nu 1.5 jaar later begint alles weer op zijn pootjes te komen(hout vasthouden).

Iedereen heeft wel eens zo'n periode en ik hoop voor jou dat ze vlug voorbij is.

Veel sterkte en als het een troost mag zijn, ik ben ook niet kunnen gaan vanwege de afstand.

Groetjes
Annouschka