2 augustus 2025, 03:37:43

Een Valkparkieten Tentoonstelling?

Gestart door DeValk, 1 november 2003, 00:08:12

« vorige - volgende »

Mandy

7 februari 2004, 21:12:12 #135 Last Edit: 7 februari 2004, 21:13:02 by Mandy
O, ja dat denk ik ook maar. 8) Wat moet je anders hé, bij de pakken neer zitten schiet ook niet op. Maar het is allemaal nog niets vergelijken bij jouw Annouschka, jij hebt je portie ook wel gehad zeg! :(

Maar op zich gaat het nu weer wel redelijk, ik hoop dat dit zo'n 1-dags griepje is geweest, dan heb ik tenminste nog een beetje weekend. :-/
Ik ben om 12.00 voor het laatst naar het toilet geweest en sindsdien niet meer, dus hopelijk wordt het nu weer beter. ;)
Ik zal dadelijk nog maar geen spaghetti mee eten met Raymon anders gaat het vast weer fout! :o

Ik heb Mariska nog aan de lijn gehad vanmiddag en die zei dat het gezellig was en er veel mooie valkjes waren. :)

Nou, ik ben benieuwd naar de verhalen en natuurlijk wie de winnaars zijn geworden! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

Hoi Allemaal,

Jullie hadden er echt allemaal bij moeten wezen. Jullie hebben echt wat gemist. het was heel erg leuk en supergezellig.
We willen ook iedereen van de site bedanken die wel zijn geweest:
Ron
Ans
Cobie & Daan
Mariska
Andrea
Thea
Daphne
Jaimy
Annemieke
Desiree
Paul
Henry
Barbara
Inger
Sasja
Silvia en jasja
Marloes
(en hopelijk dat ik niemand van de site vergeten ben)
Boven alle bezoekers willen we herman en jura bedanken voor alle inzet van een superleuke dag, en natuurlijk alle vrijwilligers van de Apeldoornse Kleurkanarievereniging P.J.Helder.
Ik hoop dat iedereen het erg leuk vond, en dat we het volgend jaar nog eens doen.
De foto's volgen snel
(we zijn even uitgeteld)

groetjes van Peter en Angelique

Lique

7 februari 2004, 22:56:02 #137 Last Edit: 7 februari 2004, 23:00:21 by Angelique
Nog even over onze ingezonden valken:
Kooi nummer 16:
Witmasker Grijs(alleen is het een witmasker bont alleen die verhoudingen liggen niet zo mooi)

Formaat, model, houding en conditie 27
poten en snavel                                 9
bevedering                                        9
kleurregelmatigheud en kleurdiepte   16
kop en staarttekeningen                   26

totaal                                             87

Kooi nummer 15:
Witmasker Cinnamon

kleurregelmatigheud en kleurdiepte   17
kop en staarttekeningen                   27

totaal                                             89

Kooi nummer 14:
Witmasker Grijs Fallow

kooi nummer 13:
Witmasker Cinnamon Gepareld

kooi nummer 12:
Witmasker Fallow

bevedering                                        8

totaal                                             88

kooi nummer 11:
Witmasker grijs

Formaat, model, houding en conditie 28
kleurregelmatigheud en kleurdiepte   16

Theetje

Hoi allemaal,

Nou het was gezellig hoor in Apeldoorn. Heerlijk om de hele bende te ontmoeten en lekker te babbelen over de valkjes.

Cobie ging wel erg ver door zich half uit te kleden om haar prachtige tato te laten zien. En meid, hij is geweldig hoor. ;)

Zoals normaal is met dit soort gebeurtenissen kan niet iedereen zich vinden in de beslissingen van de keurmeester, maar dat mocht de pret niet drukken.

Ricky heeft toch maar even 89 punten gekregen. Dokus kreeg iets minder namelijk 86 maar toch zijn ze mijn grote kampioenen hoor.

Veel mooie valkjes gezien (geen een zo mooi als die van mij natuurlijk ;D) en zelf twee geelwangen in levende lijve mogen bewonderen. Die had ik dus nog niet eerder gezien in het echt.

Ik wil iedereen, en zeker de organisatie nog een keer bedanken voor de gezellige dag.

Groetjes

Theetje

Mandy

7 februari 2004, 23:35:11 #139 Last Edit: 7 februari 2004, 23:36:20 by Mandy
Goh, ik heb zeker wat gemist, jammer hoor, maar hopelijk volgende keer beter! ;)

En dat zijn goede punten hoor jongens! ;D

En welke valk is de kampioen geworden? ::)

En is Feld nog geweest? :)

Ben benieuwd naar de foto´s! :P

Cybergirlie

Hallo allemaal,

Nou het was echt kei gezellig en wij hebben er ook nog wat van geleerd.En ik vond het ook leuk om iedereen ontmoet te hebben.Ik geloof dat ik niet met iedereen gesproken heb van de chat,maar dat komt misschien nog wel.
En we vonden echt alle valkjes mooi hoor.Er waren ook een paar valkjes met een hele lange kuif die vonden we ook heel mooi.Eigenlijk zijn ze allemaal winnaars hoor. ;)

En dankzij deze valkparkieten ontmoetingsdag weten wij ook dat we dus 2 popjes hebben en helaas heeft er 1 van onze valkjes een mannetjes naam :-[ .
Maar ja dat doet er niet toe ze weet niet anders,ze is in iedergeval wel de winnaar in ons huis ,Radju.

Punten van Radju:
Formaat, model, houding en conditie  27
poten en snavel                                        9
bevedering                                               9
kleurregelmatigheud en kleurdiepte     17
kop en staarttekeningen                        28

totaal                                                     90

Punten van Devi:
Formaat, model, houding en conditie  27
poten en snavel                                        9
bevedering                                               9
kleurregelmatigheud en kleurdiepte     17
kop en staarttekeningen                          26

totaal                                                       88

Van ons mag valkparkieten ontmoetingsdag volgend jaar weer georganiseerd worden hoor.
Kei gaaf!!

Groetjes Sasja ,Roy,Radju en Devi

Cybergirlie

Hoi Mandy,

Zeker jammer dat je er niet bij kon zijn.
Ik had het gehoord dat je ziek bent ,heel veel beterschap en dat je maar gauw weer beter bent.
En hopen dat er nog eens zo'n dag georganiseerd kan worden.

Groetjes Cybergirlie (Sasja)

Lique

CitaatGoh, ik heb zeker wat gemist, jammer hoor, maar hopelijk volgende keer beter! ;)
En dat zijn goede punten hoor jongens! ;D
En welke valk is de kampioen geworden? ::)
En is Feld nog geweest? :)
Ben benieuwd naar de foto´s! :P
Hoi mandy,

Jaah, zeker leuke punten. De winnaar van de eerste prijs met 92 punten was Frans Kok met een lutino gepareld.
De tweede en tevens 3e prijs is gegaan naar Ron Nottet met 2 geelwang cinnamon valkjes.

Helaas, we hebben Dr. Feld niet gezien.
Misschien had hij wel een spoedgeval, kan altijd natuurlijk.
We hebben besloten, dat Cobie de collage geeft, deze week.

groetjes Lique

Cobie

Hoi iedereen.

Nou om te beginnen was het echt supergaaf. Ik heb genoten van alles. Alleen de keurmeester vertelde mij dat mijn Beetle te klein is  >:(. Verder komen hier de punten van mijn valkjes.
Beetle 86 punten, Parel 86 punten, Lucky 85 punten en Cyclo 89 punten.
De punten van de valkjes uit de voliere zijn Albino 88 punten, Wildkleur 88 punten, Witmasker bont 86 punten en mijn gele 87 punten.
En als klap op de vuurpijl mijn Tatoo 93 punten.
Jammer dat jullie er niet allemaal konden zijn het was geweldig.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Kolkkie

Hoi allemaal,

Het was erg gezellig.

Ik had zelf geen valkjes mee laten doen aan de TT, maar dat mocht de pret niet drukken.

Ik heb wel wat speeltjes voor Pukkie meegenomen (Pukkie is de enigste die met speeltjes in de weer is) en een mooi kettinkje.
Er is een speeltje bij die eigenlijk alleen maar bestaat uit belletjes, en Pukkie is er nu al aan verkocht.
Pukkie is nl. helemaal gek op belletjes, dus ik heb nu een mooi klokkenspel in de kamervoliere hangen :P.

Na aloop zijn 9 van ons nog ff langs de chinees geweest. Daar was het ook erg gezellig :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Hoi allemaal,

Leuk om te lezen dat jullie zo een geweldige leuke dag hebben gehad.
En jammer voor Mandy, misschien was het de spanning?
Ik kijk ook zeker uit nar de foto's hoor.

Groetjes,
   Trudie

Peter

Hoi allemaal,

Uit een grote berg foto's de mooiste uitgezocht en alles op volgorde gezet. Vervolgens de uitslag uitgezocht (dit is niet de officele dus onder voorbehoud en tikfouten enzo :) ) Alles op 1 pagina gebakken ze staan online!!!

Klik hier : http://www.valkparkiet.org/nl/files/over_tt2004.htm

Veel plezier!

Ook wou ik nog een pagina toevoegen met jullie reactie's dus wil je een stukje over deze mooie dag schrijven? Schrijf het en mail je verhaal aan info@valkparkiet.com

Groetjes,
Peter

Mandy

8 februari 2004, 02:10:04 #147 Last Edit: 8 februari 2004, 02:10:42 by Mandy
CitaatEn jammer voor Mandy, misschien was het de spanning?

Spanning..., waarvoor?  ::)
Ik wilde alleen maar voor de gezelligheid komen en niet met valkjes ofzo, anders zou ik wel (gezond) nerveus zijn of ze goed zouden ze zijn of niet. ;)
Zo vond ik de eerste meeting vorig jaar wel spannend, want eigenlijk kende niemand elkaar echt, alleen van de site en chat, maar het was toen heel leuk en gezellig! :P
Vroeger kon ik me wel eens nerveus maken voor proefwerken en kreeg dan wel last van m'n darmen, maar nee, dit was iets anders, gewoon weer 's een buikgriepje, alleen weer vervelend getimed. :-/
In december had ik dat ook en dat was een dag voor een heel groot feest van ons ziekenhuis, bij Arjan van Dijk, en dat wilde ik voor geen goud missen. Gelukkig duurde het toen ook niet zo lang en kon ik toen nog, halfziek weliswaar, nog mee. :)
Maar goed, volgende keer beter. ;)
Op dit moment gaat het wel redelijk, voel me nog een beetje zwak, maar alles blijft er voorlopig nog in... :-/

Cybergirlie

Hoi Peter,

Gaaf zeg die foto's van alle valkjes.
Valkje nr.19 is Devi en die is van mij die had eigenlijk 88 punten.Maar maakt niet uit hoor zo is ook wel goed ;D .

Groetjes Cybergirlie

de Valk

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie aanwezigheid op de Valkparkieten Ontmoetingsdag en vooral bedankt voor jullie enthousiasme.

We wachten met spanning op de foto's.

Groetjes,

Herman & Jura