16 mei 2025, 19:30:17

prijs lutino bronze fallow pop?

Gestart door monica, 6 mei 2008, 13:00:29

« vorige - volgende »

monica

Hoihoi,

Weet iemand zo wat momenteel een reele prijs is voor een lutino bronze fallow pop :D?

Groetjes Monica.

trienke

Hoi

Ik vraag richting de 70 euro

Groetjes Trienke

monica

trienke

graag gedaan

Moet er wel bij zeggen, dat ze hier dan nog niet echt voorkomen in friesland

Groetjes Trienke

Ludo

Een lutino bronze fallow is een valk die er uit ziet als een lutino maar met heel rode ogen.

Is het dat wel wat je zoekt ?
Meestal zoekt metn lutinoGEELWANGbronzefallows

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

monica

Hallo Ludo,

Ik ben mij eigenlijk nog aan het orienteren met de fallows, kijken wat ik hier zelf uit kan gaan kweken in combinatie met eventueel bleekmaskers of geelwangen ;D

Groetjes Monica.

•=Bonnie=•

pas op met zogenaamde lutino-geelwang bronzefallows! 9 van de 10 keer is er namelijk geen sprake van lutino maar alleen van bronzefallow.

Ludo

26 mei 2008, 12:25:07 #7 Last Edit: 26 mei 2008, 12:46:16 by Ludo
Citaatpas op met zogenaamde lutino-geelwang bronzefallows! 9 van de 10 keer is er namelijk geen sprake van lutino maar alleen van bronzefallow.

Hoi Bonnie, misschien is bij jou in de buurt het geval, daar kan ik niet over oordelen.
Maar zeker niet in belgie en in noordbrabant en nederlands limburg.
Hier heb je bijna alleen maar geelwanglutino bronze-fallows.
De geelwang bronze fallow vind je hier helemaal niet. (dat heeft te maken met het feit dat er bijna geen wildkleur geelwangen zijn en je die combinatie dus bijna niet kan kweken)
Ik ben al jaren op zoek naar geelwang (opaline) bronze fallows.
Op de vraag naar een foto van een geelwang bronze fallow in een ander topic komt trouwens ook maar weinig reaktie ;-)
Maar ik vrees dat we nu wel te ver off topic zijn.

Groeten
Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

•=Bonnie=•

Da's nu ook toevallig Ludo, in de te koop sector van dit forum staat een koppel waarmee je volgens de verkoper bronzefallowgeelwangen kunt kweken  ;D

En het is nog een .be adres ook. Mazzelaar.  ;)

2x mazzelaar trouwens want blijkbaar kunnen jullie dan allemaal zowel cinnaon-opaline-geelwang bronzefallows als (cinnamon-opaline-)lutino-geelwangen uit 1 en hetzelfde koppel kweken. Knap dat je het verschil kunt zien als er per ongeluk ook nog bont in het spel is zoals bij mijn koppel zonder lutino... Wel bijzonder dat er zo goed als niet aan lutino-geelwangen te raken is.  ::)