17 juni 2025, 15:58:25

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

lynette

Neeeeeeeeeee Saar wat vreselijk meid  :'( :'( :'( :censuur
Ik zit hier in tranen Niet Ukkie.....  me vriend schrok van mij omdat ik nogal hard nee zei en gelijk in tranen zit zo vreselijk bericht meid hou je taai en ik ben het ook eens met Mara en Romy Het is vreselijk maar helaas zullen we mischien nooit andwoord op krijgen  :'(

Sterkte meid met het verlies van je geliefde Ukkie ze heeft een lief bazinnetje gehad die heel hard voor haar gevochten heb vanaf het begin van haar bestaan.

Knuffel voor jou

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*Manon*

16 januari 2009, 15:55:47 #1096 Last Edit: 16 januari 2009, 16:52:48 by *Manon*
Hoi Saar,

Saar en Uk..... twee handen op één buik!
Nu is je lieve meisje er niet meer....
Ik krijg er helemaal een brok van in mijn keel.
Het waarom zul je inderdaad nooit te weten komen, maar ik begrijp je gevoel.
ga denken aan de mooie tijd die je hebt gehad met Uk, aan het fijne leventje wat ze bij jou heeft gehad, hoe jullie samen hebben gevochten voor haar leventje.

Ik snap dat je haar heel hard gaat missen meis, maar vergeet één ding nooit.... ze heeft het fijn bij jou gehad  :-*

Ik wens je veel sterkte meis  :-*

Peggy

Wat ontzettend erg Saar.  Heel veel sterkte met dit grote verlies  :'( :'(
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Acht jeetje Saar  :'(

Ik zit hier met een brok in mijn keel en kippenvel op mijn armen ! Afschuwelijk dat kleine Uk er niet meer is ....
Ik wens je ontzettend veel sterkte met het verlies van je lieve Uk, bahhh wat een vreselijke nare berichten, ook ik kreeg tranen in mijn ogen, wat kan je toch vreselijk veel van deze diertjes houden, daar word je gewoon bang van  ::)

Liefs, Karin

Gerda

Hoi Saar,

Ik schrik ervan!
Arme Uk en arme jij.
Zoveel tegenslag overwonnen, maar nu dan toch het afscheid!
De vragen zullen altijd blijven, dat blijft door je hoofd spoken!

Veel sterkte!
Liefs, Gerda

Saar

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Het zijn er zoveel dat ik ze niet allemaal kan beantwoorden. Het is echt zo raar om mijn meissie niet meer in de kooi te zien zitten... En wat vooral raar is, is dat ik haar gekreun van het kippetje zitten niet meer hoor :-\ Ze had vandaag haar eitje moeten leggen :( Het zal zo moeten wennen.. Komt wel weer goed ook al lijkt het nu niet zo. Ik zal dit een plekje moeten geven en nu voor 100% voor Ludo moeten gaan, die zit dus thuis.. Ik ging er vanuit vanmiddag dat ik en Uk en Ludo allebei levend weer mee naar huis zou krijgen.. Jammer genoeg liep het anders af :'( Het doet zo'n zeer, echt waar.. Ik zal haar nooit vergeten, maar het gemis wordt er niet minder om.
Groetjes Saar :(

Caroline

Misschien nu nog erg moeilijk voor je maar kun je ons een keertje vertellen wat er precies is gebeurt??

Was ze zo erg verwond dat er geen hulp mogelijk was??

Was ze te laat bij de va??

Was ze eerder al overleden??

Neem gerust de tijd hoor meis, alleen als jij het aankunt om er over te vertellen.  ;)

Sterkte met het verwerken, het zal zeker even tijd nodig hebben.

Beterschap en knuff voor Ludo.  :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Pfff wat een vreselijk bericht lees ik hier, ik schrok al van je dagboektitel, en lees nu wat er is... Arm Ukje... :'( Veel sterkte ermee Saar.

Saar

Citaat van: Caroline op 16 januari 2009, 18:46:42
Misschien nu nog erg moeilijk voor je maar kun je ons een keertje vertellen wat er precies is gebeurt??

Was ze zo erg verwond dat er geen hulp mogelijk was??

Was ze te laat bij de va??

Was ze eerder al overleden??

Neem gerust de tijd hoor meis, alleen als jij het aankunt om er over te vertellen.  ;)

Sterkte met het verwerken, het zal zeker even tijd nodig hebben.

Beterschap en knuff voor Ludo.  :-* :-*

Om tien uur heb ik de vogels wakker gemaakt. Ik voelde me erg duizelig en ben dus nog ff gaan liggen. Toen ik wakker werd zat ze onder het bloed (10:45).
Ze heeft dus iets gedaan waardoor ze een slagaderlijke bloeding had bij de 'oksel' van haar vleugel. Ze had dus al vrij veel bloed verloren en was dus vrij zwak. Toen ik het zag heb ik haar schoongespoeld en meteen druk op die kant uitgeoefend. Ik kon de wond in de eerste instantie niet vinden. Ik heb mijn vader gebeld en hij is meteen gekomen. We zijn toen naar de kliniek gereden. Ze kwam levend binnen, maar erg zwak. De VA brandde het wondje dicht, en toen kon ze de pijn en de shock niet meer aan en kreeg ze een aanval :( Ze keek naar mij en naar Ludo en liet toen haar kopje hangen.. Ik heb nog geprobeerd om haar bij te krijgen, maar het mocht niet meer baten. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is wat er gebeurd is.. Ik heb het een beetje globaal vertelt, ik zie het hele beeld namelijk iedere keer voorbij komen :(

Citaat van: Rianne op 16 januari 2009, 18:59:50
Pfff wat een vreselijk bericht lees ik hier, ik schrok al van je dagboektitel, en lees nu wat er is... Arm Ukje... :'( Veel sterkte ermee Saar.

Dank je Rianne :-*

carco

Vreselijk!
Arme lieve kleine Uk en jullie :zo erg  :'(

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kaatje

Hoi Saar,

Wat een trieste samenloop van omstandigheden ! Ik wens je nogmaals ontzettend veel sterkte met het verlies van je lieve Uk !!

Ook vind ik het heel daaper dat je nu al de moed kan opbrengen om te vertellen wat er gebeurt is, je kan het zelf nog maar amper bevatten lijkt mij  :'(

Liefs, Karin

Saar

Citaat van: carco op 16 januari 2009, 19:05:29
Vreselijk!
Arme lieve kleine Uk en jullie :zo erg  :'(

Groetjes: Caroline.

:-*

Citaat van: Kaatje op 16 januari 2009, 19:26:16
Hoi Saar,

Wat een trieste samenloop van omstandigheden ! Ik wens je nogmaals ontzettend veel sterkte met het verlies van je lieve Uk !!

Ook vind ik het heel daaper dat je nu al de moed kan opbrengen om te vertellen wat er gebeurt is, je kan het zelf nog maar amper bevatten lijkt mij  :'(

Liefs, Karin

Dank je wel :-*
Het dringt idd nog niet tot me door. Dat gebeurd vanavond wel als ik moet slapen. Ik heb vanmiddag al heel wat afgehuild hoor, maar het kwartje lijkt gewoon niet te willen vallen :(
IK heb ook het gevoel dat de geur van Uk in mijn neus hangt.. Ik ruik haar op dit moment overal :-\

Caroline

Ach jeetje, wat verschrikkelijk!!  :'( :'( :'(

Dank je wel voor je uitleg.

Lijkt me verschrikkelijk om mee te maken.

STerkte meis en hopelijk kun je een beetje slapen vannacht.

Liefs Caroline.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Heel veel sterkte met dit grote verlies  :'( :'( :'(
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Yvon

Hoi Saar

Ook ik wil je hier even heel veel sterkte wensen met het verlies van Uk !!  :-* :-*

Gelukkig heb je wel weer Ludo gezond en wel weer thuis.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >