17 juni 2025, 15:50:39

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

marjow

CitaatDank je!
Ja de valkjes buiten zijn erg blij.. Zodra ik de tuinverlichting aan doe om ze te voeren 's morgens voordat ik naar mijn werk ga, beginnen ze al te fluiten  Buiten zit maar 1 tam mannetje. De rest is ook niet bang hoor. Sommige komen ook wel een kusje geven zolang ik mijn handen maar in mijn broekzak houd  Of ik moet eten vast hebben en de valkjes erge honger dan willen ze ook nog wel eens bij me komen zitten 

Leuk dat je zo lekker wordt verwelkomt 's morgens :D
Erg liefff :D
En ik kan me inderdaad voorstellen als je veel valkjes hebt dat ze niet allemaal handtam zullen zijn..
maar een kusje is toch ook geweldig!!! :D
Leuk hoors :D
En als je erg gehecht bent aan Ludo zal ik haar ook niet wegdoen.. Alleen maar voor mijn gevoel hoor.
Of het verstandig is e.d. heb ik geen idee van :P
Liefs Marjow

Onze Rocky

Saar

Nou met t mutsie gaat t alweer wat beter...
Begint te ruien en ligt telkens in de hoeken van de kooi te broeden op een ingebeeld ei ;D

Net bevroren tenen opgelopen in de voliere.
Ik stond lekker met Moby te kroelen, komt Plientje bij me zitten ;D Voor de nieuwe lezers, Moby is tam, de rest niet...
Nou waar Plien is, is Sjors ook dus die zware joep kwam ook op me zitten. Ik denk dat hij de 120 gram wel haalt.. Nou daar stond ik dus al met 3 valkjes. Toen moest Kyra ook ineens bij me zitten... Dat waren er vier... Moby ging toen weer weg die was t zat, toen kwam Guido en zijn laatste jong wat ik nog heb zitten ook bij me ;D Was wel leuk... Totdat ik ineens iets tussen mijn shirt voelde glijden... Mijn ketting is kapot :'( Die heeft Chiel toen voor ons samen gekocht. Hij heeft er zelf ook 1.. ik baal daar echt van.. :( voor t eerst in 4 jaar dat de ketting er echt af is :( Vind ik echt niet leuk :(

Agnes

Balen van je ketting :-\
Gelukkig dat je hem voelde glijden, anders was je hem helemaal kwijt geweest.

Kan hij nog gemaakt worden denk je?

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

Citaat van: Agnes op 23 november 2008, 13:33:15
Balen van je ketting :-\
Gelukkig dat je hem voelde glijden, anders was je hem helemaal kwijt geweest.

Kan hij nog gemaakt worden denk je?

Ik weet t niet... Ik hoop t wel... :-\

Bello

Handig he zo'n valkje die je ketting sloopt.

Gewoon zo'n kitsch winkeltje binnen lopen (hier is dat Chic Choc) en die herstellen vaak kettinkjes voor niet zo veel geld.

hier zijn ze ook verzot op sieraden en soms als ik ze vergeet af te doen dan herinneren ze je er wel aan.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Saar

De valkjes hebben het niet gesloopt hoor.. ;)

Maar ik weet nog niet wat ik ga doen met de ketting...
Chiel die had t er al over dat ie een nieuwe voor me wilde kopen.. En op dat soort momenten heb ik niks in te brengen ::)

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Anja

Absoluut niet tegenstribbelen Saar.
Das nog een betere optie dan je nadere ketting laten maken :D ;)

Liefs Anja

Saar

Nou joepie....
Mijn dames hebben luis! Nou ga ik morgen met alle caafjes maar een prikje halen... Ik had gebeld voor 1 :-X Maarja... Zal ze niet veel uitmaken denk ik.... T brengt weer geld in t laatje ::)

Anke

Hoi Saar,
Arme caafjes.
Tja als er 1 caaf luis heeft en de rest niet.....
Dan gaan de luizen na de behandeling gezellig bij de andere caafjes zitten :)
Dus moeten ze allemaal behandelt worden.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: Anke op 24 november 2008, 20:06:13
Hoi Saar,
Arme caafjes.
Tja als er 1 caaf luis heeft en de rest niet.....
Dan gaan de luizen na de behandeling gezellig bij de andere caafjes zitten :)
Dus moeten ze allemaal behandelt worden.
Groetjes Anke

Nou Bep heeft het het ergste ( die heeft t al eens eerder gehad) Toen bekeek ik Saffie, die had t dus ook... En de kleine blonde Betsy kreeg schilfertjes :-\ De enige die nog 'schoon' is is Truus :-\

Ik heb op dit moment ook jeuk op mijn kop :-X ik denk teveel aan die kriebelbeestjes... Dus vanavond maar weer haartjes wassen :P
Groetjes Saar :-*

*Yvon

Citaat van: Saar op 24 november 2008, 20:10:37
Ik heb op dit moment ook jeuk op mijn kop :-X ik denk teveel aan die kriebelbeestjes... Dus vanavond maar weer haartjes wassen :P

En alleen haartjes wassen helpt niet eens.  :P ;D

Vervelend dat de caafjes luisjes hebben.
Het zal toch niet dezelfde zijn als die bij de mens komen ?  ::)
Je zou misschien ook spul kunnen halen in de dw,toch ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: *Yvon op 24 november 2008, 20:31:15
Citaat van: Saar op 24 november 2008, 20:10:37

En alleen haartjes wassen helpt niet eens.  :P ;D

Vervelend dat de caafjes luisjes hebben.
Het zal toch niet dezelfde zijn als die bij de mens komen ?  ::)
Je zou misschien ook spul kunnen halen in de dw,toch ?

Groetjes Yvon

Nee dit is alleen besmettelijk voor de caafs...
En dat spul in de dierenwinkel, daar hoor ik verschillende meningen over. Zo had ik ook al gelezen dat je je cavia dat met een goedje moet wassen :-X Nou dan ga ik liever voor een prikje, dat is minder stress :-\

Saar

UKKIE WEEGT 84!!!!! :o :o :o GRAM....
Zo zwaar is ze nog nooit geweest.. Nu heeft ze dan ook wel weer een eitje in haar buikje ::) Ludo zit weer op de 98 :D

Saar

Nou, geen geweldig nieuws gehad bij de DA...
Beppie heeft schurft :'( Ze heeft nu een prikje gehad.... Net als de andere 3 dames... Ik moet over 10 dagen terug komen. Ik was vandaag al 60 euro kwijt :o Dus over 10 dagen waarschijnlijk weer... Ik mag de komende dagen niet zoveel aan haar zitten, deze schurft is ook voor mensen besmettelijk :(
Dus na het pakken goed de handjes wassen.. :-\