27 april 2024, 15:56:46

wie o wie

Gestart door tante to, 23 april 2008, 17:23:40

« vorige - volgende »

tante to

kan mij vertellen wat de werking van yoghurt is. ik zit met een valkje handopvok, slechter evrtering en mogelijk ook krobverzuring en ik vermoed nu ook slecht kunnen poepen.
is olie misschien iets of juist niet, kan yoghurt kwaad ....
miranda

Kimm

hoi,

ik weet niet precies wat de werking van yoghurt is maar ik weet wel dat ze een mespuntje biogarde mogen hebben. ik hoop dat iemand anders jou kan helpen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

tante to

oke, jij bedankt, ik wacht af of er nog iemand is met antwoord
miranda

Kimm

hoi miranda.

hier even een link voor jou. misschien heb je erwat aan?

http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=122

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

trienke

hallo miranda

Hoelang heeft de krop niet geleegd?

tante to

even kijken, afgelopen vrijdag begon het probleem. ik bood zaadjes en trosgiest aan naast de pap. sinds dien bleef de krop vol en van iedere voeding werd maar 2 tot 4 gram verteerd. nu ook weer, ik vanmorgen al gemaseerd en nu twijfel ik of het nog een keer moet doen. ik wacht op pakje  met medicijnen, hoop dat het nog komt, anders denk ik...   te laat.
het artikel is goed, maar voor nu heb ik hier niet zoveel aan.
heb jij nog tips voor nu?
miranda

Kimm

kan je anders de da niet nog even bellen voor tips die je nu zou kunnen uitvoeren?
sterkte ....

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

tante to

ja is ook een idee, bedankt.

Kimm

hoi miranda.

laat je nog even weten hoe het afloopt?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

tante to


Gerda

beste is even alleen water met druivensuiker geven totdat de krop helemaal leeg is. Dat is natuurlijk erg kritiek allemaal!

Eventueel kun je dan een dunner papje geven met yacult er door (yacult ongeveer 10% van totale papje), bijvoorbeeld door de nutribird a21.

Hopelijk krijg je snel de medicijnen binnen (prepulsid??)!

Sterkte er mee!
Gerda

tante to

ja, er is mij verteld dat het zo iets wel is.
miranda

monica

Je kan biogarde (naturel), yacult, maar ook brandnetelthee gebruiken.

tante to

ja, ik denk alleen dat medicatie nog helpt en die komt morgen pas de ptt staakt vandaag, hopen dus dat het optijd komt.
miranda

tante to

hoi hoi, een buurvrouw kwam met een pakje aan, de medicijnen waar ik op zat te wachten. ben maar direct begonnen, nu maar hopen dat ik snel resultaat heb, al zegt mijn gevoel dat het wel eens 2 dagen of meer kan duren.
miranda