26 april 2024, 05:53:31

vandaag is koko (17 jaar) overleden

Gestart door guillaume, 19 april 2008, 17:40:23

« vorige - volgende »

guillaume

Vandaag om 16:35 is koko overleden aan `n hartinfarct.

sweetfuzzy

Aaaaahhhh .... sterkte met dit verlies. Hij heeft 17 prachtige jaren gehad.
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Anke

Hoi,
Wat naar dat Koko is overleden. Al is 17 jaar een prachtige leeftijd, het verdriet is er niet minder om.
Heel veel sterkte!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Heel veel sterkte met het verlies van jullie Koko!

guillaume

ja dank jullie wel het is inderdaad moeilijk twee maanden terug is er nier en leverfalen en nierfalen bij hem geconstateerd en moest `n nachtje in het dierenklniniek doorbrengen `n dag later konden we hem ophalen en kregen we medicijnen mee en vloeibaar eten toen hij thuis kwam ging ie meteen eten en knapte redelijk op de laatste dagen sliep hij steeds meer eerst nog op 1 pootje later op twee pootjes vanmiddag ging hij wat eten op de bodem (stond zijn voerbakje).en klom omhoog en twijfelde of hij zijn kooi uit wou komen (deurtje stond open) en kreeg opeens stuiptrekkingen op zijn  stok we denken tot ie `n beroerte heeft gekregen en viel op de bodem en is toen in me hand overleden.

krasny

17 jaar oud!

Wat een pijn moet het doen...

Maar wat geweldig dat hij in jouw hand mocht sterven.

Heel veel sterkte.

Loura
Loura

Kimm

heel veel sterkte met het verlies van koko.
wat een mooie leeftijd heeft hij gekregen, maar uiteraard wou je hem nog langer bij je houden :'(

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi , heel veel sterkte met Koko...17 jaar is een prachtige leeftijd om te bereiken , ik wou dat mijn valkjes ook zo oud mogen worden . Grtjs Ann



Bello

Sterkte met het verlies van je 17 jarig valkje....

Maar dan heeft hij een goed tehuis gehad anders was hij niet zo oud geworden....

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

guillaume

ja dat is inderdaad zo en hij was al erg ziek de laatste tijd.
groetjes guillaume

trienke