3 mei 2025, 19:50:28

Rust zacht, lieve Giallo

Gestart door Monky, 29 maart 2008, 12:14:00

« vorige - volgende »

Monky

Onze lieve kanarie Giallo is vannacht overleden.

Gisteren zat hij al op de grond met zijn koppie in zijn nek. Ik heb hem toen nog wat water en druivensuikerwater gegeven en hij leefde weer op. Hij zat wel de hele dag verder bol, maar hij had wat gegeten en gedronken dus ik had er alle vertrouwen in dat hij er weer bovenop was. Vanochtend vond Erwin hem helaas dood op de grond.

Giallo had voor ons toch een hele speciale betekenis. Hij was namelijk de kanarie van Erwin's overleden opa. Ik heb de verzorgen van het diertje op me genomen en ik zie het ook een beetje als een falen van mij dat hij niet ouder heeft mogen worden. We zullen zijn mooi gezang missen...

Rust zacht lieve Giallo...

Liefs,
Erwin & Monique

Gerda

29 maart 2008, 12:16:51 #1 Last Edit: 29 maart 2008, 12:21:02 by Gerda
Hoi Monique,

Ik denk dat iedereen die jou een beetje kent zal zeggen dat je niet zo moet denken!
Je bent goed voor je beestjes en je moet het zeker niet als falen zien.

Giallo had bij jou een goed leventje en had het als adoptie-kanarie echt niet beter kunnen treffen!

Rust zach kleine Giallo!

Liefs, Gerda

Monky

Hi Gerda,

Is misschien ook wel zo, maar ik kan niet helpen denken dat ik het misschien eerder geconstateerd had als ik niet met mijn stomme poot had gezeten   >:(

Ik zal zijn gefluit wel missen  :-\

Bedankt voor je reactie Gerda  :-*

Groetjes,
Monky

Wilma1

Och Monique, wat sneu en onverwacht begrijp ik  :-\ ook al zijn het kleine diertjes, missen zul je hem zéker doen en ook zijn vrolijke fluitje. Toen mijn kanarie een paar jaar geleden dood ging heb ik echt gehuild  :'(
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

•=Bonnie=•

sweetfuzzy

Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Caroline

Sterkte Monique & Erwin.

Rust zacht, lieve Giallo.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.