Kan het nog goed gaan ? en waar haal ik een goede warmtelamp?

Gestart door Peggy, 13 april 2008, 16:56:49

« vorige - volgende »

Peggy

Dank je wel alweer Rianne  :D  Ik heb nog wel geschouwd...ik zie van alles  ::)  ik zie ook nog rode adertjes maar ook een donkere vlek  ???  dus ik weet zelf echt niet of het er nu goed of slecht uitziet.  eitje nr 2 is nu 22 dgn geleden gelegd.

verkopen ze in de webwinkel alleen de lamp of ook alle benodigdheden ( fitting,kap etc ) ?  kan ik namelijk niet vinden.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Rianne

Nee ze hebben alleen de lamp. Een kap erboven is denk ik niet handig, afhankelijk van de ruimte waar de lamp boven moet. Maar een doe het zelf winkel of electro-zaak heeft vast wel het juiste snoer voor er bij.

Het is lastig Peggy, zelf zie ik het niet zo zitten dat je eitjes nog uitkomen. Maar laten we hopen dat ik ongelijk heb. Voor zekerheid nog een paar dagen wachten met weghalen.

Peggy

Om heel eerlijk te zijn, heb ik er ook niet zoveel vertrouwen in...heb net weer even geschouwd trouwens;
Bij de bolle kant is het wit ( luchtkamer ) dan zie je duidelijke adertjes en dan zie je iets donkers halverwege en richting het punt vh eitje.. dit is bij alle eitjes ongeveer hetzelfde..

ik wacht gewoon nog even af.
Ze broedt wel heel goed.
Bedankt voor al je antwoorden trouwens...

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Rianne

Graag gedaan hoor! Ik weet hoe moeilijk het allemaal is met een eerste nestje. Je wil natuurlijk zo graag dat het allemaal goed gaat. :)