Bailey, Noa, Zoë, Balou en Elmo *Leuk nieuws*

Gestart door Roxy, 13 april 2008, 13:04:04

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi hoi , wat een leuk viertal heb je hoor ! En ze zitten allemaal mooi naast elkaar te wachten om te douchen ? HIHI , grtjs Ann

marjow

Erg leuke foto's hoor voor je 4-tal :D
Wat een schatjes zijn het!!

Onze Rocky

Roxy

Hallo allemaal,

Het is lang geleden dat ik wat geschreven heb maar ik had niet zo veel te vertellen :) en had het een beetje druk.

Allereerst allemaal bedankt voor de complimentjes :).

Nu even een update.
Ik had wat spulletjes besteld via de webwinkel, twee zittouwen, wat voer/drinkbakjes, kattengras, een speeltje en nepeitjes!! Gisteren heb ik het pakketje binnengekregen en wat denk je............................................................
Bailey legt gelijk een ei, maar niet in haar eigen kooi maar in de kooi van Balou.!!!
Ze zaten gister met z'n vieren in dat kleine kooitje terwijl ze een grote kooi ter beschikking hebben ::). Gekke vogels.
Zometeen ga ik de grote kooi verschonen en opnieuw inrichten en dan gaat Balou erbij. Hij is er al een paar keer op 'visite' geweest en het ging goed. En morgen en het weekend ben ik vrij dus kan ik het goed in de gaten houden.
Nou dat was het weer even.

Groetjes Roxanne

Roxy

Hier nog wat foto's.

Met z'n allen in de kleine kooi

Bailey in de doos waar de bestelde spullen in zaten

Met z'n allen bovenin de grote kooi

Ik zit er over te denken om een grotere kooi aan te schaffen. Wat denken jullie is dat nodig of is deze groot genoeg?

Groetjes Roxanne

Dierenfreackske

Hoi hoi , wat een leuke en stevige kooi heb je en het lijkt ook gezellig ,  ik vind ze niet zo groot voor 4 valkjes , maar als ze veel uit de kooi zijn gaat dat wel he , ik denk dat er veel mensen zijn hier die daar meer ervaring mee hebben , misschien kunnen zij even hun mening geven ook , grtjs Ann

Roxy

Hoi Ann,

Bedankt voor je reactie. Het is zeker een stevige kooi.
Ik hoop dat ik nog meer reacties krijg.

Groetjes Roxanne

Kimm

hoi,

wat een mooie valkjes heb je toch!!!

wat de kooi betreft, weet ik niet. hoe groot is de kooi?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hey , ik zou ook wel eens willen weten hoe groot die is , lijkt me wel ruim hoor ! Gewoon omdat ik misschien na de winter ook een ga bij kopen he ! Grtjs Ann

Roxy

Hoi hoi,

De kooi is 66 breed 50 diep en 90 hoog (zonder opvangbak en onderstel.

Dierenfreackske

Hoi , O mooi he , groot genoeg voor 4 he , Mooie foto's ook van je valkjes op de kooi , hihi ! Grtjs Ann

Roxy

Hoi Ann,

Dank je wel weer :).

Ik twijfel nog steeds over de grootte ik hoop dat ik nog wat reacties krijg.

Kimm

hoi roxanne,

volgens mij moet het kunnen hoor, alleen denken sommige mensen daar anders over.
gewoon proberen meid en dan zie je wel hoe het zich ontwikkeld in de kooi. ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Roxy

Hoi Kim,

ook bedankt voor je reactie :).

Ik ga toch op zoek naar een grotere kooi. Ik merk dat ze toch wel erg op elkaars snavel zitten ;D. En als ik straks aan het werk ga kunnen ze er ook niet meer elke dag uit omdat ik onregelmatige diensten heb. Ik heb al wel twee kooien gezien waar ik tussen twijfel (papegaaienkooi en kamervoliere) maar daar zal ik in 'huisvesting' een vraag over stellen. Daar krijg ik denk meer reacties ;).

Groetjes Roxanne

Caroline

Ik wil ej in ieder geval een kamervolière met een dicht dakje afraden .... mijn ervaring (ik heb er 4 niet in gebruik in de garage staan) is dat die heel er g donker zijn door het dakje.

Succes met je zoek toch naar een fijne kooi.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.