Bailey, Noa, Zoë, Balou en Elmo *Leuk nieuws*

Gestart door Roxy, 13 april 2008, 13:04:04

« vorige - volgende »

Roxy

Hoi hoi,

Er is nog maar 1 eitje over, ik heb wel een paar snippertjes gevonden. Bailey kijkt er ook niet meer naar om.

Met Balou gaat het goed. Hij is nog wel een beetje schuw.
Toen mijn vriend hem gister zag zei hij:'he Elvis zonder kuif' ;D. Balou is namelijk geplukt.
Hier zijn dan de foto's.

Lief he!

Vanmorgen was er bij de andere drie paniek in de kooi. De veren vlogen in het rond. Gelukkig was er niemand gewond. Ik weet niet waar ze nou zo van zijn geschrokken ???

Groetjes Roxanne

Kimm

oh wat is balou mooi zeg! wat een schatje :D  :D
geniet er lekker van!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Esther*

Wat een leukerd!
Zit nu het slot 'erop'? ;D

groetjes Esther

Roxy

Hoi Esther,

Ja dit is voorlopig de laatste ;D. Later als we een huis met een tuin hebben wil ik een voliere en komen er een heleboel ;D.

Groetjes Roxanne

Dierenfreackske

Hoi hoi , wat een super leuke en mooie foto's , smullen ze daar ook zo graag van de trosgierst dan ? Hier ook hoor ! Grtjs Ann

Roxy

Hoi Ann,

jaaa trosgierst vinden ze hier ook heerlijk ;D

Roxy

Halo allemaal,

ik had Balou apart in een andere kamer staan, maar ik heb hem vanavond toch maar in de huiskamer gezet. De andere valkjes waren los en ik had de kooi nog maar net neergezet toen Zoe op de kooi 'vloog'. Ze kwam vanaf de grote kooi en de kooien staan nog best een eind uit elkaar dus dat was wel knap.
Hier wat foto's

Zoe op de kooi

Noa en Balou eten trosgierst

Balou op mijn hand

Zoe die het voerbakje van Balou leegvreet

Balou maakt van die lieve geluidjes, maar ze klinken weer heel anders als die van Zoe, echt grappig

Groetjes Roxanne

Kimm

mooi en ach wat schattig zeg!!
leuk hoor dat balou al van je hand eet.

liefs kim

Mandy

Kom speciaal even kijken hoe het gaat hier! 8)
Gelukkig gaat het allemaal goed met Balou. En het komt ook vast allemaal goed met die goede verzorging en tussen die andere mooie lieve valkjes, geniet ervan! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

*Manon*

Mooie foto's Roxy van Balou, zo te zien is ie al aardig aan het inburgeren hé.
Tis echt een scheetje om te zien  ;D ;D

Kimm

hoi hoi,

hoe gaat het met je valkjes?

en gaat het goed met balou?

liefs kim

Roxy

Hoi Mandy,

Leuk dat je even kwam kijken. Het gaat heel goed met Balou :).

Hoi Manon,

Ook leuk dat jij even langs kwam. Hij is heel lief, vooral met die kleine kuif ;D.

Hoi Kim,

Met de valkjes gaat het allemaal goed. Ik had het de afgelopen dagen een beetje druk dus had geen tijd om te schrijven ;).

Balou eet nog steeds trosgierst van mijn hand, maar zonder trosgierst vind hij mijn hand maar eng :).
Af en toe laat ik hem samen met Zoe los, Zoe is alleen nog wel een beetje kattig tegen hem. Als ze dan samen op de kooi zitten gaan ze soms ineens 'vliegen' en landen ze op de grond ;D. Zoe heeft al door dat ze via mijn hand of voet omhoog kan, alleen Balou nog niet :D.

Groetjes Roxanne

Roxy

Kimm

mooie foto's :D  :D  :D

leuk hoor het 4tal!!!

*Esther*

Mooie foto's!!
Ze zijn stuk voor stuk erg leuk, passen goed bij elkaar!

groetjes Esther