7 mei 2025, 12:11:05

nagels geknipt

Gestart door FroukjeH, 15 maart 2008, 18:27:07

« vorige - volgende »

FroukjeH

Doe ik en anders kijk ik nog wel even bij andere dierenwinkels als ze het hier niet hebben.
DA was helemaal voor vogels toegerust dus dat was ook prettig.
Mooi "huis" hebben jouw valkjes trouwens

Kaatje

Hoi Froukje,

Dank je wel voor het compliment ... we leven een beetje in een voliere hier  ;)  Zo hebben ze nog een hele vensterbank die omgetoverd is tot een grote speelplek ... Mijn boekje is overigens hier te vinden  ;)

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,25626.new.html#new

Groetjes, Karin

Anja

Hoi Froukje,

Dit zijn de PediPerch stokken speciaal voor het slijten van de nagels.

Je hebt ze in verschillende kleuren en verschillende diktes.

Groetjes Anja

FroukjeH

Bedankt. Weet ik in ieder geval waar ik naar uit moet kijken.

Anja

Hoi Froukje,

Graag gedaan hoor ;) ;) ;)

Groetjes Anja

FroukjeH

Fijn dat jullie zo meedenken in ieder geval :)
Zat gister echt even met de schrik in de benen. Heb me daarom aangemeld voor dit forum, omdat ik op internet eigenlijk niets praktisch kon vinden. Was blij met jullie snelle adviezen!

Kaatje

Hoi Froukje,

Wat brengt Anja toch weer uitkomst hè ... een toppertje is dat hoor !!

Ik heb de grootte van de tweede stok van links en dan 2 stuks in mijn kooi hangen maar we hebben dan ook 4 valkjes dus dat scheelt natuurlijk ook, .. ze zitten er graag op ... het bevordert de bloedsomloop en is goed voor de pootjes !

Daarnaast slijten de nageltjes en kunnen ze hun snavel er aan slijpen, multifunctioneel dus  ;)

Groetjes Karin

FroukjeH

Ga morgen eens shoppen voor de vogeltjes. Gevaar zit er dan weer dat ik teveel voor ze mee neem haha. En nu helemaal, want ik heb wat goed te maken

Anja

Nou Karin,

Ik ga er helemaal van blozen zeg :-[ :-[ :-[

Ik heb zelf verschillende maten hangen. Ook heb ik een mineralenstok in de kooi hangen. Daar kunnen ze op zitten maar die kunnen ze ook opeten. Deze is geel en daar kon ik zo snel geen plaatje van vinden.

Groetjes Anja

Kaatje

Hey Anja,

Het is gewoon zo !! Jammer dat je geen plaatje kon vinden van de mineraalstok ... ik denk dat ik daar ook eens voor ga kijken of ze dat hier verkopen ... Wat ben je altijd handig met die plaatjes zeg !!

Anja

Froukje,

Heb er toch nog eentje gevonden.

Groetjes Anja

FroukjeH

:) Mooi dat je daar ook nog een plaatje van hebt gevonden. Je bent er inderdaad goed mee ;)
Word morgen even lekker shoppen dus :)