8 mei 2024, 12:36:59

onze valkjes in valktown!!

Gestart door butterfly, 9 maart 2008, 22:09:16

« vorige - volgende »

butterfly

9 maart 2008, 22:09:16 Last Edit: 10 maart 2008, 22:43:05 by butterfly
hallo!!
wij zijn pippi en pukkie en wonen  met nog drie andere valkjes in valktown, wij hebben het hier erg naar ons zin en houden onze baasjes flink bezig!!


valktown!!

Anja

Hoi hoi,

Leuk dat je een dagboekje bent begonnen. Je hebt erg mooie valkjes hoor.

Ik ga je iig volgen hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Butterfly

WAt leuk dat je een boekje begint over je valkjes. Veel plezier!

Ik ga proberen om je te volgen.

Groetjes

Mara

butterfly




dit is maxi, het eerste valkje dat bij ons kwam wonen, we hebben haar ongeveer 8 jaar geleden bij een dierenwinkel gekocht.
al snel kwam ze op de schouder zitten en vond kroelen heerlijk....een jaar later hebben we pippi erbij genomen, na een poosje van geen aandacht aan elkaar schenken was de liefde van de twee toch te sterk en vormden een stelletje. 's avonds uren samen op de stok tegen elkaar aanzitten, echt schattig om te zien!
maxi is op z'n tijd erg ondernemend en doet soms dingen die je van haar niet verwacht omdat ze meestal rustig is.
omdat ik graag een lutino wilde en na enige overeendingskracht kon ik mijn wederhelft overhalen om er nog een valkje bij te nemen, waar er twee eten kunnen er ook drie eten toch?
toen kwam pukkie valktown uitbreiden, ze was 6 maanden toen we haar kregen en bleek al snel een vrouwtje te zijn.
pippi was op slag verliefd en verdween in de veren van pukkie!
maxi heeft hier weinig problemen mee en buurt nu dagelijks bij de valkjes in de andere kooi:chico en jazzy
's avonds wisseld ze nog wel eens van slaapplaats, in gaat dan bij de andere valkjes haar slapie doen.
ronduit maxi is een valkparkiet met een apart karaktertje, die ons het valkenvirus heeft gegeven!

valktown!!

Annelies

Hoi Butterfly

Welkom bij de dagboekjes.

Lief hé dat prille geluk op naar een nestje ???

Je zegt dat je er 5 hebt, heb je ook foto's van de rest.
Wij zijn hier altijd heel nieuwsgierig naar andere valkjes  :D ;)

Gr. Annelies

butterfly



dit is chico, een mannetje van 6 maanden wat echt een superleuk valkje is omdat hij ondeugend kan zijn maar ook oh zo lief! en dat weet hij, want je kan er toch niet boos op worden als ze je aankijken met die lieve oogjes!
chico kan uren op je schouder zitten en hele verhalen vertellen in zijn taaltje. alleen zijn naam kan hij duidelijk zeggen, maar de rest is onverstaanbaar.
als mijn man een kruiswoordpuzzeltje aan het maken is geeft hij op zijn manier de antwoorden..hihi
ronduit een echt speciaaltje voor ons!

valktown!!

butterfly



en dit is onze nieuwste aanwinst jazzy! ze is nu ongeveer 9 weken en at gelukkig zelfstandig toen we haar kregen. jazzy moet nog haar plekje vinden binnen valkentown en wordt langzaam maar zeker steeds nieuwsgieriger naar alles om haar heen. jazzy zit samen met chico en maxi in de kooi en dat vind ze wel gezellig!

valktown!!

Anja


Je hebt mooie valkjes hoor. Chico vind ik erg mooi. Wel jammer dat bij mannetjes de parels verdwijnen hè?

Groetejs Anja

butterfly


ook tijdens het gebruik van de computer is chico graag van de partij, al die knopjes vind hij erg intressant!!


valktown!!

*~Jeanine~*

Hoi Butterfly,

Je hebt erg mooie valkjes.
Ik ga proberen om je boekje te volgen  :D

Dierenfreackske

Hoi Butterfly ...mooie valkjes heb je hoor ! De pc is ook niet meer veilig he  ;D
Grtjs Ann



butterfly

hallo allemaal!!

erg bedankt voor de leuke reacties!!
binnenkort volgen er meer foto's en verhalen over mijn valkjes, ze halen genoeg kattekwaad of eigenlijk gezegd valkenkwaad uit  ;D dus genoeg om over te schrijven!
wat zijn ze toch leuk he!

valktown!!

Anke

Hoi,
Wat een leuke valkjes heb je :)
Ik ben benieuwd naar de verdere avonturen van je deugnieten!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Butterfly

Je hebt hele mooie valkjes!!! Echt prachtig.

Mara

butterfly

hallo allemaal!,

jazzy is nu een week bij ons en het lijkt er op dat het een mannetje is gezien het gedrag dat hij vertoond.
jazzy begint al aardig te wennen en eet graag met chico een gierstje! ook wil hij de gierst al voorzichtig uit de hand eten, dus dat is een goed begin!
echt een leuk gezicht die valkjes bij elkaar, kan je uren naar kijken.



valktown!!