2 mei 2025, 19:41:13

Smurfen?

Gestart door Valerie, 5 maart 2008, 19:29:33

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Nellie

Beschrijf me die smurf eens, dan kan ik je misschien helpen wie het wel is. Ik zal eens kijken of ik nog ergens aan een klussmurf kan komen.

Groetjes

Mara

Saar

Nog even duidelijk neerzetten wat ik nog zoek...
Brilsmurf
Klussmurf
Groetjes Saar :-*

Valerie

Ik heb klus binnen! :) Mijn setje is compleet.  :)

Mara

Hoi hoi

IK ben nog moppersmurf in de aanbieding en ook nog twee keer het smurfenspel. Wie o wie?

Mara

p.s. de smurfen worden naar jullie toe gestuurd, eerst even enveloppen halen.

mitchell

hoi iederen,

ik ben mitchell, mijn mamma is caro van hier

ik spaar ook smurven, nu zijn ze allemal op ::)

ik mis nog 3 smurven

voetbalsmurf
moppersmurf
klusjessmurf
cargamel

wie wil mij helpen

groetjes

mitchell en caro

Valerie

Smurfenspel?  ;D  ;)

Hi Mitchel,

Welkom hier.  :) Ik heb helaas geen smurfen voor je. Heb enkel smurfin nog. Die zou naar Nellie, maar ik hoor niks meer van haar.  ???

margreet

hallo Michel,

Ik heb nog voetbalsmurf, moppersmurf en klussmurf voor je.

Stuur maar even een email naar mij met je adres dan stuur ik ze op.
Zijn geen kosten aan verbonden.

Groetjes Margreet

ROCKS

Hoi Valerie,

Ik heb al eerder aangegeven dat ik niet meer weet wat ik aan wie heb beloofd/gevraagd. Sorry als ik niet duidelijk ben geweest, maar ik wil wel nog heel graag smurfin, als het mag.

Groetjes, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

♥Debby♥

Citaat van: Mara op 14 maart 2008, 13:46:47
Hoi Valerie

Het is denk ik een echt kinderspel, maar mij lijkt het ook heel leuk. Doet me een beetje denken aan mens-erger-je-niet.

Mara

Ik heb het spel al meerdere keren gespeeld met de kinderen maar ik vind het bloedirritant.. ze maken er een sport van om iedere keer MIJN smurfje dat BIJNA in mijn huisje is weer weg te kapen..

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi hoi,

Ik heb nog twee smurfen die ik weg kan geven. Moppersmurf en Potige smurf, dus laat het maar weten  ;)

Groetjes, Karin

Saar

hoi hoi
Ik ben nog steeds op zoek naar bril en klus smurf....
Groetjes Saar :-*

Kaatje

Ik zal in ieder gaval nog even aan Patrick vragen dat als hij eventuele verdwaalde smurfen tegen kom, deze nog mee wil nemen ... Ik spaar ze zelf niet maar help iemand wel mee sparen, dus daar gaan ze als eerste naar toe ... alle smurfen die overblijven zal ik hier neer zetten  ;)

Valerie

Citaat van: Debbeltje op 19 maart 2008, 09:40:15
Citaat van: Mara op 14 maart 2008, 13:46:47
Hoi Valerie

Het is denk ik een echt kinderspel, maar mij lijkt het ook heel leuk. Doet me een beetje denken aan mens-erger-je-niet.

Mara

Ik heb het spel al meerdere keren gespeeld met de kinderen maar ik vind het bloedirritant.. ze maken er een sport van om iedere keer MIJN smurfje dat BIJNA in mijn huisje is weer weg te kapen..

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  :D

;D ;D

Nellie,

Mail je mij dan je adres even?
Ik kan toch moeilijk op de envelop zetten: Nellie (Rocks), valkparkietforum. Dan komt het niet aan, vrees ik.  ;D  ;)

ROCKS

Valerie?

Gedaan!
Wat had jij nou van mij nodig, ik weet dat je nog iets zocht voor je buurmeisje maar ik weet niet meer wat, sorry ::)
Ik heb nog luilak,bril, en die met dat pakje in zijn hand.

HEEFT ER IEMAND NOG EEN LIEF KLEIN KLUSSMURFJE VOOR ME?Is niet voor mezelf, maar weer voor iemand anders die ze spaart, en dan haar verzameling compleet heeft.

Smurfse!

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Valerie

:-[ Nellie,

Ik heb geen mail van je gezien? Heb je het via IM gedaan of via email.
Als je het naar mijn yahoo mail hebt gestuurd, heb je wel . de gedaan en niet be? Daar Verwarren velen zich nog mee, omdat het een Duitse account is. ;)
Je mag voor m'n buurmeisje brilsmurf wel doen. Luilak heb ik ook nog niet voor haar, maar ik denk dat bril leuker is voor een meisje van bijna 4. ;)