27 april 2024, 21:00:09

kleine oogjes warme pootjes

Gestart door Amy, 29 februari 2008, 19:30:06

« vorige - volgende »

Amy

ontlasting is terug normaal,raar maar misschien dat ik de zwarte ontlasting verkeerd zag of dat het oude ontlasting wasvandaag heb ik de kooi proper gemaakt en dus alles is normaal.ook hebben ze eindelijk door dat ze onderaan de kooi hun voedsel en drank ligt.


hij zit wel veel bol,maar dat doet hij  altijd,toen ik men wildkleur kreeg zat die wel wat vaker bol maar niet altijd zo eens af en toe en dat doet die nog steeds(na zes maanden) ik denk niet dat die ziek is ,maar ze zeggen dat ze dan meestal wel ziek zijn.

verder ook van beiden een pluim gevonden waar bloed aan de scherpe onderkant hangt bij de bonte feller dan de wildkleur en bij het wassen zag je op de punt van de bonte zijn bek een beetje rood.de punt is ook afgeknakt bij beiden. als ik de punt zeg bedoel ik niet de haren op de pluim maar het harde scherpe doorzichtige deel dat in hun huid vastzit.ze wassen zich ook opvallend veel
mvg amy
Mijn valkje,hij heet Kiekske & ben er dol op
x smak x

Kirsten

Hoi Amy,

Misschien dat de rui eraan komt of er is een veer geknakt die ze zelf er dan uitgehaald hebben.

Bol zitten is niet een teken van goede gezondheid, maar of hij toch ergens last van heeft is ook moeilijk te zeggen.
Je zou altijd even een arts in de buurt kunnen vragen wat een ontlastingonderzoek kost, dan kan je dat altijd voor de zekerheid overwegen. Je zou dan de ontlasting van allebei samen kunnen opsturen, dan ben je maar één keer de kosten kwijt.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Amy

Mijn valkje,hij heet Kiekske & ben er dol op
x smak x