16 juli 2025, 19:32:01

Marie's Valkjes

Gestart door mariejj, 25 februari 2008, 21:34:21

« vorige - volgende »

mariejj

Ik dacht het al  :-\
Ik deed al extra calcium door het voer van de ouders,  maar toen ik Elya pap voerde ben ik helemaal vergeten dat het spul wat ik heb (poeder) ook door de pap kan, ik had de hele tijd in me hoofd vloeibare kalk wat door het water kan want dat wou ik morgen meteen bij die kweker halen (hij heeft ook dierenwinkel) :-X
Dankje!

Anke

Hoi Marie,
Net als Caroline herken ik in het filmpje een valkje.
Kleine Faith zag er net zo uit, de kromme pootjes en het omvallen.
Helaas kwam voor Faith de kalk te laat...
Ik hoop dat je voor Elya nog optijd bent ermee.
Veel sterkte en succes!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Ahhhhhh,zeker zielig om te zien.  :'(
Ik hoop dat je er optijd bij bent met de goede hulp en medicijn.

Sterkte en succes met de kleine !!

Je maakt trouwens ook wel hele mooie foto's.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

mariejj

Het gaat ietsiepietsie beter met Elya  :)  maar nog niet te vroeg juichen want hij is nog lang niet beter  :-\ :(
1 pootje is niet meer zo verkrampt, en hij houd zijn kopje ook ietsjes beter omhoog.  :)
Als Elya het overleefd denk ik dat hij/zij hier blijft wonen  ;)  het is mijn eerste eigen donsje en ook een zorgenvalkje, en zooo lief dat ik hem niet meer weg kan doen  :-X :)

Anke

Hoi Marie,
Dat zijn positieve berichten!
Ik blijf duimen hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hoi Marie,
Hoe is het vandaag met Elya?
Groetjes Anke

mariejj

Citaat van: Anke op 30 december 2008, 11:06:05
Hoi Marie,
Hoe is het vandaag met Elya?
Groetjes Anke

Beter  :)  is straks over een uurtje of misschien 2 uurtjes te zien  ;)

Anke

Hoi Marie,
Wat fijn, dan doet de kalk zijn werk :)
Groetjes Anke

mariejj

Elya kijkt me weer aan als ik het blok open doe  ;D  de pootjes waren wel vandaag alle 2 weer verkrampt  :-\  ik hoop maar dat ze straks wel goed groeien, ik doe nou elke keer eventjes de teentjes strekken om het wat te stimuleren.  ;)

gele wangen??!!  ik hoop dat dat zo blijft  ;) ::)

Samen met Emsley,  ik moet Elya's koppie wel weer omhoog houden want Elya was moe na het pap eten  ;)

Emsley,  geen parels of wel?  ik zie nog niks maar eerst nog eventjes afwachten  ;)

Dierenfreackske

Hoi Marie , wat een lieve en mooie foto's , en ja , ik zie ook gele wangetjes , hihi! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Mariejj,

Jeetje, ik schrok me echt lam en mijn maag draaide om bij het lezen van het topic kalktekort ! Gelukkig lees ik dat het inmiddels beter gaat met de kleine, ... owhhh de tranen sprongen echt in mijn ogen en ik had echt het gevoel dat de kleine het niet zou redden !

Het zijn prachtige donsjes hoor, ik ben erg benieuwd of de wangen geel blijven  ;)

Groetjes, Karin

mariejj

Hoi Karin,

Ik zal daar even weer reageren dat het weer beter gaat want dat is natuurlijk ook niet leuk als iedereen er verdrietig van word  ;)
Ik heb ook gedacht dat hij/zij het niet zo gaan redden,, maar het is toch een sterk vechtertje!
Hij blaast alweer tegen me als ik in het blok kijk, en de teentjes waren net alweer minder verkrampt  ;D

Ik ben net snel naar de dierenwinkel gereden en een warmtelamp gehaald.  Timmy&Tessy verwaarloosen dit nest helemaal  :-\  de jongen worden nou ook geplukt en zelfs gepikt!  :o  nog niet zo heel erg maar  daarnaast ook de jongen niet warm houden en slecht voeren dat vind ik genoeg problemen dus ik ga ze pap voeden.  Het blok gaat weg bij T&T want ze hebben genoeg nesten gehad.
stelletje prutsers dat het zijn!  >:(   ( ;))

groetjes Marie

Dierenfreackske

Hoi , wat sneu dat de jongen geplukt en gepikt worden , ach , wat kan de natuur hard zijn toch , veel geluk met het voeden van het E nest, grtjs Ann

♪ Marlies

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.