17 juli 2025, 10:54:39

Marie's Valkjes

Gestart door mariejj, 25 februari 2008, 21:34:21

« vorige - volgende »

*Manon*

Mooie foto's van mooie valkjes  ;D ;D ;D

mariejj

Gisteravond zag ik dat me kwartel hennetje niet zo fit eruit zag (ze lagen alle 2 al te slapen maar toch zag ik het! :o ;D)  Ik kon haar ook zo oppakken  :-\  dus ik zette haar in de bak van een kleine kooi  en pakte de bodembedekking en bakjes enz.  uit de kast,  kom weer terug bij de kwartel,,,  heeft ze een ei gelegd en rent al weer hard door de bak heen!!!!!  :o ::) ;D ;D
Hahah nou dan sta je raar te kijken hoor!  :-X :D

Oja me valkjesschuurtje is geverft en de tegels liggen erin,,  nu kan ik beginnen aan het gaas  ;) 

groetjes Marie

*Esther*

Hoi,

Ik vind kwarteltjes zo leuk!
Ze zitten echt nooooit stil hier.
Ondertussen liggen er bij mij al 6 eitjes en ik weet nog steeds wie het hennetje en de haan is.
Ga je het eitje laten uitbroeden?

Heb je ook foto's van je valkenschuurtje?

groetjes Esther

mariejj

Citaat van: *Esther* op 19 september 2008, 21:26:41
Hoi,

Ik vind kwarteltjes zo leuk!
Ze zitten echt nooooit stil hier.
Ondertussen liggen er bij mij al 6 eitjes en ik weet nog steeds wie het hennetje en de haan is.
Ga je het eitje laten uitbroeden?

Heb je ook foto's van je valkenschuurtje?

groetjes Esther

Heej

Ik vind ze ook leuk alleen jammer dat ze nooit stil zitten, ik kan geen duidelijke foto van ze maken ::)
Heb jij van die grijs/witte?  Zo'n hennetje wil ik er nog graag bij hebben als me voliere klaar is.  ;D

Ik wil ze wel uitbroeden maar dat kan niet,, ze broeden zelf niet en ik heb geen broedmachine, of ik zou ze onder een valkparkiet moeten doen?  Weet jij of dat mogelijk is?   :D

Hier zijn we nog aan het bouwen:

groetjes Marie

Dierenfreackske

Hoi Marie , kom hier ook even binnenvallen , mooie valkjes hoor en leuk die schuur !  Grtjs Ann

Kimm

hoi,

van harte gefeliciteerd hoor. ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Ook even in je eigen dagboekje:  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Hoi Marie,

ook namens mij, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Groetjes Debby

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

•=Bonnie=•

Citaat van: mariejj op 19 september 2008, 20:43:10
Gisteravond zag ik dat me kwartel hennetje niet zo fit eruit zag (ze lagen alle 2 al te slapen maar toch zag ik het! :o ;D)  Ik kon haar ook zo oppakken  :-\  dus ik zette haar in de bak van een kleine kooi  en pakte de bodembedekking en bakjes enz.  uit de kast,  kom weer terug bij de kwartel,,,  heeft ze een ei gelegd en rent al weer hard door de bak heen!!!!!  :o ::) ;D ;D
Hahah nou dan sta je raar te kijken hoor!  :-X :D

Oja me valkjesschuurtje is geverft en de tegels liggen erin,,  nu kan ik beginnen aan het gaas  ;) 

groetjes Marie

Hahaha :D  Lachen zeg, gefeliciteerd nog met je verjaardag :)

mariejj

Hoi

Dankjewel allemaal!  ;D
Gister zijn er een paar vriendinnen blijven slapen, dus dat was erg gezellig. En morgen komt de famillie op bezoek.  ;D
Me vriendinnen komen uit de stad en keken hun ogen uit op de boerderij  ;D ze doen de opleiding dierverzorging maar daar heb je dus meer te maken met konijnen enz,, dus die koeien waren wel erg groot!  :D
Vandaag even lekker een rustdagje daar was ik wel aan toe,,

Eventjes snel over de vogels:
De kwartel heeft geen eieren meer gelegt  ::)
De meeste valkjes zijn in de rui, Candy krijgt zijn gele koppie!!!  ;D ;D :D  helaas is er geen opl. cinn. geelwang fallow popje geboren bij Rianne  dus daar moet hij nog even op wachten. 
Kenny en ik wachten op de dna uitslag van de bonte van rianne, dus allemaal hopen dat het een popje is!  ;D
Aan de schuur ben ik nog niet begonnen, nog geen tijd gehad.  :( Het begint nu toch wel erg laat te worden, misschien dat ze nou al niet meer naar buiten kunnen.  :-\

groetjes Marie

mariejj

28 september 2008, 16:01:01 #310 Last Edit: 28 september 2008, 16:08:40 by mariejj
 :censuur :censuur
Heb ik een nieuwe handtekening gemaakt:

Na een uurtje dacht ik:
Maar dat is Candy niet!  Dat is Ricky!!  :o

pff,, heb ik de namen door elkaar gehaalt want Candy zou eerst wel het mannetje van Cindy worden maar toen had ik Ricky gevonden en die is geschikter,,  maar ik had dus Cindy&Candy nog in me hooft  ::) :-X
Nouja ik zal het maar weer veranderen,,  is gelukkig nog makkelijk te doen!  ;D

Anke

Hoi Marie,
Oeps beetje te laat, maar toch nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Leuke handtekening!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mariejj

Jaaaaa!!?? Van wie is die??!!  ;D ;D

Van Dulce & Diego  van Rianne!  :D :D
En hij/zij en nog 3 eitjes liggen hier onder Timmy&Tessy! ;D
Dus we hebben weer 4 kansen op gele wangetjes!!  :D
Het 2de eitje piept en heeft al 2 kleine gaatjes gepikt.

Dus het ligt niet aan mijn kamer,, maar aan mijn valkparkieten zelf,,  misschien een vitamine tekort?
Dat krijgen ze nu door het water heen want het eivoer dat eten ze niet,,  ::)

groetjes Marie

mariejj

sorry dat ik niet gemeld had dat hier eieren van D&D lagen,, maar ik had geen zin in de leuke berichtjes en dan uiteindelijk dat ze ook niet zijn uitgekomen.  :-\
Nu was ik er minder mee bezig dus de teleurstelling zou ook iets minder zijn dan.  ;)