4 mei 2025, 04:13:33

welk geslacht

Gestart door Amy, 24 februari 2008, 18:34:39

« vorige - volgende »

Amy

ik heb nu eindelijk een foto kunnen hierop krijgen en nu kan ik eindelijkvragen wat jullie denken dat dit is pop of man,
de feiten :

de kweker zei een man maar ja die was toen zeer jong

deze zit bij een andere man maar toont geen macho gedrag(de andere duidelijk wel zeker met headbangen tegen tralies)

deze vecht niet met de andere en paart ook niet(deze op de foto is nu 1 jaar en de andere 7 maanden)

deze fluit geen deuntjes alleen krassen

wordt graag vertroetelt

de andere(man)wordt kwaad als ik die  van op de foto koppje krab doe en hapt naar die en naar mij

mannetje(niet van op de foto) fluit wel veel deuntjes(leert zeer rap)

de valk van op de foto is breed van bouw(breeder dan de andere die een wildkleur is btw) en toch wel wat groter.

misschien kunnen jullie me wat helpen.
mvg Amy
Mijn valkje,hij heet Kiekske & ben er dol op
x smak x

Anke

Hoi,
Als ik het zo lees vertoont je valkje GEEN manlijk gedrag.
Aangezien je valkje al een jaar is, neig ik ernaar om te zeggen dat je een popje hebt.
Aan de foto te zien is het een bont valkje. De staartveren die na de rui zijn teruggegroeid, hebben die een visgraatmotief?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Amy

bedoel je dat er zo wat strepen grijs en geel zijn?
ja idd
maar ik heb een wildkleur man en deze is echt macho en toch heeft die dit ook.volgens de kweker is die ookal in de rui geweest maar ja...
mvg
Mijn valkje,hij heet Kiekske & ben er dol op
x smak x

Anke

Hoi Amy,
Mannen doen er vaak een tijd over om alle visgraat veren (inderdaad geel met zwarte strepen)  geheel te verliezen.
Bij de popjes groeien deze visgraat veren weer terug.
De mannetjes krijgen er een andere kleur veren voor terug.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes