28 april 2024, 02:19:32

wij zijn nieuw hier

Gestart door stag en puk, 22 februari 2008, 19:32:26

« vorige - volgende »

stag en puk

22 februari 2008, 19:32:26 Last Edit: 23 februari 2008, 11:11:36 by stag en puk
Hallo,

Ik ben Judith en heb nu 2 valkjes, Puk en Stag. :) Stag is hier al een poosje en Puk heb ik deze week opgehaald.
Het zijn 2 mannetjes.  Puk z'n baasjes zijn verhuisd naar Gambia en hebben hem achter gelaten bij iemand die heel veel vogels heeft. Ik was wel benieuwd want het leek mij voor Stag wel leuk om er een valkje bij te kopen.Puk zat ergens achter in een schuur samen met nog 2 valkjes en heel veel andere vogels.Best zielig. :-[ Toen ik de volière binnen stapte kwam hij direct bij me zitten, zo lief! Ik heb hem toen gekocht van die man. In de auto terug naar huis zat hij heel vrolijk te fluiten. Hij is hier nu een paar dagen en heeft het super naar zijn zin. De vogels moeten nog wel een beetje aan elkaar wennen maar het gaat steeds beter.
Het is wel jammer dat ik die 2 andere valkjes bij die man moest laten, een mannetje en een vrouwtje. Ik heb niet genoeg ruimte voor nog meer valkjes. Het vrouwtje was ook tam het andere mannetje weet ik niet zeker.
Hopelijk krijgen zij ook nog een ander plekje!

Kimm

hoi judith,

welkom, maar ik denk dat je bericht straks wordt verplaatst omdat hij nu bij spoed staat!  ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Karin

Ik heb je verplaatst naar "verhalen", hier kun je meer vertellen over je valkje. Let wel even op waar je je topics zet, een vergissing kan natuurlijk altijd, maar dit was natuurlijk duidelijk geen spoed  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

stag en puk

Nee klopt, ik had het zelf ook al gezien maar ik wist niet hoe ik het moest  veranderen.
Bedankt!

sandy

hoi leuk dat je een boekje bent begonnen heb je ook fotos  van je valkjes daar zijn we hier gek op want dan kunnen we ze bewonderen  :D :D :D
nogmaals welkom ik ga je boekje zeker volgen

Kaatje

Hoi Judith,

Welkom op het forum en leuk dat je een verhalen boekje bent begonnen over je valkjes Puk en Stag ! Ik hoop dat je het heel erg naar je zin krijgt hier en als je foto's hebt dan zien we die altijd graag hoor !!

Nogmaals veel plezier hier, maar natuurlijk ook met Puk en Stag  :D

Groetjes Karin

Marc van de Kuifjes

Welkom "thuis"!
Ik ben ook benieuwd naar jouw verhaal, en zoals iedereen ook naar foto's natuurlijk! ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

stag en puk

23 februari 2008, 11:16:58 #7 Last Edit: 23 februari 2008, 11:26:09 by stag en puk
Stag

kleine Stag

Puk


Kimm

hoi judith,

wat een leuke foto's en je valkjes zijn erg mooi hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marc van de Kuifjes

Stag heeft een mooi gevlekt kopje! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anja

Hoi Judith,

Wat een mooie valkjes heb je. Het gevlekte koppie van Stag.......heerlijk zeg.

Erg leuk dat je een boekje bent begonnen. Ik ga je proberen te volgen hoor.

Groetjes Anja

Anke

Hoi,
Leuk dat je een verhalenboekje bent begonnen.
Je hebt leuke valkjes hoor!!
Ik ben benieuwd naar hun verdere avonturen.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

hoi hoi..

leuk dat je ook een boekje bent begonnen..je hebt heerlijke mooie valkjes..ik hoop veel foto s en verhalen van je lieverds te lezen.

gr gerdy

BaUkJe

Hey hoi,
leuk dat je een dagboekje bent begonnen.... Leuke vogels heb je! Leuke foto's! gr Baukje en een fluitje van Arie

stag en puk

Puk en Stag tijdens hun dagelijkse wasbeurt :D

Puk


Stag