Arie voor het eerst uit zijn kooi!! + FOTO'S!!

Gestart door BaUkJe, 18 februari 2008, 17:54:40

« vorige - volgende »

Kimm

hoi baukje

van de rui kunnen ze ook chagie worden. kan je hem ook een beetje douchen? is wel lekker voor ze en vooral met de rui. het kan soms even duren de rui en dan weer stoppen en dat het dan ineens weer begint. als hij lekker in de kooi opening zit zou ik hem daar lekker laten zitten, hij komt vanzelf wel weer. die gekke arie zeg hihi
ik geniet er wel van hoor van je verhalen. ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Baukje..

ik ben eens eventjes in je dagboekje gedoken en heb alles gelezen..wat een heerlijke dondersteen is die Arie van jou..maar wat toppies dat je hem toch al tam krijgt terwijl hij wat ouder is..ik blijf jullie volgen hoor.

gr gerdy

BaUkJe

Hey allemaal!! Leuk dat jullie allemaal mijn dagboekje lezen/krabbelen... Leuk Gerdy dat je ook mijn dagboekje gaat volgen! Leuk leuk leuk!
Heb de laatste tijd niet echt tijd gehad om mijn dagboekje bij te houden... (heb je vakantie, heb je het nog druk  ::) ) Erg he!
Ik vond nog een foto op de camera van Arie hoe hij er meestal bij zit!
gr Baukje


BaUkJe

29 februari 2008, 22:35:34 #33 Last Edit: 29 februari 2008, 22:50:40 by Baukje
Hahaha je lacht je dood: Arie zit nu terwijl ik dit typ bovenop het beeldscherm van mijn laptop!!!! Erg beest is het ook he.. je lacht je dood!


Kimm

hoi baukje,

hiihi nou dat gaat erg goed hoor! voor je het weet is hij overal waar jij ook bent. dat kan nu heel erg snel gaan!!!
leuk hoor ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Baukje,
Wat leuk dat Arie zo loskomt :)
Hi hi op de laptop zitten doen ze hier ook graag.
Weet je wat ze er ook graag doen.... toetsjes losmaken ::)
Geniet maar lekker van je Arie, dit gaat helemaal goed komen met tam worden!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

BaUkJe

Ohjee moet dus op me toetsen letten! Ze houden indd van slopen! Zal volgende week ff kijken bij intratuin voor leuke speeltjes voor Arie... hihihi (Nu ik dit bericht zit te typen, zit Arie weer op de Laptop hahaha)

BaUkJe

Weer leuke foto's gemaakt...


Sta ik er zo goed op???


Mmm lekker hoor zo'n trosgierstje ;)

gr Baukje ps weet iemand wat dit kan zijn??? Ik dacht zelf nog de rui, maar ja wie weet is het wat anders...?? Het staat zo lelijk!

Zielig zie ik er uit he?
Maar toch blijft mijn trosgierst lekker mmmm :P

Anke

Hoi,
Zo te zien is Arie idd in de rui :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

BaUkJe

Weer wat foto's van vanmiddag ;)


Het zit hier wel lekker ;)


Welk haartje zullen we eruit trekken??

Kimm

mooi hoor baukje!!!
fijn dat het zo goed gaat, super!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

BaUkJe

6 maart 2008, 14:11:02 #41 Last Edit: 6 maart 2008, 14:15:22 by BaUkJe
Weer een tijdje geleden... Met arie gaat het super goed! Hij is weer zo vrolijk alst maar kan! ;) Hij gaat bijna elke avond uit zijn kooitje, op moment is hij ook uit zijn kooi en neemt af en toe een vlucht... en dat gaat snel!!! wohzus... hahaha. Hij landt meestal eerst op mijn hoofd, dan pak ik hem er weer vanaf (stapt snel op mijn hand) en dan komt hij op mijn laptop beelscherm zitten ;) en zo zit hij dan zo'n avondje... en ook me toetsen slopen hahahaha!! Ook gaat hij meestal bovenop zijn kooi landen en klimt dan aan de buitenkant van de kooi, beetje gymnastiek denk ik? Hahaha... gr Baukje en Arie

Hier landt ik meestal.....


En hier ben ik klaar voor het toetsen slopen! ;)


BaUkJe

7 maart 2008, 14:53:48 #42 Last Edit: 7 maart 2008, 15:22:35 by BaUkJe
Arie zit op moment druk tegen me aan te zingen.... heb er hoofdpijn van hahahahahha hier wat foto's!

Hallo ik ben Arie en ben gek op .... slopen!! ;)


Mooie pasfoto heb ik he?


Woeeeeeeeehhhhh ben een spook! ;)

15.27 uur....:
En na dat gezing/gesloop/gevlieg worden we ook eens moe!



BaUkJe

Tijdje geleden weer, maar eigenlijks weinig nieuws... nog steeds gaat Arie er veel uit! Gaat ook makkelijk de kooi weer in... tenzij hij bovenop de kooi zit, dan wil hij niet opstappen grrrr.. haha voor de rest alles goed hier! gr Baukje

Sally

Hallo Baukje,

Hier heb je ook een boekje zie ik :o. Dat wist ik nog niet.
Maar goed, ik heb van al de foto's die hier in staan genoten. Wat is Arie een schatje!

Groetjes Sally