Arie voor het eerst uit zijn kooi!! + FOTO'S!!

Gestart door BaUkJe, 18 februari 2008, 17:54:40

« vorige - volgende »

BaUkJe

Hahaha, hij was dus op het dressoir achter de vissenkom beland.. dus de 1e foto is van de landing! hihi moest zo lachen ik d8 snel een foto schieten! ;)
Ik ga zeker zo door!!! Morgenavond mag hij er weer uit... Heb nu het hokje dicht gedaan... morgen weer een dag! Doegggg

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

BaUkJe


BaUkJe

21 februari 2008, 22:19:12 #18 Last Edit: 21 februari 2008, 22:22:45 by Baukje
En we hebben weer nieuwe foto's!!!!

VANMIDDAG:

ZOOO DIT IS EEN MOOI UITZICHT!!

LEKKER SMIKKELEN VAN DE TROSGIERS...

Kimm

hoi baukje,

dat zijn leuke foto's van arie! het gaat de goede kant op zie ik.
fijn hoor voor je ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Baukje,

Wat leuk dat je ook een dagboekje bent begonnen !! Als ik Arie zie dan moet ik toch wel een paar keer slikken hoor  ::)

Toen ik 16 was kocht ik mijn 1ste valkparkiet en noemde hem Arie, hij zag er precies uit als jouw Arie en ik was helemaal verliefd op hem ( ik heb nog steeds dia's van hem ) zo'n knapperd was het !!

Hij floot daar komt de bruid en er is er één jarig, ook zei hij, hallo pikkie, hallo pietje en hallo papa ! Omdat ik wat minder tijd voor hem kreeg en hij toch wel voor mijn gevoel veel alleen zat heb ik een popje voor hem gekocht in de dierenwinkel en dat popje bleek dus ziek ... In 1 week tijd was ik dat popje en mijn Arie kwijt, ... als ik eraan terug denk dan krijg ik weer gelijk die krop in mijn keel !

Ik wilde nooit geen vogels meer, tot afgelopen juli vorig jaar, toen heb ik Paco gekocht en 24 december 07 heb ik van een fijne kweekster op dit forum drie zusjes voor Paco erbij gekocht .... besteld terwijl de eitjes nog gelegd moesten worden  ;D

Ik heb nu een prachtig kwartet en ben super trots, ik weet zeker dat je een hele fijne tijd hier op het forum gaat krijgen en ik wens je ontzettend veel geluk en heel veel vreugde met Arie toe, ... je bent heel goed bezig als ik alles zo lees, ... toppie hoor !!

Groetjes Karin

BaUkJe

Citaat van: Kaatje op 21 februari 2008, 22:45:22
Hoi Baukje,

Wat leuk dat je ook een dagboekje bent begonnen !! Als ik Arie zie dan moet ik toch wel een paar keer slikken hoor  ::)

Toen ik 16 was kocht ik mijn 1ste valkparkiet en noemde hem Arie, hij zag er precies uit als jouw Arie en ik was helemaal verliefd op hem ( ik heb nog steeds dia's van hem ) zo'n knapperd was het !!

Hij floot daar komt de bruid en er is er één jarig, ook zei hij, hallo pikkie, hallo pietje en hallo papa ! Omdat ik wat minder tijd voor hem kreeg en hij toch wel voor mijn gevoel veel alleen zat heb ik een popje voor hem gekocht in de dierenwinkel en dat popje bleek dus ziek ... In 1 week tijd was ik dat popje en mijn Arie kwijt, ... als ik eraan terug denk dan krijg ik weer gelijk die krop in mijn keel !

Ik wilde nooit geen vogels meer, tot afgelopen juli vorig jaar, toen heb ik Paco gekocht en 24 december 07 heb ik van een fijne kweekster op dit forum drie zusjes voor Paco erbij gekocht .... besteld terwijl de eitjes nog gelegd moesten worden  ;D

Ik heb nu een prachtig kwartet en ben super trots, ik weet zeker dat je een hele fijne tijd hier op het forum gaat krijgen en ik wens je ontzettend veel geluk en heel veel vreugde met Arie toe, ... je bent heel goed bezig als ik alles zo lees, ... toppie hoor !!

Groetjes Karin


Hallo Karin, niet zo leuk om te horen dat jij jullie Arie bent kwijt geraakt... :'( En dat ie er ook nog eens zo uitzag als onze Arie...

We zijn echt zo super blij met onze Arie... Het gaat zo enorm goed met tam maken...

ps leuk dat je kwam kijken/berichtje zetten in mijn soort van dagboekje! ;)

Kaatje

Hoi Baukje,

Nee dat was ook zeker niet leuk en heb er heel lang "last" van gehad, inmiddels is dit ruim 20 jaar geleden hoor en heb ik hele leuke en gezellige herinneringen aan Arie  :D

Wat knap dat Arie al zo tam is zeg, ... heerlijk gevoel hè als hij zo lekker bij je komt zitten ! Gaat het nu al stukken beter met vliegen en landen en raakt hij het plafond niet meer !?

Geniet maar lekker van je mooie valkje en verwen ons maar lekker met veel foto's, daar zijn we gek op  :D

Enuhhh graag gedaan hoor dat berichtje in je dagboekje, ik kom met regelmaat gewoon even voorbij fietsen  ;)

Groetjes Karin

BaUkJe

Leuk van je Karin!
Ik zal zo veel mogelijk pictures knippen! ;) Moet alleen nog ff om een nieuwe digi.. want met deze oude worden de foto's niet echt super super zuiver.. doeggg gr Baukje

Anke

Hoi Baukje,
Wat fijn dat het zo goed gaat met Arie en zijn losvliegavonturen!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

BaUkJe

Citaat van: *Anke* op 22 februari 2008, 20:54:43
Hoi Baukje,
Wat fijn dat het zo goed gaat met Arie en zijn losvliegavonturen!!
Groetjes Anke

Ja leuk he... ik heb nu elke keer wanneer ik thuis ben het hokje open staan... en een trosgierstje over de ingang hangen... dus af en toe loopt Arie erop om lekker ff te smullen... hihihi en heel af en toe maakt hij een kleine vlucht, maar ja... dat gaat nog niet echt heeeeel super... Hij beland meestal in de gordijnen bovenin :( Ook heeft hij een nieuw plekje om te landen namelijk (niet lache) de schilderijen aan de muur hihihihi erg he... gr Baukje

Kimm

hoi baukje

hhihi op de schilderijen ;D terwijl dat toch niet echt comfotabel zit lijkt mij ;D  ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi,
De schilderijen zijn voor mijn valkjes de favoriete zitplaats ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi baukje,

hoe gaat het hier met arie? nog steeds lekker uit zijn kooi? kan je hem er ook weer makkelijk in krijgen?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

BaUkJe

Schijnbaar zitten de schilderijen goed! Hihih... Heb nu elke keer als ik thuis ben het luikje van zijn kooitje open... (was nu ff 2 dagen weggeweest) maar hij gaat niet meer vliegen... hij durft vast niet meer? Haha.... En als die heeft gevlogen, kan ik hem gelukkig wel weer de kooi in krijgen.... Dan zeg ik hem weer op de opening van zijn kooi en hipt hij zo weer naar binnen handig! ;) De rui wil niet echt snel voorbij gaan, de hele tijd zit hij maar met zijn snavel tussen zijn veren te krabben.. das wat minder.. maar goed, hopenlijk gaat dat snel voorbij? Ik was vandaag net thuis gekomen, dus was ff paar dagen weg... en hij was gewoon wat chagerijnig toen ik voor zijn kooi zat! Oeps! :( hahaha...