28 april 2024, 16:57:45

eitje maar totaal van de kaart

Gestart door Vlaardingse valkjes, 17 februari 2008, 23:13:42

« vorige - volgende »

Vlaardingse valkjes

Hallo,

Ik heb hier een popje zitten die een eitje heeft gelegd. Nou ja eerder laten vallen.
2 weken geleden was dit ook al het geval maar omdat er 3 dames in die voilere zitten wist ik niet zeker of het van deze dame was.
Vanavond hoorde ik haar steeds maar geluid maken terwijl zij nooit geluid maakt.
Toen ik ging kijken lag er weer een eitje. Deze heeft alleen een barst in tegenstelling met het eitje van 2 weken gelden die helemaal kapot was.
Ik kon merken dat zij totaal van de kaart is. Ze heeft een tijdje kraaiend van boven naar beneden naar het ei zitten staren en is daarna bovenin de voilere gaan zitten. Heeft dus totaal geen oog voor het ei verder. Het ei heeft een barst maar is wel door dus zal langzaam leeg lopen.
Het ligt er nu nog maar wat is verstandiger. Weghalen of laten liggen?
Graag een reactie hierop.

Thanks

carco

Hoi
Inmiddels zal je het ei al wel weggehaald hebben.
Ik hoop als ze saampjes in de kooi zitten ze nu wel doorhebben wat de bedoeling is.
( Kom ik wel kijken hoor  :D )

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Vlaardingse valkjes

Hoi caroline,

Uiteraard als ze het voor elkaar weten te spelen dat er kleintjes uit voortkomen dan staat er beschuit met muisjes.
Vooral bij kiko en stitch begrijp ik heel goed dat je ze wil bewonderen die 2 komen nou eenmaal bij jou vandaan.

Van de week gaan ze apart met een blok( denk voor de sier)
Abu en Shayna hebben inmiddels ook het eerste eitje ( wist je al) en het ziet ernaar uit dat het 2e eitje niet zo heel lang op zich laat wachten.
SSSSSPPPPAAANNNNEEENNDD.
Zou er het iefst de hele tijd vanaf een afstandje naar gaan zitten kijken. ;D

carco

Zeker, maar Shayna komt ook een beetje hier vandaan èn dat is een zusje van Hedwig.

Zijn er al meerdere eitjes inmiddels?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!