28 april 2024, 17:43:20

Nieuwe kooi

Gestart door Coco en Chantal, 23 oktober 2003, 12:14:51

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

23 oktober 2003, 12:14:51 Last Edit: 23 oktober 2003, 12:16:36 by Coco__en_Chantal
Gisteren hebben we op marktplaats een nieuwe kooi op voet gekocht(30 euro) voor onze Coco, het was een koopje ,jeetje ik ben er zo blij mee he , ben net zo'n klein kind hahaha. ;D

Ik was gisteren nog bij de jumper en daar was ik ook al naar de kooien aan het kijken en ik schrok wel van de prijzen zeg, dus toen ik thuis kwam toch maar even op marktplaats gekeken  hihihi.
Dus onze Coco heeft een nieuwe slaap en speelplaats.

Groetjes Chantal en Coco                                                                                                                      
Groetjes Chantal en de valkjes


Marianne

Hoi Chantal,

Gefeliciteerd met je nieuwe kooi voor Coco.
Dat hij er maar veel plezier aan mag beleven.
Het zijn in iedergeval fijne kooien want ik heb van dit formaat er nog twee op zolder staan (je weet maar nooit) en heb die ook een hele tijd gebruikt.
Nu hebben ze een hele grote kooi, net geen voliere te noemen want hij staat ook op een voet.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

mastolk

Hoi Chantal,

Mooie kooi hoor, bijna net zoeen heb ik ook staan. Ik vind het een hele mooie kooi, en mijn valkjes zitten er ook met veel plezier in!
Succes ermee.

Groetjes MArgrietha

Tara

Hoi Chantal,

mooi koopje heb je gedaan, en best voor weinig geld ja :), ik hoop, en denk het ook wel, dat Coco zich goed zal vermaken in z'n nieuwe kooi, maar ie ziet er ruim genoeg uit voor hem hoor :).

Groetjes, Tara

Kolkkie

Hoi Chantal,

Wat een koopje zeg, en ook nog val een goede afmeting zo te zien.
Zo te zien voelt Coco zich er al aardig in thuis.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi Chantal,

De prijs van die kooi is inderdaad heel laag.
Zeker zo'n kooi met een voet ligt al gauw tuusen de 70 en 100 euro dus het is best goedkoop.
Ik hoop dat Coco er veel lol in zal hebben :-)

Groetjes, Paul