Sietskes Valkjes 2008, STOPPEN MET HOBBY :(

Gestart door Quendi, 16 februari 2008, 15:24:07

« vorige - volgende »

Quendi

1 februari 2009, 18:07:36 #105 Last Edit: 2 februari 2009, 11:08:56 by Quendi
Deze vogels zoeken nog een baasje:
Dominant pastel EF licht type pop:


Bleekmasker popje


Pale fallow witmasker


Lutino Bleekmasker


De pale fallow witmasker en de bleekmasker lutino kan alleen samen als koppeltje weg.

Groetjes Sietske

Quendi

Is er echt niemand opzoek naar zulke vogels?! ???

Rianne

Ze zijn echt prachtig maar ik heb echt geen plek. :) En je hebt mooie vogels, want het witmasker split pale fallow popje wat ik bij je gekocht heb is echt heel mooi en fors geworden. :)
Heb je al op valkparkiet-benelux geprobeerd? Want daar zitten voornamelijk de mutatie kwekers. Of vogelarena.com?

Tjerk

Hey Sietske,

Ik denk niet dat het aan de valken ligt die je aanbiedt, maar veel mensen hebben hun plannen voor de kweek al helemaal klaar liggen.

Daarom kopen veel mensen nu geen valken meer, tenzij er plots valken komen te overlijden e.d.

Zelf zou ik je koppel wel willen overnemen, maar ook ik heb gewoon simpelweg geen plek, en al onze koppels al klaar voor de kweek.

Succes,

Groeten Tjerk

*Esther*

Hoi Sietske,

Ik kan plek maken.... bij mij doen de valkjes toch nooit wat ik in mijn hoofd heb voor ze .... ;) ;D
En ze zijn je vraagprijs misschien wel waard maar ik heb het niet voor het oprapen.
Bij mij heerst er twijfel ;D

gr Esther

mila

hoi sietske

ik wil ze heel graag van je overnemen alleen heb ik nu even het geld er niet voor liggen en me mams moet ik nog even overhalen.
ben nu bezig want ik doe de geelwangpop weg en dan kan er een bleekmasker koppel voor terug komen.
hopen dat ik snel genoeg ben om jou mooie koppel over te nemen,,,
en dan komt het vervoer naar jou toe want ik heb niet altijd een auto tot me beschriking

groetjes
mila

•=Bonnie=•

Ze zijn prachtig, maar ik heb echt geen ruimte meer. Veel mensen zijn nog helemaal niet met de kweek bezig, straks in maart ben je ze denk ik zo kwijt.

Quendi

Citaat van: mila op  3 februari 2009, 17:30:39
hoi sietske

ik wil ze heel graag van je overnemen alleen heb ik nu even het geld er niet voor liggen en me mams moet ik nog even overhalen.
ben nu bezig want ik doe de geelwangpop weg en dan kan er een bleekmasker koppel voor terug komen.
hopen dat ik snel genoeg ben om jou mooie koppel over te nemen,,,
en dan komt het vervoer naar jou toe want ik heb niet altijd een auto tot me beschriking

groetjes
mila


Hoi Mila,
Ik wacht het wel af :). Ik hoop dat het voor jou lukt de vogels te vinden die je zoekt. Als het toevallig mijn vogels zouden zijn, zou dat voor mij ook fijn zijn hahah :).

Citaat van: Tjerk op  2 februari 2009, 14:44:01
Hey Sietske,

Ik denk niet dat het aan de valken ligt die je aanbiedt, maar veel mensen hebben hun plannen voor de kweek al helemaal klaar liggen.

Daarom kopen veel mensen nu geen valken meer, tenzij er plots valken komen te overlijden e.d.

Zelf zou ik je koppel wel willen overnemen, maar ook ik heb gewoon simpelweg geen plek, en al onze koppels al klaar voor de kweek.

Succes,

Groeten Tjerk



Hoi Tjerk, ik denk inderdaad dat ik nu moet wachten op het voorjaar. Er zijn dan vast mensen die toch nog gauw voor de kweek een koppel zoeken. Ik heb nog geen echte haast.

Citaat van: Rianne op  2 februari 2009, 11:16:42
Ze zijn echt prachtig maar ik heb echt geen plek. :) En je hebt mooie vogels, want het witmasker split pale fallow popje wat ik bij je gekocht heb is echt heel mooi en fors geworden. :)
Heb je al op valkparkiet-benelux geprobeerd? Want daar zitten voornamelijk de mutatie kwekers. Of vogelarena.com?


Hoi Rianne, zou jij misschien een recente foto van haar kunnen sturen? Want ik zie op je site alleen die oude dat ze in de voerbak zit. Leuk dat ze zo mooi fors is geworden! En ja, die site heb ik ook al geprobeerd...

Citaat van: *Esther* op  3 februari 2009, 10:36:16
Hoi Sietske,

Ik kan plek maken.... bij mij doen de valkjes toch nooit wat ik in mijn hoofd heb voor ze .... ;) ;D
En ze zijn je vraagprijs misschien wel waard maar ik heb het niet voor het oprapen.
Bij mij heerst er twijfel ;D

gr Esther

Hoi Esther... Ik kan ze tot nu toe nog steeds huisvesten. Het huis is nog niet in zicht. Mocht er paniek zijn, dan zal ik aan je denken ;).

Citaat van: -•=Bonnie=•- op  3 februari 2009, 18:51:49
Ze zijn prachtig, maar ik heb echt geen ruimte meer. Veel mensen zijn nog helemaal niet met de kweek bezig, straks in maart ben je ze denk ik zo kwijt.


Hoi Bonnie, ja... ik zal inderdaad wachten op het voorjaar. Dan maak ik wel de beste kans.

Groetjes Sietske

Rianne

Ja is goed, zal even kijken wanneer. En of ze zin heeft, ze zit binnen en is verre van tam ;D

•=Bonnie=•


Jacqueline

Hoi Sietske,

Ik heb misschien wel interesse in je dominant pastel pop. Kan je me even een PM sturen met wat meer gegevens zoals leeftijd, ouders, evt. splits en je prijs.

Groetjes
Jacqueline

Rianne

Hoi Sietske,

ik had je nog foto's beloofd van Noa:





Op dit moment heeft ze met haar witmasker pale fallow man in ieder geval al 1 bevrucht ei, miss 2. :)

Quendi

Ooh ze is inderdaad mooi uitgegroeid. Ze lijkt op haar jongere zusje zeg...

Fijn dat ze al aan de kweek begonnen is. Mocht nu ook wel ;)...

Dank je voor de foto's!!

Gr Sietske

Quendi

Deze vogels zoeken nog steeds een baasje:
Dominant pastel EF licht type pop:


Bleekmasker popje


Pale fallow witmasker


Lutino Bleekmasker


De pale fallow witmasker en de bleekmasker lutino kan alleen samen als koppeltje weg.

Groetjes Sietske

mila

HOI Sietske\

je kan ze ook naar zwolle brengen ik weet zeker dat je ze daar wel verkoopt.
volgens mij mag er 7,15 uur in met vogels en dan na 11 uur.
ik weet dat ze niet in de weg zitten maar als je ze weg moet doen zou ik daar proberen.

groetjes
mila