een andere voliere met twee kakariki,s erbij

Gestart door valek, 15 februari 2008, 22:09:10

« vorige - volgende »

valek

halo allemaal mijn valkje kuifie heeft vandaag een andere kooi gekregen een voliere best wel groot en we hebben er twee nieuwe  kakariki,s bij gezet leeftijd is onbekend maar hoogstwaarschijnlijk ander half jaar ze moeten uiteraard nog wennen want het is erg vreemd voor ze en ook kuifie moet nathuurlijk wennen aan zijn nieuwe omgeving  kuifie vertoond naar zijn nieuwe vriendjes best wel macho gedrag en daagt ze ook steeds uit ze mogen alleen niet in zijn etens bak en drink bak komen want dan jaagt hij ze weg hij brobeert ook af en toe al ze iets te dicht in de buurt komen naar hun te happen en blazen uiteraard is dit allemaal nog wennen maar gaat dat weg jagen bij het eet en drink  bakje en dat happen en blazen wel over en hoe lang moet ik geduld hebben dat het goed gaat om kuifie toch beter weer in zijn oude kooi te zetten hoe kan ik hier het beste mee omgaan en zijn er nog tips wat we nog meer kunnen doen ik had gelezen op jullie site dat het samen gaan van valkparkieten en kakariki,s best samen kunnen ze liggen nu allemaal te slapen en ze zijn nathuurlijk best moe van alle nieuwe indrukken over het algemeen is het onder controlle en moet af en toe om kuifie lachen dat ze worden uitgedaagd en hij is niet bang maar zijn vriendjes  zijn wat terug houdender wat logies is nathuurlijk ze komen bij een tuincentrum vandaan en weet geen achter grond van de kakariki,s het is een koppel een mannetje en een vrouwtje  afwachtend of er nog tips zijn wat ik kan doen en hoe ik het er het beste mee  om kan gaan hoor ik van jullie  groetjes van valek