12 mei 2025, 12:37:33

Kakariki's pleegouders??

Gestart door Sander, 23 oktober 2003, 01:40:19

« vorige - volgende »

Sander

Hallo inger

Een tweede valkparkietenkoppel ga ik alvast zeker aanschaffen maar het komt er maar niet van. Hopelijk lukt het in de vakantie om er een koppeltje bij te halen. Kan ik misschien op die manier jonkies krijgen. maar ik was toch eens benieuwd of kakariki's goede pleegouders waren!

groetjes
sander

Tara

Ik ook, in ieder geval, succes met dat eitje, ben erg benieuwd hoe het zal aflopen, hopelijk zullen ze voor het jonkie zorgen als het eenmaal uit het eitje is gekomen, normaal zouden ze toch moeten weten dat de kleine eten moet hebben :-/. Succes, zal voor je duimen!

Sander

Hallo Tara

Ik zal het waarschijnlijk niet proberen want als ze het dan niet grootbrengen is het zeer jammer voor dat jonkie. Maar als de kakariki's nooit bevruchte eitjes zullen hebben is het altijd wel te proberen maar voorlopig laat ik de valkjes nog zelf proberen!

groetjes
sander

Stijn dc

hello

ik vind toch dat je het maar moet proberen, voor hetzelfde geld gaat het wel goed.
maar het jonkie gaat dan toch ook dood bij de vlakjes, dus heft het mss meer kans bij de kakariki's

SDC:D

Sander

Hello stijn

Ik begin nu weer te twijfelen of ik het ga doen of niet :D :D
Zal er nog eens over nadenken.

Weet iemand welke parkieten , naast roodruggen, goede pleegouders zijn voor valkparkietenjongen?

groetjes
sander

Stijn dc

hello

ja, het is vooral jouw keuze, ik zou het in ieder geval proberen.
voor de rest weet ik eigenlijk geen goede pleegouders meer.

Sander

Hello stijn

Ik zal het toch proberen hoor! Waarom niet? Als het niet lukt,dan lukt het niet maar als het lukt zal ik jonkies hebben!!Het zal dus beter zijn om het te proberen!

groetjes
sander

Stijn dc

hello

zo simpel is dat, en als het jonkie sterft dan heb je jezelf niks te verwijten, want nu geef je hem tenminste een KANS om te overleven.

Sander

hello stijn

M'n beslissing staat vast : ik ga het doen! ;D

Stijn dc

hello

een wijs besluit ;D

Timmety

Hoi
Gewoon doen...
Ik heb vaak zat de raarste combinaties gezien.
Wa dacht je van de koekoek....??
En een kip met eendjes..
En een kraai met merels.
en een koolmees met vinken..
heb ik allemaal meegemaakt..
GRoeten
Tim

Stijn dc

hello

ik zoiets nog niet meegemaakt, wel dat eendjes hetgeen volgen wat ze het eerst zien bewegen.
zo heb ik wel eens eendjes achter een hond aanzien lopen:D